Cuneax Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Lasse & Geir? Facebook-kampanje? Jeg stemmer for denne! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er veldig skuffende å se gjennom IMDb-listen etter beste komedier eller beste animation og finne en haug med filmer som 12 stykker har sett og stemt opp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du seriøst ikke tro på sovjetiske komedier fra 70-tallet? Sluzhebnyy roman er i alle fall en morsom tittel. To y-er på slutten av et ord, lizz. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Den er sikkert like morsom som Battleship Potemkin. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Når eg såg Mulholland Drive var eg ikkje heilt sikker på kva eg satt og såg på, men 2001 overgår den. Har egentleg ikkje nokre konkrete ord å setje på filmen, det var ganske surrealistisk. Trur eg må prøve meg på ekstramateriale og kanskje kommentatorspor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Bakomfilmen er festlig, artig å se hvor enkle metoder de brukte for å lage den syresekvensen mot slutten. Ikkenoe datagreier, nei. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmm, Ivanovo Detstvo eller Forbrydelsens Element? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Icheckmovies sier Ivanovo detstvo. Jeg sier Dog Day Afternoon. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte både Solyaris og Stalker, men fikk ikke helt tak på "Ivanovo Detstvo", når filmen var ferdig tenkte jeg "Var dette allt?". Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Yes, da slipper jeg å stå opp fra sengen. Ivan ligger på nattbordet, og jeg er dessuten i humør for litt Tarkovskij nå Dog Day Afternoon så jeg forresten for noen dager siden på TV. Ganske spennende Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kort spørsmål: ser noen her forskjellen mellom den nye og den gamle avataren min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Nope,still sucks.¨ Flere off-topic spørsmål? Endret 3. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei, men har noen sett The Hurt Locker? Virker veldig spennende. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Kort spørsmål: ser noen her forskjellen mellom den nye og den gamle avataren min? Ja, den gamle var mye bedre. Forøvrig så endte jeg opp med Gran Torino. Kjempegod film. Endret 3. oktober 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei, men har noen sett The Hurt Locker? Virker veldig spennende. Veldig bra film! Spennende, men samtidig ikke tom for story. Anbefales Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nei, men har noen sett The Hurt Locker? Virker veldig spennende. Den er veldig god. Veldig artig og spennende. Anbefales lett! Noen som vet hva den filmen som gikk på NRK1 for en halvtime het, eller hva hoveddama het? Hun var nemlig veldig pen med sitt fine røde hår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) The Notebook med Rachel McAdams. Angående Rachel McAdams, så State of Play på flyet fra Tokyo(så mange filmer på den flyturene) Den filmen kan jeg trygt anbefalle for de som liker filmer om jounalister. Endret 3. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kort spørsmål: ser noen her forskjellen mellom den nye og den gamle avataren min? Den er mer tåkete nå enn før. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Mer blurry enn før. Spesielt "Koffein". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå