Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Strengt talt har han vel bare regissert en film - Maximum Overdrive. Resten har han skrevet. Uansett, han har vært involvert i en del gode filmer. Carrie, The Shining, Stand By Me, Misery og Shawshank Redemption for å nevne de opplagte.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Noen som vet om noen bra tittler som er verdt å få med seg her? Har Shaun of the Dead på lista, men skal ha en til. Og Play sender pakkene separat, ikke sant?

Eller evt. en annen blu-ray film som er verdt å få med seg.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Æsj, hadde mye mindre penger enn jeg trodde. Blir bare Shaun of the Dead for denne gang, men skal få lønning snart, så blir nok noe da og.

Lenke til kommentar
Strengt talt har han vel bare regissert en film - Maximum Overdrive. Resten har han skrevet. Uansett, han har vært involvert i en del gode filmer. Carrie, The Shining, Stand By Me, Misery og Shawshank Redemption for å nevne de opplagte.

For ikke å glemme The Green Mile.

Lenke til kommentar

Elsker Stephen King, selv om jeg bare har lest en av bøkene uten å like den noe særlig (wtf?). The Mist syntes jeg var ganske grei, men jeg sparket i veggen og kastet puter rundt blant annet på slutten og når den kristne kjerringa er på sitt verste.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvorfor Toy Story er på Tops at the Box Office?

Toy Story 1 & 2 går på kino i Nord-Amerika i 3D i 2 uker nå. Skal se den på onsdag.

EDIT: Noe jeg gleder meg som et lite barn til. Barndommen!

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...