Tilsynsmannen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Lucas driver Disney-politikk. De holder filmene i et hvelv til folk blir gaaaale. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) A Nightmare on Elm Street remake! Endret 28. september 2009 av Lawliet Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Den første NoES er full av ellevill 80-tallsmoro. Oppfølgerne er alt fra søppel til ok. Blir spennende med en remake, men jeg syns traileren var lite lovende og sjarmløs. Det blir selvfølgelig ikke det samme uten Robert Englund. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 A Nightmare on Elm Street remake! Det var vel bare et spørsmål om tid. Den første NoES er full av ellevill 80-tallsmoro. Oppfølgerne er alt fra søppel til ok. Blir spennende med en remake, men jeg syns traileren var lite lovende og sjarmløs. Det blir selvfølgelig ikke det samme uten Robert Englund. Det Lawliet linker til er ikke en trailer. Den har ikke noe med den kommende filmen å gjøre. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ah, ser det nå. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Her: http://www.slashfilm.com/2009/09/27/a-nigh...teaser-trailer/ Edit: Synes den ser underholdende ut. Endret 28. september 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, så faktisk ikke så ille ut. Sannsynligheten for at den blir bedre enn oppfølgerne er ihvertfall ganske stor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Uff, håper Star Wars-filmene (alle 6) kommer på blu-ray en gang snart. Det er ikke planlagt i det hele tatt av Lucas, og han har alltid vært tilbakeholden med nye formater..SW kom ikke på VHS før 80-tallet, DVD tok også flere år..så BD tar vel enda noen år til før de kommer. Lucas' strategi er å tyne ut så mye penger han klarer av eldre formater før han gjør en helomvending og gir ut filmene på nye, etter å ha "lyttet til" presset fra fansen. Husker godt at Episode I kom på VHS i 2000, men dette kunne han ikke slippe unna med i lengden, så fra og med Episode II var det visstnok DVD på bakgrunn av mas fra fansen. Han hadde nemlig planlagt noe "spesielt". Hehe, det eneste spesielle han planla var å tyne fansen for mest mulig penger. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Angående SW. Jeg hadde planer om å se alle filmene på IMDb Top 250 nå, begynne på toppen og jobbe meg nedover. Har aldri sett noen av SW-filmene, og lurer da på om jeg må se de i en bestemt rekkefølge? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Angående SW. Jeg hadde planer om å se alle filmene på IMDb Top 250 nå, begynne på toppen og jobbe meg nedover. Har aldri sett noen av SW-filmene, og lurer da på om jeg må se de i en bestemt rekkefølge? ja 4 -5- 6- 1- 2- 3 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Se den selvfølgelig kronologisk. Episode 4-6 først og deretter 1-3. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Men EGENTLIG er jo det motsatt kronologisk i historisk sans. 1-3 foregår jo før 4-6 Men 4-6 er klart de beste filmene. Det siste vi ser i SW3 er jo hvordan Darth Vader blir "skapt". I SW4 er han allerede etablert som super villain numero uno uten forklaring. Endret 28. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vi burde ha en "I hvilken rekkefølge må jeg se Star Wars"-sticky. Kanskje også en "Er det noen vits i å se Dollar-trilogien kronologisk?". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Men EGENTLIG er jo det motsatt kronologisk i historisk sans. 1-3 foregår jo før 4-6 Men 4-6 er klart de beste filmene. Det siste vi ser i SW3 er jo hvordan Darth Vader blir "skapt". I SW4 er han allerede etablert som super villain numero uno uten forklaring. Alt etter hva du vil ha som sjokk Ser du de tre siste så vet du ikke at Anakin blir ond Ser du de tre første så vet du at han er ond men ikke faren av Luke. Sistenevnte er enda en av de største twistene og sjokkene noen gang. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Var så utrolig bra i dag.. Vi hadde forelesning om ssh og greier, og så hadde foreleseren akkurat vist oss hvordan vi sender melding til alle som er pålogget, og det var noen som drev og sendte meldinger som kom frem på lerretet til foreleseren.. Akkurat når han hadde sagt at han skulle blokkere for meldingene så var det en som skrev "I'm afraid i can't let you do that, Dave." (Passet ganske bra at han akkurat da ikke husket hvordan han skulle sperre for meldingene.) Var kanskje morsommere for de som var der Endret 28. september 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så akkurat den nyeste mumien filmen (dragekeiserens hær ens) og må si at det var overraskende god underholdning. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Var så utrolig bra i dag.. Vi hadde forelesning om ssh og greier, og så hadde foreleseren akkurat vist oss hvordan vi sender melding til alle som er pålogget, og det var noen som drev og sendte meldinger som kom frem på lerretet til foreleseren.. Akkurat når han hadde sagt at han skulle blokkere for meldingene så var det en som skrev "I'm afraid i can't let you do that, Dave." (Passet ganske bra at han akkurat da ikke husket hvordan han skulle sperre for meldingene.) Var kanskje morsommere for de som var der Feil tråd? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mja mja, noen referanser til 2001, men jeg skjønner ikke helt hva han ville frem til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Var det noe som hendte i 2001? Jeg trodde det var noe som skulle i"det morsomste som er sagt i en skoletime"-tråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, Dave er hovedpersonen i 2001, og det er den gale AI'n HAL9000 som sier "I'm afraid I can't let you do that, Dave" når Dave vil åpne vedlikeholdsluke på romskipet for å slippe inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå