co2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Som sagt veldig lik Bourne filmene. Har aldri hørt den sammenligningen før, men siden jeg likte Bourne-filmene såpass godt at jeg kjøpte et samlesett med ekstramateriale, så er vel Taken verdt en titt... Èn suveren actionhelt med overlegne slossferdigheter, som banker hundre badguys på ulike måter. I tillegg synes jeg klippinga virka "bourne-inspirert", selv om den ikke når helt opp til Bourne. I behind the scenes sier jo regissør Pierre Morel at han er veldig inspirert av Bourne serien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tittet så vidt innom UP på norsk og jeg må si at jeg river meg i håret. Det blir like feil å se Seinfeld dubbet til Tysk... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvordan tittet du så vidt innom? Begge versjoner går på kino for tiden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ved å stå i maskinrommet og se på filmen i ca et kvarters tid og finne ut at jeg er lykkelig glad for at jeg så den på engelsk. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hugh Jackman klikker i vinkel! http://www.kjendis.no/2009/09/30/kjendis/s...oadway/8365656/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Eller ikke. Hva er UP? http://www.imdb.com/title/tt1049413/ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hva er UP? Utrykningspolitiet. Kan muligens kanskje hende være den nyeste filmen fra Pixar også. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hugh Jackman klikker i vinkel! http://www.kjendis.no/2009/09/30/kjendis/s...oadway/8365656/ Du tulla antageligvis når du sa at han klikket i vinkel, men jeg synes det var ganske kult. Han snudde det andre skuespillere kanskje ville klikket over, til en slags "breaking the 4th wall"-greie. Også imponerende at han behold aksenten. Synes det var litt snålt at de hadde satt en australier og en brite til å spille det som hørtes ut som NYPD-betjenter/-offiserer eller hva det heter. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Batman ler av Wolverine. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jakten går på Cinemateket i Trondheim fra og med i kveld. Noen som skal? Mer informasjon: http://www.trondheim-filmklubb.no/visomtale02.php?id=1992 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ved å stå i maskinrommet og se på filmen i ca et kvarters tid og finne ut at jeg er lykkelig glad for at jeg så den på engelsk. Så den anbefales å sees på engelsk? Sendes den i 3D på engelsk da? Og hva er egentlig greia med at kinoene enten sender dubbet til norsk, eller engelsk tale uten tekst. Er liksom ikke engelsk tale m. norsk tekst et naturlig alternativ? Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det vurde ihvertfall være et alternativ. For min egen del har jeg ikke lest tekst(på engelstalende filmer) på flere år av forskjellige grunner. 1. Det er så utrolig mye dårlige oversettelser. 2. Stress å lese og følge med på bildet sammtidig(godt mulig der er bare jeg som synes det) og 3. Engelsk uten tekst er lærerikt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 I Trondheim sender de Up i 3D og vanlig med norsk dubbing og på engelsk med norsk tekst. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det vurde ihvertfall være et alternativ. For min egen del har jeg ikke lest tekst(på engelstalende filmer) på flere år av forskjellige grunner. 1. Det er så utrolig mye dårlige oversettelser. 2. Stress å lese og følge med på bildet sammtidig(godt mulig der er bare jeg som synes det) og 3. Engelsk uten tekst er lærerikt. Engelsk med tekst er vel mer lærerikt da du får se hvordan det staves. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ved å stå i maskinrommet og se på filmen i ca et kvarters tid og finne ut at jeg er lykkelig glad for at jeg så den på engelsk. Så den anbefales å sees på engelsk? Sendes den i 3D på engelsk da? Og hva er egentlig greia med at kinoene enten sender dubbet til norsk, eller engelsk tale uten tekst. Er liksom ikke engelsk tale m. norsk tekst et naturlig alternativ? Her på Ski sendes den i 3D på engelsk uten tekst. Jeg anbefaler denne versjonen på det sterkeste. Personlig merket jeg ikke at det manglet tekst før etter at jeg hadde sett filmen og noen påpekte det. Dessuten er det veldig bra kvalitet på både lyd og bilde. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg må virkelig si at Star Trek (2009) imponerte stort her i gården! En fin blanding av sci-fi med utrolig stilig foto, bra action og generelt sett veldig bra totalt sett. Jeg har personlig aldri hatt noe forhold til Star Trek, verken serien eller filmene, men dette her var jo konge. Håper Abrams følger opp like bra. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 8 1/2 går på Silver i kveld klokka 19.00 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg må virkelig si at Star Trek (2009) imponerte stort her i gården! En fin blanding av sci-fi med utrolig stilig foto, bra action og generelt sett veldig bra totalt sett. Jeg har personlig aldri hatt noe forhold til Star Trek, verken serien eller filmene, men dette her var jo konge. Håper Abrams følger opp like bra. Helt enig her. Den skal skaffes på blu-ray! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fin kommentar av Erlend Loe angående multiplott filmer Jeg kunne ikke vært mer enig i det han sier. Jeg tror det er mye på grunn av dette at så mange liker Babel, selv om det er en håpløs oversentimental drittfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå