Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Du er selvsagt unntaket til regelen. ^^ Jeg står dog ved det jeg skriver. 8201543[/snapback] Jeg føler meg ikke truffet, jeg føler meg bare mer opplyst. Jeg skal forresten se The Fountain til helgen, så får vi se om det blir mer pinner til bålet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Noen som vet om noen gode filmskoler i utlandet? Tenker hovedsaklig på filmfotograf. Jeg oppdaget litt for seint fristen til Lillehammer. Det eneste som er igjen der som frister er fjernsynsregi. Noen som eventuelt har erfaring med denne linjen? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Virker som at dere som rakker ned på Kulturo-anmelderen ikke har lest anmeldelsen. Han skrev selv klart og tydelig at det var hans mening og at det er en elsk/hat-film. Selv vet jeg at jeg kommer til å like den med tanke på at folk synes den er pretensiøs og tar seg selv altfor alvorlig. Jeg lever meg vanligvis såpass inn i filmene at det ender opp med å være en bra ting. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Noen som har en link til denne omtalte anmeldelsen? Og er det The Fountain han / hun har anmeldt? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Noen som har en link til denne omtalte anmeldelsen? Og er det The Fountain han / hun har anmeldt? 8205996[/snapback] Here you go, lazyboy. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Takk. Herlig når det lønner seg å være lat. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Her en en Sunshine-trailer. Minner meg litt om Alien akkurat den der, mens en av de andre minner meg om en lavbudsjetts-Armageddon. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Her en en Sunshine-trailer. Minner meg litt om Alien akkurat den der, mens en av de andre minner meg om en lavbudsjetts-Armageddon. 8206586[/snapback] Enten så er det jevlig kaldt på rommet mitt, eller så fikk jeg frysninger av traileren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Mission to Mars-klonen så faktisk halvveis underholdende ut. En film verdt å notere bak øret, altså. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Ja helt enig faktisk. Virker som den kommer til å holde seg unna de typiske fellene som andre lignende filmer ofte går i. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Kom akkurat tilbake fra 300. Har bare en ting å si W O W Anbefaler alle å se den så fort de har sjangsen. En av mine favoritter noensinne. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Nå kommer jeg med et nytt og revolusjonerende svar for tråden: Jeg kommer garantert til å se "Sunshine" etter å ha sett traileren jeg og! =D Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Nå kommer jeg med et nytt og revolusjonerende svar for tråden: Jeg kommer garantert til å se "Sunshine" etter å ha sett traileren jeg og! =D 8206959[/snapback] Jeg kommer også med et revolusjonerende svar: Jeg skal ikke se den. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Forskjellen er at ditt var revolusjonerende. Quick question: Hva vil foil packaging si? Sikkert en eller annen kæll som har spurt om det før, men men. Skitt au! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Antar det betyr at filmen (les: DVD-coveret) er forseglet i plast. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hvorfor er det interessant for meg som kjøper hva filmen er pakket inn / forseglet i? Endret 21. mars 2007 av dimiles Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor er det interessant for meg som kjøper hva filmen er pakket inn / forseglet i? 8207203[/snapback] Pga at det tilsier at det er "bedre kvalitet" hvis den er forsseglet i plast. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor er det interessant for meg som kjøper hva filmen er pakket inn / forseglet i? 8207203[/snapback] Da vet du at den ikke er brukt.. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Ny versjon av DVD Profiler er ute, Version 3.0.1. Profiler er skilt ut som eget selskap fra Intervocative, det nye selskapet har navnet Invelos Software, her. Delvis nytt utseende (eller i hvert fall flere muligheter for forskjellig utseende med som standard), og noen nye funksjoner, kan bl.a. velge thumbnails/info i scrolle/tittelfelt til venstre: Online-funskjonen er det så vidt jeg kan se ingen forskjell på (min nye her vs gamle@Intervocative ). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Ny versjon av DVD Profiler er ute, Version 3.0.1.Profiler er skilt ut som eget selskap fra Intervocative, det nye selskapet har navnet Invelos Software, her. Delvis nytt utseende (eller i hvert fall flere muligheter for forskjellig utseende med som standard), og noen nye funksjoner, kan bl.a. velge thumbnails/info i scrolle/tittelfelt til venstre: Online-funskjonen er det så vidt jeg kan se ingen forskjell på (min nye her vs gamle@Intervocative ). 8207876[/snapback] Ser bra ut! Får prøve den ut i morgen. Nå er det leggetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå