tjalla Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Strengt talt har han vel bare regissert en film - Maximum Overdrive. Resten har han skrevet. Uansett, han har vært involvert i en del gode filmer. Carrie, The Shining, Stand By Me, Misery og Shawshank Redemption for å nevne de opplagte. Endret 4. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg likte også The Mist, selv om filmen var en smule cheesy og hadde forferdelig kjip CGI. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Og eg godt eksempel på elendeg film er Dreamcather, fantastisk bok, men filmen minner bare så vidt om boka og er bare fantastisk dårleg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Noen som vet om noen bra tittler som er verdt å få med seg her? Har Shaun of the Dead på lista, men skal ha en til. Og Play sender pakkene separat, ikke sant? Eller evt. en annen blu-ray film som er verdt å få med seg. Endret 4. oktober 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Da tar du uten tvil denne Endret 4. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) og denne Ja play sender alle varer separat Endret 4. oktober 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Æsj, hadde mye mindre penger enn jeg trodde. Blir bare Shaun of the Dead for denne gang, men skal få lønning snart, så blir nok noe da og. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Strengt talt har han vel bare regissert en film - Maximum Overdrive. Resten har han skrevet. Uansett, han har vært involvert i en del gode filmer. Carrie, The Shining, Stand By Me, Misery og Shawshank Redemption for å nevne de opplagte. For ikke å glemme The Green Mile. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg likte også The Mist, selv om filmen var en smule cheesy og hadde forferdelig kjip CGI. Jeg hater slutten, ble deprimert av den for faen. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg likte også The Mist, selv om filmen var en smule cheesy og hadde forferdelig kjip CGI. Jeg hater slutten, ble deprimert av den for faen. Som jeg lo av slutten! Beste slutten på lenge. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor Toy Story er på Tops at the Box Office? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er en 3d versjon på kino i usa. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg likte også The Mist, selv om filmen var en smule cheesy og hadde forferdelig kjip CGI. Jeg hater slutten, ble deprimert av den for faen. Som jeg lo av slutten! Beste slutten på lenge. Du lo faktisk. Syke, syke mann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det ser ut som jeg må se The Mist. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hun religiøse var utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 The Mist var fryktelig dårlig. Jeg sliter med å se noe positivt i den filmen. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 The Mist var fryktelig dårlig. Jeg sliter med å se noe positivt i den filmen. Slutten var positiv. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Darabont klarer det utrolige ved å lage en slutt som er brilliant og elendig på en og samme gang. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Elsker Stephen King, selv om jeg bare har lest en av bøkene uten å like den noe særlig (wtf?). The Mist syntes jeg var ganske grei, men jeg sparket i veggen og kastet puter rundt blant annet på slutten og når den kristne kjerringa er på sitt verste. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Kan noen fortelle meg hvorfor Toy Story er på Tops at the Box Office? Toy Story 1 & 2 går på kino i Nord-Amerika i 3D i 2 uker nå. Skal se den på onsdag. EDIT: Noe jeg gleder meg som et lite barn til. Barndommen! Endret 4. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå