Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan fA taki El Norte ? Kjekka over alt.

Det stede jeg faktisk har funnet den er pA lovefilm.no

Men der kan man jo bare leie.

Du har nok ikke lett godt nok.

Se her om du er avhengig av å handle i Norge

Tidligere hadde jeg forresten den utgaven du linker til, men den nye overføringen til Criterion er verdt hver krone. Bonusmaterialet er jo dessuten meget interessant.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Gidder ikke å starte en ny tråd bare for dette enkle spm mitt.

Men når det står siste sjanse er 1 Oktober. Betyr det at filmen ikke blir vist lengre på kino?

Dette er snakk om Kino1.

Kinoer pleier å fase ut filmer på torsdager, så siste visning var nok i går.

Lenke til kommentar
Filmen først. Ellers blir man bare så skuffa

Helt enig. Og når man leser boken etterpå kan man kose seg med alle detaljene og tingene man ikke får se i filmen.

Samme her, et annet alternativ er å kun lese boka og ikke se filmen(Hvis boken er veldig god).

Lenke til kommentar
Hva foretrekker dere? Se filmen først og lese boken etterpå eller lese boken først og se filmen etterpå?

Det kommer an på hva slags bok det er snakk om. Angels and Demons fungerer utmerket på stranden, men filmen var ubrukelig og kjedelig. Filmen er et svært lite engasjerende sammendrag av plotet som avslører alle tvister som er spennende når man leser boken.

Lenke til kommentar

Jeg leser skjeldent de type bøker som blir filmer, eneste jeg kan komme på er LOTR som jeg så ene og alene fordi jeg like filmene, men jeg nektet å lese bøkene før jeg hadde sett alle 3 filmene i exteded versjon.

Jeg spillte ikke en gang lotr spillene før jeg hadde sett filmen da jeg ikke ville ha spoilers

Bøkenen var en blanding av bra til drit kjedelig, det som tar 40 minutter i filmene bruker du 5 dager på å lese og det er ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...