Coffey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Jaja, det får være det samme, var nok bare jeg som feilet i mitt forsøk på gi bildet mer dybde. Nok om det. Gikk The Hurt Locker på kino i Norge? EDIT: I OWN PAGE 2222! Endret 4. oktober 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Den går vel på kino nå. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke verre enn å gå inn på filmweb og sjekke. Hurt Locker var forresten kul nok, synes kanskje den ble litt episodisk og plotløs, men det var kanskje litt meningen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skal jeg se Twelve Monkeys på blu-ray nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei det er alt for seint. Kom deg i seng, gutt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er enten nå eller om i slutten av november. Har fri til i morgen kl 3 og så er det ut på havet igjen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg skulle faktisk til å se Twelve Monkeys på BD, men valgte i stedet Knowing. Herregud for noe crap. Kanskje like greit å ha sett den når jeg var trøtt og uopplagt, mitt på natta. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Knowing er rimelig svak, men den ene scenen alle snakker om er verdt å få med seg. edit: Ja. Endret 4. oktober 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Knowing er rimelig svak, men den ene scenen alle snakker om er verdt å få med seg. ...ze plane? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Når vi prater om Dog Day Afternoon. Så den for litt siden, men ble veldig skuffet. Synes det skjedde lite igjennom hele filmen og den ble rett og slett kjedelig. I tillegg til noen irriterende roller. Alle kompisene mine synes den er dritbra osv. men jeg kan ikke si jeg så det store i den. Flere som er enig? Edit: Nice avatar Koffeinkanin (prater om Eastwood avataret). Endret 4. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når vi prater om Dog Day Afternoon. Så den for litt siden, men ble veldig skuffet. Synes det skjedde lite igjennom hele filmen og den ble rett og slett kjedelig. I tillegg til noen irriterende roller. Alle kompisene mine synes den er dritbra osv. men jeg kan ikke si jeg så det store i den. Flere som er enig? Eg er ikkje samd. Det er ikkje ein actionfilm, den er basert på ei sann historie om nokre amatørar som raner ein bank. Eg likte filmen godt, Pacino er strålande. Kven er det du meiner er irriterande? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kort spørsmål: ser noen her forskjellen mellom den nye og den gamle avataren min? Før var det Johnny Depp, nå er det Clint Eastwood. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skal se Up i dag! Er det noe vits å se i 3D eller er det bare tull? Aldri sett noe sånt før. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg så den i 3D i USA, da det var den eneste forestillingen som gikk da. Følte det var et fint tilegg til filmen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skal se Up i dag! Er det noe vits å se i 3D eller er det bare tull? Aldri sett noe sånt før. Du får nok litt vondt i øynene/hue etter hvert. Men det er jævlig kult å se i 3D Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skal se den på tirsdag, gleder meg stort! Så istid 3 i 3D og det synes jeg fungerte ganske bra i forhold til hva jeg hadde forventet. Slitsomt i starten men du vender deg til det. Vil ikke si det er tull, men det er heller ikke et must. Kjipt hvis du bruker briller eller annet og det blir veldig slitsomt. For å se uten 3D brillene er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er The Untouchables verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er The Untouchables verdt å få med seg? Jeg synes den er helt herlig. Alltid et godt gjensyn når jeg setter den i spilleren. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skal se den på tirsdag, gleder meg stort! Så istid 3 i 3D og det synes jeg fungerte ganske bra i forhold til hva jeg hadde forventet. Slitsomt i starten men du vender deg til det. Vil ikke si det er tull, men det er heller ikke et must. Kjipt hvis du bruker briller eller annet og det blir veldig slitsomt. For å se uten 3D brillene er ikke et alternativ. Bruker ikke briller etc. Så jeg kjører på med 3D, moro å prøve noe annet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå