Manx Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Så nettop Vozvrashcheniye / The Return, er det noen som vet hvor denne er spilt inn? Den er spilt inn i en urtehage i ytre mongoliskan, du kjenner luktewn av løk hele veien til kinoen;:! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gjekk forbi Playcom og såg ein plakat med reklame for "Mallcop". Nokon som har sett den? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Så nettop Vozvrashcheniye / The Return, er det noen som vet hvor denne er spilt inn? Fra IMDb: Filming Locations: Gulf of Finland, Russia Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 10 minutter til "Panserkrysseren Potemkin" går på NRK2. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gjekk forbi Playcom og såg ein plakat med reklame for "Mallcop". Nokon som har sett den? Den er fønn-i. Bør absolutt sees. :--) Hvor mye hadde de den til? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gjekk forbi Playcom og såg ein plakat med reklame for "Mallcop". Nokon som har sett den? Den er fønn-i. Bør absolutt sees. :--) Hvor mye hadde de den til? Det veit eg ikkje, men tipper det er ca. 150 kr. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Da var hele Bronenosets Potyomkin sett. Har sett deler av filmen more than I care to remember (spesielt Odessa stair sekvensen ofc, og når jeg utdannet meg innen film en gang i tiden) - men det er uansett en sterk film og det var på tide og se hele filmen sammenhengende! Den er den dag i dag en imponerende film - både filmteknisk og fortellermessig sett. Paul Blart: Mallcop er en helt grei, standard amerikansk komedie. Liker du Kevin James (Doug i King of Queen), så liker du garantert denne. Jeg syntes den var vel verdt de ca. 90,- kronene jeg betalte for den på BD. EDIT; ser forresten at Bronenosets Potyomkin får en norsk DVD og BD utgivelse 4. november i år! Endret 27. september 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da ser det ut som Polanski vil være å finne bak murene: http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=585207 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) For noe han gjorde i 1977... jeez. Endret 27. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ærlig talt, hvem av oss lå ikke med 14-åringer på 70-tallet? Skal man dømme folk for heksebrenning og slaveri på 70-tallet også? Det var andre tider! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hmm..jeg ble født i 1977..coincidence? I think not. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 "Det var andre tider !" Det sa sikkert Thomas Hellberg også når han ble fersket :/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 14åringer er fullt lovlig i spania den dag i dag, men i usa risikerer man livstid. Faktisk kan vi nordmen havne i fengesl om vi tar med oss vår 16 år gammle kjæreste til usa og har sex med henne/han, da de fleste stater har 17 eller 18års grense på age of consent der borte. USA er et rart sted Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hadde det vært min 13-år gamle datter ville jeg vært fristet til å kastrere karen og knust kneskålene. Når jeg tenker meg om ville jeg sikkert ønsket å gjøre det samme om det hadde vært min 25 år gamle datter.... Man skal da ikke være rasjonell når man er far? Glad jeg har gutter. Må bare bekymre meg for at de får andre fedre til jenter på nakken Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 14åringer er fullt lovlig i spania den dag i dag, men i usa risikerer man livstid. Faktisk kan vi nordmen havne i fengesl om vi tar med oss vår 16 år gammle kjæreste til usa og har sex med henne/han, da de fleste stater har 17 eller 18års grense på age of consent der borte. USA er et rart sted Men på den annen side kan vi ta med vår 14 år gamle kjæreste til Spania og ha sex med henne der uten å bli straffet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hadde det vært min 13-år gamle datter ville jeg vært fristet til å kastrere karen og knust kneskålene. Når jeg tenker meg om ville jeg sikkert ønsket å gjøre det samme om det hadde vært min 25 år gamle datter.... Man skal da ikke være rasjonell når man er far? Glad jeg har gutter. Må bare bekymre meg for at de får andre fedre til jenter på nakken Eller fedre til gutter. Umulig å vite. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 14åringer er fullt lovlig i spania den dag i dag, men i usa risikerer man livstid. Faktisk kan vi nordmen havne i fengesl om vi tar med oss vår 16 år gammle kjæreste til usa og har sex med henne/han, da de fleste stater har 17 eller 18års grense på age of consent der borte. USA er et rart sted I Mexico er det visst visse områder av landet hvor lavalderen er 12 og andre områder hvor den er 18. Merkelig hvor vilkårlig det virker som om lovgivningen er i visse land. Du kan få mange år i fengsel for å gjøre noe et sted, men hvis du gjør det et par hundre meter unna, på andre siden av delstatsgrensen, er det helt greit. Forøvrig; har de ikke foreldelsesfrist for kriminalsaker i USA? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 14åringer er fullt lovlig i spania den dag i dag, men i usa risikerer man livstid. Faktisk kan vi nordmen havne i fengesl om vi tar med oss vår 16 år gammle kjæreste til usa og har sex med henne/han, da de fleste stater har 17 eller 18års grense på age of consent der borte. USA er et rart sted Enda verre er det hvis man tar med seg den fullt lovlige narkotikaen sin som man kjøpte i Nederland og prøver å røyke den der. Skulle nesten tro at de hadde egne lover der elns. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hitler og jeg er helt enige. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjempebra kortfilm på 24 minutter der en mann bare har stått i en heis i en boligblokk og filmet folkene som kommer inn i den. Etterhvert begynner folk å snakke med han, fortelle han om barndommen, drømmer osv. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå