Speik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Gleder meg til å høre hva du syns, håper inderlig du kommer med litt kritikk. Selv vurderte jeg sterkt å ta turen, men har andre planer. Synd de ikke viser den flere ganger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har du sett den før? Vanligvis har jeg min egen filmklubb hjemme hos meg selv, men denne høsten har Cinemateket i Trondheim noen interessante filmer jeg må dra og se på Nova kino: Jakten fra og med 1. oktober Bring Me the Head of Alfredo Garcia fra og med 8. oktober Dr. Caligaris kabinett den 13. oktober Jeg burde vel egentlig møtt opp å alle filmene de og Trondheim Filmklubb sender, men det er et for stort tiltak. Lettere å sitte hjemme i sin egen godsofa med enorm plasmaskjerm, deilig lydanlegg og valgfri film ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Michael Bay skal lage remake av Sátántangó!Belá Tard is reported to give two thumbs up. Slikt vås fra moderators .. Hahaha! Noen som skal på Sátántangó på Rosendal i Trondheim i morgen, forresten? Tenker jeg skal ta meg turen, for én gangs skyld. 100,- for 7 timer med ungarsk svarthvittfilm, pizza og mineralvann! Lykke til! Endret 25. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Slikt vås fra moderators .. Tror det hadde blitt en spennende film. Lykke til! Takk! Det trengs, tenker jeg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har du sett den før? Nei. Men føler det snart må komme litt kritikk, da det virker suspekt at alle som ser den forelsker seg. Som du selv sier, foretrekker jeg å se film på mine egne premiss i min egen sofa. Men en film som Satantango må uansett planlegges på forhånd, så da kunne det vært greit med en organisert visning. Synd jeg ikke får til i morgen. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har du sett den før? Nei. Men føler det snart må komme litt kritikk, da det virker suspekt at alle som ser den forelsker seg. Som du selv sier, foretrekker jeg å se film på mine egne premiss i min egen sofa. Men en film som Satantango må uansett planlegges på forhånd, så da kunne det vært greit med en organisert visning. Synd jeg ikke får til i morgen. De fleste som gidder å bruke hele syv timer på en film, gjør det nok nettopp fordi de liker det de ser. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bring Me the Head of Alfredo Garcia fra og med 8. oktober Den skal jeg også dra og se. Det blir kult å se Peckinpah-vold on the silver screen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor heter det "silver screen"? Et lerret er jo hvitt. Ikke sølvpapir. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 A silver screen, also known as a silver lenticular screen, is a type of projection screen that was popular in the early years of the motion picture industry, and is coming back into use in projecting 3-D films. Det krevde arbeid, den googlingen der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Michael Bay skal lage remake av Sátántangó! Belá Tard is reported to give two thumbs up. Nå skuffet du meg. Her ble jeg kjempeglad for alle som ville blitt forbannet og suicidale av denne nyheten. Jeg forventet nærmest at Montag skulle begå Hara-Kiri. No fun. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke en gang han hadde vel noensinne gått på en slik flamebait. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nå skuffet du meg. Her ble jeg kjempeglad for alle som ville blitt forbannet og suicidale av denne nyheten. Jeg forventet nærmest at Montag skulle begå Hara-Kiri.No fun. Hehe, right on. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så nettopp Raging Bull, og gid så skuffet jeg ble. De fikk til den visuelle biten, og forholdet mellom Pesci/de Niro var veldig underholdende, men filmen var jo så kjedelig. Virket som den varte i fire timer.Lurer på om det faktisk er den svakeste av Scorsese jeg har sett. Taxi Driver all the way Haha, nå kommer vel Cyph til å fyre seg opp Er vel favorittfilmen hans. Fant den forøvrig ganske langdryg selv. Fire timer? Vil heller si en halvtime. Dette er for dårlig, Merkwürdichliebe! Her blander du Raging Bull med Sin City tror jeg. Skal dog innrømme at RB hadde noen fantastiske replikker "If you touch the plate again, I'll stab you with this knife" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skal dog innrømme at RB hadde noen fantastiske replikker"If you touch the plate again, I'll stab you with this knife" Og sekunder senere blir han overfalt. Da ble tallerken plutselig ikke så viktig lenger (: Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 "Blu-Ray" Hvorfor ikke bare si BR da.....mye enklere å huske enn BD BD er vel den "offisielle" forkortelsen, "Blu-Ray Disc". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Aiiii... har IMDb blitt svart hos dere også? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bare på skolePC-en. Hjemme er den vanlig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jaja, blir vel vant til dette også. Husker det var en del klager da de endret utseende forrige gang, men det er bemerkelsesverdig hvor fort man glemmer det gamle og aksepterer det nye. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det eneste jeg bemerker som negativt er søkefeltet. Akkurat som om nedre delen av søkeordet er kuttet. Er bare av og til dette skjer vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå