Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi prater om Dog Day Afternoon. Så den for litt siden, men ble veldig skuffet. Synes det skjedde lite igjennom hele filmen og den ble rett og slett kjedelig. I tillegg til noen irriterende roller. Alle kompisene mine synes den er dritbra osv. men jeg kan ikke si jeg så det store i den. Flere som er enig?

Edit: Nice avatar Koffeinkanin (prater om Eastwood avataret).

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Når vi prater om Dog Day Afternoon. Så den for litt siden, men ble veldig skuffet. Synes det skjedde lite igjennom hele filmen og den ble rett og slett kjedelig. I tillegg til noen irriterende roller. Alle kompisene mine synes den er dritbra osv. men jeg kan ikke si jeg så det store i den. Flere som er enig?

Eg er ikkje samd. Det er ikkje ein actionfilm, den er basert på ei sann historie om nokre amatørar som raner ein bank. Eg likte filmen godt, Pacino er strålande. Kven er det du meiner er irriterande?

Lenke til kommentar

Skal se den på tirsdag, gleder meg stort!

Så istid 3 i 3D og det synes jeg fungerte ganske bra i forhold til hva jeg hadde forventet. Slitsomt i starten men du vender deg til det. Vil ikke si det er tull, men det er heller ikke et must. Kjipt hvis du bruker briller eller annet og det blir veldig slitsomt. For å se uten 3D brillene er ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Skal se den på tirsdag, gleder meg stort!

Så istid 3 i 3D og det synes jeg fungerte ganske bra i forhold til hva jeg hadde forventet. Slitsomt i starten men du vender deg til det. Vil ikke si det er tull, men det er heller ikke et must. Kjipt hvis du bruker briller eller annet og det blir veldig slitsomt. For å se uten 3D brillene er ikke et alternativ.

Bruker ikke briller etc. Så jeg kjører på med 3D, moro å prøve noe annet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...