CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tristeste film ever er uten tvil Elefantmannen Kanskje en av de tristeste jeg har sett også.. og Requiem for a dream sin slutt er rimelig gulp gulp. Men nå har jeg ikke sett denne Dancer in the Dark som nevnes. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Shooting Dogs gav meg noen tårer i øyekroken:P Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Idi i smotri gjorde at eg kjende meg ganske tom innvendig. Og pingvinborna som frys i hel på Planet Earth. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Click er ganske trist, faktisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Click er ganske trist, faktisk. Faktisk enig her. Kjempet mot tårene i denne filmen, noe jeg absolutt ikke hadde trodd på forhånd (Adam Sandler og greier). Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Enig, virkelig en brå vending i den filmen. Marley & Me er også kjempetrist på slutten, særlig hvis man har hund selv, som jeg har. Endret 25. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Click er ganske trist, faktisk. Faktisk enig her. Kjempet mot tårene i denne filmen, noe jeg absolutt ikke hadde trodd på forhånd (Adam Sandler og greier). Jeg ble først og fremst sur, fordi traileren framla den som en typisk Sandler-komedie, noe som hadde passet meg utmerket søndagen jeg så den. Det er godt mulig dette farget den svake karakteren jeg ga den på IMDb (4/10). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva kan man si? Nok et eksempel på at forhåndsinntrykk bør holdes til et minimum. Jeg visste ingenting om filmen bortsett fra at Adam Sandler hadde hovedrollen (og da får man jo visse anelser enten man vil eller ikke) og at den handlet om en omnipotent fjernkontroll. Overraskelser og sentimentalitet er mine gode venner, så den fikk 8/10 av meg (søndag på TV3 i mai, var det ikke?) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tristeste film ever er uten tvil Elefantmannen Signert. Kom noen tårer på slutten, og det har jeg aldri opplevd fra en film. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Er nettopp derfor jeg holder meg langt unna trailere normalt sett. Slike direkte misvisende trailere er sammen med de som spoiler mer eller mindre hele filmen helt ubrukelige. Imponerende at du husker sist den gikk på TV3, men jeg så den nok en god stund før det, og attpåtil på dvd. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Michael Bay skal lage remake av Sátántangó! Belá Tard is reported to give two thumbs up. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nedtur det der ja. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dances with Wolves husker jeg som en tildels veldig trist film. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dances with Wolves husker jeg som en tildels veldig trist film. En veldig god film, indeed. Kan ikke huske den som så voldsomt trist, men derimot føltes det som skjedde i den så ekstremt urettferdig. Følte meg tiltaksløs etter å ha sett den. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Urettferdig er kanskje et bedre ord ja. Filmen spiller på angrep på hjelpesløse og det gjør at den treffer veldig godt. Scena der de skyter Two socks fucka meg helt opp når jeg var i 9-10årsalderen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Michael Bay skal lage remake av Sátántangó! Belá Tard is reported to give two thumbs up. Die. Now. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Blodfan av Béla Tard, b-real? Dances with Wolves må jeg få meg på blu-ray en gang snart. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Både Forrest Gump og Majesty var meget triste filmer, synes jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Michael Bay skal lage remake av Sátántangó! Belá Tard is reported to give two thumbs up. Å fakk deg. Jeg satte hjertet i halsen og holdt på å brekke meg når jeg leste dette. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hahaha! Noen som skal på Sátántangó på Rosendal i Trondheim i morgen, forresten? Tenker jeg skal ta meg turen, for én gangs skyld. 100,- for 7 timer med ungarsk svarthvittfilm, pizza og mineralvann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå