Manx Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Da var det i gang med å ta backup av de to jeg har nå og legge inn alt på nytt. Og jeg som har tatt en haug med bilder fra den gamle profileren i den guiden jeg holder på og lage, da var det å begynne på nytt Men det blir i morgen, for nå skal jeg kose puta... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm, observerer at 300 fikk terningkast 3 i dagens Adresseavis. Den hadde visstnok ikke nok dybde/substans. Takk og lov for det, nå gleder jeg meg enda mer. :--D Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm, observerer at 300 fikk terningkast 3 i dagens Adresseavis. Den hadde visstnok ikke nok dybde/substans. Takk og lov for det, nå gleder jeg meg enda mer. :--D 8208775[/snapback] Ja skal bli kos. Har iallefall langt større forhåpninger til denne enn den kjipe Sin City. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Da har jeg funnet den første "bugen" i DVD Profiler 3.0.1, det går ikke ann å registrere seg og få en nytt brukernavn til en profiler nr. 2 sånn som jeg og et par andre har, ser ut som om det må kjøpes en ny unlimited nøkkel for å få det til Noe som går greit siden jeg var litt kjapp i avtrekkeren sist og kjøpte en til til det bruket, selv om jeg ikke trengte og gjøre det. Jeg viste det ville komme tilbake og ikke være så dumt 300 ikke nok dybde/substans, takk det finnes en filmgud Edit: Da var den mest nervepirrende delen over, gjennopprette bacupen, like skummel hver gang... Utsende kan det vel ta fem minutter får jeg blir vant til, de har endelig klart å få med HD DVD/Blu-ray med mulighet for å legge inn riktige lyd DD+ TrueHD og DTS HD osv... Ser nå ut som man kan legge inn bilde av skuespillerene også, så man får opp det i tillegg til alle filmene de har spilt i... Edit 2: Faen ser ut som det ikke virker å ha to like 3.0.1 innstallert og bruke de hver for seg Ser nesten ut som om jeg må bruke den gamle betaen for HD filmene mine og 3.0.1 for resten av samlingen inntil videre... Endret 22. mars 2007 av Manx Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Da har jeg funnet den første "bugen" i DVD Profiler 3.0.1, det går ikke ann å registrere seg og få en nytt brukernavn til en profiler nr. 2 sånn som jeg og et par andre har, ser ut som om det må kjøpes en ny unlimited nøkkel for å få det til Noe som går greit siden jeg var litt kjapp i avtrekkeren sist og kjøpte en til til det bruket, selv om jeg ikke trengte og gjøre det. Jeg viste det ville komme tilbake og ikke være så dumt 300 ikke nok dybde/substans, takk det finnes en filmgud Edit: Da var den mest nervepirrende delen over, gjennopprette bacupen, like skummel hver gang... Utsende kan det vel ta fem minutter får jeg blir vant til, de har endelig klart å få med HD DVD/Blu-ray med mulighet for å legge inn riktige lyd DD+ TrueHD og DTS HD osv... Ser nå ut som man kan legge inn bilde av skuespillerene også, så man får opp det i tillegg til alle filmene de har spilt i... Edit 2: Faen ser ut som det ikke virker å ha to like 3.0.1 innstallert og bruke de hver for seg Ser nesten ut som om jeg må bruke den gamle betaen for HD filmene mine og 3.0.1 for resten av samlingen inntil videre... 8209062[/snapback] Ikke rent lite filmer du har heller da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm, observerer at 300 fikk terningkast 3 i dagens Adresseavis. Den hadde visstnok ikke nok dybde/substans. Takk og lov for det, nå gleder jeg meg enda mer. :--D 8208775[/snapback] Ja skal bli kos. Har iallefall langt større forhåpninger til denne enn den kjipe Sin City. 8208783[/snapback] Hvis 300 er halvparten av det Sin City var, så er det en av de ti beste filmene noensinne. Når jeg tenker tilbake på noen av de lekreste filmene jeg har sett, så er det fire titler som skiller seg ut: Sin City, Koyaanisqatsi, 2001 og The Fountain. Hvis vi klarer å snike inn 300 i denne listen (noe jeg mistenker vil gå helt fint mtp trailerne) så er jeg grisefornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Hvis 300 er halvparten av det Sin City var, så er det en av de ti beste filmene noensinne. Når jeg tenker tilbake på noen av de lekreste filmene jeg har sett, så er det fire titler som skiller seg ut: Sin City, Koyaanisqatsi, 2001 og The Fountain. Hvis vi klarer å snike inn 300 i denne listen (noe jeg mistenker vil gå helt fint mtp trailerne) så er jeg grisefornøyd. 8210034[/snapback] Hvis 300 er halvparten av det Sin City var så klubber jeg ned kinovakten med en skiftenøkkel før jeg tar meg inn på bakrommet og brenner hele filmrullen. Sjekk Youtube tidlig lørdag hvis dette blir tilfellet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Ah yes, jeg husker din lunkne anmeldelse som fjorårets skuffelse. When will you learn? =/ Endret 22. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Ah yes, jeg husker din lunkne anmeldelse som fjorårets skuffelse. When will you learn? =/ 8210159[/snapback] Jeg har sett filmen tre ganger og blir like skuffet hver gang, så jeg må glemme den og se den igjen. Blir jeg like skuffet neste gang, knekker jeg platen. Beholder muligens ekstramaterialet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Ah yes, jeg husker din lunkne anmeldelse som fjorårets skuffelse. When will you learn? =/ 8210159[/snapback] Jeg har sett filmen tre ganger og blir like skuffet hver gang, så jeg må glemme den og se den igjen. Blir jeg like skuffet neste gang, knekker jeg platen. Beholder muligens ekstramaterialet. 8210197[/snapback] Trondheim -> alkohol -> sofaen til Lars -> du plassert mellom oss. Hvis ikke litt av adrenalinet vårt smitter over så gir jeg opp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 wh1te, ikke sett deg mellom de to i en sofa. Lenke til kommentar
Morth Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 300 var en behagelig, til tider visuelt rå film å se, men ga meg ingen ting. Akkurat det jeg var ute etter også. =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 wh1te, ikke sett deg mellom de to i en sofa. 8210215[/snapback] I can only imagine. Steffy: Er det noe jeg hater så er det energi og entusiasme rundt filmer jeg ikke liker. Det er for min del like irriterende som et umulig regnestykke; å ikke fatte hvorfor folk blir oppspilt er tortur. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Steffy: Er det noe jeg hater så er det energi og entusiasme rundt filmer jeg ikke liker. 8211383[/snapback] Kjenner meg igjen i den. Ser jeg noen bli skikkelig entusiastisk når de snakker om Donnie Darko, PotC eller Natural Born Killers så frister det så sinnsykt å smacke til dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Steffy: Er det noe jeg hater så er det energi og entusiasme rundt filmer jeg ikke liker. 8211383[/snapback] Kjenner meg igjen i den. Ser jeg noen bli skikkelig entusiastisk når de snakker om Donnie Darko, PotC eller Natural Born Killers så frister det så sinnsykt å smacke til dem. 8211404[/snapback] Nettopp. "Jeg får stå av The Usual Suspects!" Hva faen liksom?! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Steffy: Er det noe jeg hater så er det energi og entusiasme rundt filmer jeg ikke liker. 8211383[/snapback] Kjenner meg igjen i den. Ser jeg noen bli skikkelig entusiastisk når de snakker om Donnie Darko, PotC eller Natural Born Killers så frister det så sinnsykt å smacke til dem. 8211404[/snapback] Nettopp. "Jeg får stå av The Usual Suspects!" Hva faen liksom?! 8211419[/snapback] "Har du ikke _sett_ den tredje Ringenes Herre-filmen? Har du downs elns?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 For fans av Judd Apatow, geniet bak Freaks & Geeks, Undeclared og tidenes søteste, morsomste, beste komedie noensinne, The 40 Year Old Virgin, så kan jeg glede med en trailer for en ny film:Knocked Up Kjente Apatow-skuespillere som Seth Rogen, Paul Rudd, Jay Baruchel og selv Jonah Hill dukker opp, og jeg kan ikke ikke nekte for at jeg gleder meg. ^^ 7903764[/snapback] Tilgi dobbelpost, men for to måneder så jeg traileren for Knocked Up og spådde at dette ble en ny vinner. RottenTomatoes-ratingen ligger nå på 100% med 8 av 8 positive anmeldelser. Jeg gleder meg, til tross for at jeg hater alle anmeldere (jfr. tidligere innlegg^^). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 wh1te, ikke sett deg mellom de to i en sofa. 8210215[/snapback] Ikke sitte seg ned i en sofa med dem punktum er vel tommelfingerregel numbero uno. Nå begynner virkelig kinotiden å nærme seg. Mine unntak fra kinoboikotten kommer på løpende bånd frem mot sommeren. Teenage Mutant Ninja Turtles Spider-Man 3 Pirates of the Caribbean - At World's End Die Hard 4.0 Transformers Harry Potter og Føniksordenen The Simpsons Movie Kanskje jeg også skal se 300. Vi får se. Høsten ser litt mindre spennende ut. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 "Har du ikke _sett_ den tredje Ringenes Herre-filmen? Har du downs elns?" 8211435[/snapback] Haha, det minner meg så veldig om meg selv. *setter på seg hjelm* Men Sunshine er jo skrevet av Alex Garland og regissert av Danny Boyle, så jeg har veldig høye forventninger. Antar jeg kommer til å se den på premieredagen også når den kommer ut 13. april. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Ikke sitte seg ned i en sofa med dem punktum er vel tommelfingerregel numbero uno. Nå begynner virkelig kinotiden å nærme seg. Mine unntak fra kinoboikotten kommer på løpende bånd frem mot sommeren. Teenage Mutant Ninja Turtles Spider-Man 3 Pirates of the Caribbean - At World's End Die Hard 4.0 Transformers Harry Potter og Føniksordenen The Simpsons Movie Kanskje jeg også skal se 300. Vi får se. Høsten ser litt mindre spennende ut. 8211547[/snapback] Det har ikke vært en sånn kinosommer siden 96/97. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå