Dorian Gray Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Var det noe som hendte i 2001? God dammit. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nå kan jeg gå til sengs med ett stort smil om munnen Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Masse som skjedde i 2001. Bare spør noen fra Al-Qaida. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Masse som skjedde i 2001. Bare spør noen fra Al-Qaida. Du slår til når du først er her. Good shit. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Var det noe som hendte i 2001? God dammit. Hva mener du med det? Da jeg spurte "var det noe som hendte i 2001?", mente jeg filmen, ikke året. Jeg innrømmer at jeg ikke orket å se hele, men jeg tror ikke det var noen antydning til al-Qaida i den filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det er bare hele greien, fra å spørre om det er i feil tråd når du ikke tar en referanse til å få referansen forklart og likevel spørre videre. Du er grunnen til at lmgtfy.com finnes. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 De fleste svar oppstår som en følge av et spørsmål. Paradoksalt nok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vel, du fikk svaret ditt av meg nederst på forrige side Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gjett hvem som skal se Død Snø på kino her i Montreal? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da jeg spurte "var det noe som hendte i 2001?", mente jeg filmen, ikke året. Jeg innrømmer at jeg ikke orket å se hele, men jeg tror ikke det var noen antydning til al-Qaida i den filmen. Hva? Da må det være noe galt med DVD-en jeg har. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har oppdatert oversiktstråden. Har dere noen tilbakemeldinger? Kan organiseringen gjøres annerledes? Mangler noen tråder? Bør andre tråder strykes? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587960 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 De burde få Carpenter tilbake som manusforfatter : kun da blir det orntli Halloween film ! De har vel ikke budsjett til det , mulig Carpenters lønn er vel stor :/ Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Da jeg spurte "var det noe som hendte i 2001?", mente jeg filmen, ikke året. Jeg innrømmer at jeg ikke orket å se hele, men jeg tror ikke det var noen antydning til al-Qaida i den filmen. Hva? Da må det være noe galt med DVD-en jeg har. Da snakker vi ikke om samme film. http://www.imdb.com/title/tt0062622/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Den spøken misforsto du så til de grader, zerac. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, jeg forsto veldig godt at det var en spøk, men jeg synes sarkasme, ironi og lignende fungerer dårlig over internett, så jeg har valgt å konsekvent boikotte alle slike forsøk, selv når jeg forstår dem. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, jeg forsto veldig godt at det var en spøk, men jeg synes sarkasme, ironi og lignende fungerer dårlig over internett, så jeg har valgt å konsekvent boikotte alle slike forsøk, selv når jeg forstår dem. lol Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, jeg forsto veldig godt at det var en spøk, men jeg synes sarkasme, ironi og lignende fungerer dårlig over internett, så jeg har valgt å konsekvent boikotte alle slike forsøk, selv når jeg forstår dem. Og hvem høster enorme fordeler av det? Ender jo opp med at du bare må gi den forklaringen der hver gang. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, jeg forsto veldig godt at det var en spøk, men jeg synes sarkasme, ironi og lignende fungerer dårlig over internett, så jeg har valgt å konsekvent boikotte alle slike forsøk, selv når jeg forstår dem.Get a grip, boy. Seriøst. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Angående SW. Jeg hadde planer om å se alle filmene på IMDb Top 250 nå, begynne på toppen og jobbe meg nedover. Har aldri sett noen av SW-filmene, og lurer da på om jeg må se de i en bestemt rekkefølge? Du skal begynne på toppen og jobbe deg nedover. Hvorfor ikke se de filmene som er på lista når du har mulighet til det? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Angående SW. Jeg hadde planer om å se alle filmene på IMDb Top 250 nå, begynne på toppen og jobbe meg nedover. Har aldri sett noen av SW-filmene, og lurer da på om jeg må se de i en bestemt rekkefølge? Skal du først se filmene på Top250 i rekkefølge vil det da være mye bedre å begynne nederst, og spare det "beste" til slutt? Uansett vil det være tåpelig. Selvsagt må du se f.eks. Star Wars, LOTR, Alien, Terminator, Die Hard osv. i riktig rekkefølge, og ikke etter "best" -> "dårligst" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå