Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Dette er noe som bare irriterer meg sA inni graders ende!

 

Jeg lAnte bort 2 filmer til kameraten min i gAr kveld. The shinning og den nye Fast & Furious filmen.

Han hadde sett dem og jeg spurte hva han synes om den.

Da svarte han. LOL!!! fy faen for en jevla mQkka film the shinning er. Den dArligste filmen jeg noen gang har sett!!!

en skrekk film skal jo gjerne vere skummel da og ikke morsom.

 

Veit jeg er litt dum og skal forvente at andre liker den. Men det irriterer meg sA jevli mye. Det er jo en av Kubricks's beste film og selv en av mine favoritt filmer. Men hva skal jeg svare da ? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal svare og sier bare ok. Men i ettertid sA sitter jeg og tenker pA det og irriter meg sA jevli over det. Kansje jeg er litt rar om irriterer meg over det ?

 

men sA spurte jeg om ff filmen. Og da sa han : Fy faen!!! den raaeste filmen jeg noen gang har sett ass!

Klart den beste filmen av ff filmene.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemningen i The Shining er nesten uslåelig og Jack Nicholson leverer en av tidenes skuespillerprestasjoner. En herlig film full av mystikk og flotte sekvenser.

 

Stemningen er uten tvil meget god og Nicholson leverer varene, men ingen stor filmopplevelse for meg.

 

Jeg ble heller ikke akkurat skremt av filmen, noe som kan ha noe med å gjøre at jeg først så denne når jeg var 12-13 år gammel og ble vettskremt. Andre visning ble for tja 1-2 år siden og da jeg forventet å bli skremt, men det ble jeg ikke.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Forventer egentlig folk her inne at venner skal like film like mye som dem selv? Jeg ser hele tiden klaging her inne på at kompiser kun liker hjernedød underholdning, men tenk på hvordan du selv er i forhold til deres særinteresser.

 

Kunne aldri falt meg inn å sette like stor pris på ulike typer golfkøller som kompisen min feks.

Lenke til kommentar
Forventer egentlig folk her inne at venner skal like film like mye som dem selv? Jeg ser hele tiden klaging her inne på at kompiser kun liker hjernedød underholdning, men tenk på hvordan du selv er i forhold til deres særinteresser.

 

Kunne aldri falt meg inn å sette like stor pris på ulike typer golfkøller som kompisen min feks.

Synes det der var et veldig dårlig eksempel. "Alle" ser på film, men bare en liten andel av befolkningen spiller golf.

Hvis dette er rundt han som ikke likte The Shining, så forstår jeg hans frustrasjon for kameraten. The Shining er en klassiker, en film som er allmenn kjent, og regnes som en av historiens beste skrekkfilmer overalt.

 

Men ja, jeg forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om dette allerede har blitt nevnt, men det kommer en amerikansk remake av La Den Rette Komme Inn, regissert av Matt Reeves, mannen som regisserte Cloverfield.

 

Så, ja, la oss male Mona Lisa i Microsoft Paint, dere.

 

Det er jo typisk amerikansk, finnes det en god film fra et annet land skal de lage remake av den også, i tillegg til alle remakene av sine egne filmer. Låt den rätte komma in er en veldig god film, men jeg kommer nok ikke til å se en remake av den.

Lenke til kommentar
Synes det der var et veldig dårlig eksempel. "Alle" ser på film, men bare en liten andel av befolkningen spiller golf.

Hvis dette er rundt han som ikke likte The Shining, så forstår jeg hans frustrasjon for kameraten. The Shining er en klassiker, en film som er allmenn kjent, og regnes som en av historiens beste skrekkfilmer overalt.

 

Bytt ut golf med musikk da. En casual lytter som setter pris den hippe Kings of Leon-låta som spilles på radioen, men synes Led Zeppelin blir for traust. Til rockekompisens store frustrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...