Glutar Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvor er advance seach? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 den er jo ikke svart hos meg enda Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvor er advance seach? Power Search finner du her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Åh, dere må bare få med dere Up. Fantastisk laget, første del av filmen er bare nydelig utført og så rørende at en kjennere bare tårene komme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg VIL ikke kjenne tårene komme. *sette på macho Dolph Lundgren-film* Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg VIL ikke kjenne tårene komme. *sette på macho Dolph Lundgren-film* Ikke jeg heller, det er slitsomt. Men Up! er helt fantastisk. Den kommer høyt opp på listen blant favoritter. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da kutter jeg ut tråden i en ukes tid. Kan ikke risikere at dere hyper Up! så mye at jeg blir skuffet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg VIL ikke kjenne tårene komme. *sette på macho Dolph Lundgren-film* Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 På tide å krype inn på loftet og finne fram VHS-kassettene igjen! Det skal gjøres i morgen. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Endelig har fått sett Clerks I og II, lo godt og lenge for å si det sånn. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) "Anmeldelse" av Venus: bra, men ikke veldig imponerende. Toole er flink! En ting... vil dere beskrive Dreyers La passion de Jeanne d'Arc som "tung"? Tenker å se den, men blir kanskje litt voldsomt med både Battleship Potemkin og Dreyers Jeanne d'Arc på samme dag. (søndag passer best for intensiv filmtitting) Endret 26. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 På tide å krype inn på loftet og finne fram VHS-kassettene igjen! Det skal gjøres i morgen. Skulle gjerne sett noen (JJ Abrams?) filmatisere denne her jeg, om ikke annet fordi den har så råkul cheesy introlåt: Mens Michael Bay helt klart burde tatt for seg denne her, vil helst ikke at han skal bli fristet til å gjøre noe seriøst: En filmatisering av Bompi-bjørnene kunne sikkert Spike Jonze gjort perfekt, ser man på traileren til hans kommende film (Where the Wild Things Are) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Får Gummi Bears seasons 1-3 på DVD fra amazon. 4-6 skal visst komme en eller annen gang men det ser ikke ut til å skje. Har sett flere ganger og søkt på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen som har peiling på nårtid Moon får permiære her til lands? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 En ting... vil dere beskrive Dreyers La passion de Jeanne d'Arc som "tung"? Tenker å se den, men blir kanskje litt voldsomt med både Battleship Potemkin og Dreyers Jeanne d'Arc på samme dag. (søndag passer best for intensiv filmtitting) Hei. Det er ikke akkurat noen action-film, men den er såppas kort at det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det noen som har sett Up! med norske stemmer? Hvordan var det i såfall? Er det noen som sender den med engelsk tale m. tekst? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Skal smugtitte litt på norske versjonen i kveld og sammenligne med den engelske. Har sterk misstanke om at den kommer til å suge i forhold. Hvorfor med tekst egentlig? Er ikke så komplisert engelsk som blir snakket. Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Var det ikke tekst på den engelske? Det fikk jeg ikke med meg O_o Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har hett en liten leteaksjon etter VHS-kassetter på loftet, av de jeg fant kan jeg nevne titler som; Løvenes Konge, Trollet i Parken, Lillefot og Vennene Hans, Den Modige lille Brødristeren, Dennis og Co og Pinocchio. Alle tegnefilmer, men jeg vet vi skal ha en del virkelige filmer også. Så letingen fortsetter. Fant også gamle LPer gjemt vekk, av kjente artister. Også soundtrack til filmer; Hair, Fame, Thank God its Friday, Grease og Sauterday Night Fever. Utrolig hva foreldre tar vare på. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er Ong-bak en film å få med seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå