boffeeen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har litt vanskelighet for å bestemme meg: Requiem for a Dream eller Gran Torino? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva slags humør er du i? To max forskjellige filmer det der. Som å velge mellom Tornerose og Silence of the Lambs. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 For å gå vekk fra dårlig stemning og teiteposter, kommer jeg og sier at 21 er en genial film som får deg til å smile og fascinere av hovedpersonen. Anbefales til alle! Da kommer jeg og sier at det var en middelmådig film, og at jeg heller ville sett Spacey i en bedre film nå. Det er jeg helt enig i. Han er glimrende i L.A Confidential (Og Seven, American Beauty, jaja...) Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Mange her inne som har sett/skal se den tyrkiske nykommeren på IMDB Topp 250, Saban Oglu Saban? Med en respektabel 161.plass er kanskje denne tyrkiske syttitallskomedien så god at den er verdt å sjekke ut - hva tror dere? Endret 3. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor kan man skaffe den? Må jo se den hvis den holder seg der Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor kan man skaffe den? Det lurer jeg også på. Noe sier meg at den ikke har fått den store distribusjonen internasjonalt... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 De tyrkerne, altså. Håper 4chan-folka går inn for å rydde opp med en massiv nedstemming av den filmen hvis den ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hey, i dette tilfellet blir jeg vel nødt til å fire på min aversjon mot å se film på youtube: Se filmen hos Youtube Edit: Ikke tekstet, nei, men musikken var jo ordentlig fengende og skuespillet ser ut til å være på topp. :!: Endret 3. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, da vet vi det. Sparer denne godbiten til slutt i min 250-kampanje ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) En bollywood-butikk i oslo kanskje? De har jo tyrkiske filmer også. Ta en tur bortover grønland. Endret 3. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tyrkerne er sannelig fremmelig av seg. Skal ikke se bort fra at topplisten blir teppebombet av mer tyrkisk pepper fremover. IMDBs liste over tidenes beste komedier er forresten snart utelukkende bestående av tyrkiske tvproduksjoner. Noen som fortsatt lurer på hvorfor IMDB listene er en vits? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sikkert fordi masse tyrkere rotter seg sammen for å stemme de oppover på listene, uavhengig om de har sett dem eller ikke. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er fare for at jeg ikke skal se den med det første. Jeg har altfor mange andre filmer jeg har lyst til å se før det. Men jeg skal heller ikke utelukke at den faktisk kan være morosam. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Tyrkerne har uansett grundig demonstrert svakhetene ved IMDBs stemmesystem. På IMDBlisten over tidenes 50 beste komedier er f.eks. hele 3 filmer i Hababam Sinifi serien inkludert. Det er vel ingen utenfor Tyrkia som har hørt om disse engang. Endret 3. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sikkert fordi masse tyrkere rotter seg sammen for å stemme de oppover på listene, uavhengig om de har sett dem eller ikke. Ja, det må være dette. Alle vet jo at tyrkere ikke klarer å lage gode filmer. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det har du rett i Montag, kanskje vi nordmenn skulle gjort det samme med en film. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Vi får inn en Wam & Vennerød i Top250. Da, og først da, skal jeg slutte å bruke imdb Endret 3. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sikkert fordi masse tyrkere rotter seg sammen for å stemme de oppover på listene, uavhengig om de har sett dem eller ikke. Ja, det må være dette. Alle vet jo at tyrkere ikke klarer å lage gode filmer. Si meg, har du fått kurs av Co2 i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå