CypheroN Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Wtf? Håper du kødder her. To glimrende filmer. Jeg kødder ikke. Har sagt det før og sier det igjen: 12 Angry Men var... *drumroll* ...helt ok. Men kommer nok ikke til å sette den på igjen. Kan vel ikke forvente noe annet av en som synes Raging Bull også var "HELT OK". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen her som har sett The Darwin Awards? Har hørt mye skryt av den, men syntes den var grusom. Greide ikke å se den ferdig engang, noe som er veldig sjeldent når jeg ser film. Jeg så den ferdig, og er helt enig. En svært svak film. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Det ble Changeling på meg i kveld. Veldig bra dramafilm. Jeg ga den 8/10 på imdb. Gleder meg til å se Big Fish, Trainspotting, There Will Be Blood og 12 Angry Men de neste dagene! Endret 29. september 2009 av jonastra Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet hvilken dvd-utgivelse av Road House (1989) man kan finne ett kommentarspor av Kevin Smith? Visit My Website Lenke til kommentar
maradona Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet om det finnes en side lignende 250films.net som går lengre enn 250? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tror dette kan bli skikkelig morro http://www.aintitcool.com/node/42545 Hva? Kommer det ny Predator-film? Om det ikke er en fake trailer kan det være interesant å se hvordan den blir forhold til de gamle filmene og hva de får ut av den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet om det finnes en side lignende 250films.net som går lengre enn 250? icheckmovies skal ha det meste av lister, men hvis du ser spesifikt etter de 250 nesten-kandidatene så vet jeg at listsofbests har den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Rad "R" har jeg i Bergen på Cleese....er det et bra sete Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Wtf? Håper du kødder her. To glimrende filmer. Jeg kødder ikke. Har sagt det før og sier det igjen: 12 Angry Men var... *drumroll* ...helt ok. Men kommer nok ikke til å sette den på igjen. Kan vel ikke forvente noe annet av en som synes Raging Bull også var "HELT OK". Vil påstå at det ikke ligger noen sammenheng der. 12 angry men var fantastisk - Raging Bull var kjedelig... Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Wtf? Håper du kødder her. To glimrende filmer. Jeg kødder ikke. Har sagt det før og sier det igjen: 12 Angry Men var... *drumroll* ...helt ok. Men kommer nok ikke til å sette den på igjen. Kan vel ikke forvente noe annet av en som synes Raging Bull også var "HELT OK". Vil påstå at det ikke ligger noen sammenheng der. 12 angry men var fantastisk - Raging Bull var kjedelig... Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene! Må si meg enig i begge disse utsagnene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg burde poste facepalm-bilde, men jeg gidder nok ikke det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene! Jeg er storfan av Neeson, men har hørt mye negativt om akkurat Taken, så jeg har vært redd for å se den. Noen spesiell film den kan sammenlignes med? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene! Jeg er storfan av Neeson, men har hørt mye negativt om akkurat Taken, så jeg har vært redd for å se den. Noen spesiell film den kan sammenlignes med? En bra versjon av Man on fire Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene! Jeg er storfan av Neeson, men har hørt mye negativt om akkurat Taken, så jeg har vært redd for å se den. Noen spesiell film den kan sammenlignes med? Som sagt veldig lik Bourne filmene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 En bra versjon av Man on fire Sånt liker jeg å høre. Som sagt veldig lik Bourne filmene. Har aldri hørt den sammenligningen før, men siden jeg likte Bourne-filmene såpass godt at jeg kjøpte et samlesett med ekstramateriale, så er vel Taken verdt en titt... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Plottmessig er den veldig lik sesong 1 av 24 (og noen ideer er hentet rett ut fra serien)/Man on Fire i Europa. Stilmessig likner den mest Bournefilmene ja, selv om han jager istedenfor å bli jaktet. Jeg synes den er svakere enn samtlige, men enhver Neeson-fan vil ihvertfall finne glede i å se mannen banke vettet ut av sleipe menneskesmuglere. Endret 30. september 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Som sagt veldig lik Bourne filmene. Har aldri hørt den sammenligningen før, men siden jeg likte Bourne-filmene såpass godt at jeg kjøpte et samlesett med ekstramateriale, så er vel Taken verdt en titt... Èn suveren actionhelt med overlegne slossferdigheter, som banker hundre badguys på ulike måter. I tillegg synes jeg klippinga virka "bourne-inspirert", selv om den ikke når helt opp til Bourne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bourne er jo kjedelig det er ikke Taken, Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Le fabuleux destin d'Amélie Poulain på Silver om 5 minutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå