Bytex Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis det sto 1. oktober mener de vel ikke 3. oktober? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan fA taki El Norte ? Kjekka over alt. Det stede jeg faktisk har funnet den er pA lovefilm.no Men der kan man jo bare leie. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg kan fA taki El Norte ? Kjekka over alt. Det stede jeg faktisk har funnet den er pA lovefilm.no Men der kan man jo bare leie. Du har nok ikke lett godt nok. Se her om du er avhengig av å handle i Norge Tidligere hadde jeg forresten den utgaven du linker til, men den nye overføringen til Criterion er verdt hver krone. Bonusmaterialet er jo dessuten meget interessant. Endret 2. oktober 2009 av Montag Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Par trailere: The prisoner Fantastic Mr.Fox trailer #2 The crazies, min favoritt Se filmen hos Youtube The revenant Se filmen hos Youtube Endret 2. oktober 2009 av co2 Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Gidder ikke å starte en ny tråd bare for dette enkle spm mitt. Men når det står siste sjanse er 1 Oktober. Betyr det at filmen ikke blir vist lengre på kino? Dette er snakk om Kino1. Kinoer pleier å fase ut filmer på torsdager, så siste visning var nok i går. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva foretrekker dere? Se filmen først og lese boken etterpå eller lese boken først og se filmen etterpå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Filmen først. Ellers blir man bare så skuffa Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Filmen først. Ellers blir man bare så skuffa Helt enig. Og når man leser boken etterpå kan man kose seg med alle detaljene og tingene man ikke får se i filmen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Filmen først. Ellers blir man bare så skuffa Helt enig. Og når man leser boken etterpå kan man kose seg med alle detaljene og tingene man ikke får se i filmen. Samme her, et annet alternativ er å kun lese boka og ikke se filmen(Hvis boken er veldig god). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva foretrekker dere? Se filmen først og lese boken etterpå eller lese boken først og se filmen etterpå? Det kommer an på hva slags bok det er snakk om. Angels and Demons fungerer utmerket på stranden, men filmen var ubrukelig og kjedelig. Filmen er et svært lite engasjerende sammendrag av plotet som avslører alle tvister som er spennende når man leser boken. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg foretrekker å lese boka, deretter å bli skuffa av filmen, mer enn å se filmen og få vite alt på en dårlig måte, og så få de samme detaljene i bokform på en bra måte etterpå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Liker enten å se boka, eller filmen jeg. Mye mer kos med bok. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis jeg har planer om å både lese boka og se filmen leser jeg boka først. Det er ikke alle bøker som er bedre enn filmen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noen norske eller billige butikker som selger posters, som har tombstone poster? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Se filmen og bruk boka som dopapir sier nå jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Se filmen og bruk boka som dopapir sier nå jeg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg liker best å lese boka først, men så prøver jeg også å si til meg selv at det ikke er en film av boka, men en film basert på boka. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg leser skjeldent de type bøker som blir filmer, eneste jeg kan komme på er LOTR som jeg så ene og alene fordi jeg like filmene, men jeg nektet å lese bøkene før jeg hadde sett alle 3 filmene i exteded versjon. Jeg spillte ikke en gang lotr spillene før jeg hadde sett filmen da jeg ikke ville ha spoilers Bøkenen var en blanding av bra til drit kjedelig, det som tar 40 minutter i filmene bruker du 5 dager på å lese og det er ikke bra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Den søte, lille jenta fra Little Miss Sunshine dreper nå zombier i Zombieland. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Inglourious Basterds var kos, mange vittige kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå