Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Anmeldelse" av Venus: bra, men ikke veldig imponerende. Toole er flink! :p

 

En ting... vil dere beskrive Dreyers La passion de Jeanne d'Arc som "tung"?

 

Tenker å se den, men blir kanskje litt voldsomt med både Battleship Potemkin og Dreyers Jeanne d'Arc på samme dag. (søndag passer best for intensiv filmtitting)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
På tide å krype inn på loftet og finne fram VHS-kassettene igjen! Det skal gjøres i morgen.

 

Skulle gjerne sett noen (JJ Abrams?) filmatisere denne her jeg, om ikke annet fordi den har så råkul cheesy introlåt:

 

 

 

Mens Michael Bay helt klart burde tatt for seg denne her, vil helst ikke at han skal bli fristet til å gjøre noe seriøst:

 

 

En filmatisering av Bompi-bjørnene kunne sikkert Spike Jonze gjort perfekt, ser man på traileren til hans kommende film (Where the Wild Things Are) :wee:

Lenke til kommentar
En ting... vil dere beskrive Dreyers La passion de Jeanne d'Arc som "tung"?

 

Tenker å se den, men blir kanskje litt voldsomt med både Battleship Potemkin og Dreyers Jeanne d'Arc på samme dag. (søndag passer best for intensiv filmtitting)

Hei. Det er ikke akkurat noen action-film, men den er såppas kort at det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg har hett en liten leteaksjon etter VHS-kassetter på loftet, av de jeg fant kan jeg nevne titler som; Løvenes Konge, Trollet i Parken, Lillefot og Vennene Hans, Den Modige lille Brødristeren, Dennis og Co og Pinocchio. Alle tegnefilmer, men jeg vet vi skal ha en del virkelige filmer også. Så letingen fortsetter.

Fant også gamle LPer gjemt vekk, av kjente artister. Også soundtrack til filmer; Hair, Fame, Thank God its Friday, Grease og Sauterday Night Fever.

Utrolig hva foreldre tar vare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...