Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wtf? Håper du kødder her. To glimrende filmer.

Jeg kødder ikke. Har sagt det før og sier det igjen: 12 Angry Men var...

*drumroll*

...helt ok. Men kommer nok ikke til å sette den på igjen.

Kan vel ikke forvente noe annet av en som synes Raging Bull også var "HELT OK". :p

Vil påstå at det ikke ligger noen sammenheng der. 12 angry men var fantastisk - Raging Bull var kjedelig...

Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene!

Lenke til kommentar
Wtf? Håper du kødder her. To glimrende filmer.

Jeg kødder ikke. Har sagt det før og sier det igjen: 12 Angry Men var...

*drumroll*

...helt ok. Men kommer nok ikke til å sette den på igjen.

Kan vel ikke forvente noe annet av en som synes Raging Bull også var "HELT OK". :p

Vil påstå at det ikke ligger noen sammenheng der. 12 angry men var fantastisk - Raging Bull var kjedelig...

Jeg så forresten Taken på BD her om dagen. Ble veldig positivt overrasket. Tror det må være beste actionfilm jeg har sett siden Bourne-filmene!

Må si meg enig i begge disse utsagnene

Lenke til kommentar

Jeg er storfan av Neeson, men har hørt mye negativt om akkurat Taken, så jeg har vært redd for å se den. Noen spesiell film den kan sammenlignes med?

Lenke til kommentar

Jeg er storfan av Neeson, men har hørt mye negativt om akkurat Taken, så jeg har vært redd for å se den. Noen spesiell film den kan sammenlignes med?

En bra versjon av Man on fire

Lenke til kommentar

Som sagt veldig lik Bourne filmene.

Lenke til kommentar

Plottmessig er den veldig lik sesong 1 av 24 (og noen ideer er hentet rett ut fra serien)/Man on Fire i Europa. Stilmessig likner den mest Bournefilmene ja, selv om han jager istedenfor å bli jaktet.

Jeg synes den er svakere enn samtlige, men enhver Neeson-fan vil ihvertfall finne glede i å se mannen banke vettet ut av sleipe menneskesmuglere.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Som sagt veldig lik Bourne filmene.

Har aldri hørt den sammenligningen før, men siden jeg likte Bourne-filmene såpass godt at jeg kjøpte et samlesett med ekstramateriale, så er vel Taken verdt en titt... :)

Èn suveren actionhelt med overlegne slossferdigheter, som banker hundre badguys på ulike måter. I tillegg synes jeg klippinga virka "bourne-inspirert", selv om den ikke når helt opp til Bourne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...