CypheroN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Bestilte meg Ed Wood(94), Apocalypse now!Redux(?), Alien box og Schindlers List. Bare sett SL og Alien 1, hva har jeg og forvente av resten? Samme nivå som de filmene jeg har sett? Åpningsscenen i Apocalypse Now er noe av det aller beste på film. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Alien og Aliens er topp, deretter taper filmene seg litt. Likevel har de enorm underholdningsverdi. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så nettopp Raging Bull, og gid så skuffet jeg ble. De fikk til den visuelle biten, og forholdet mellom Pesci/de Niro var veldig underholdende, men filmen var jo så kjedelig. Virket som den varte i fire timer. Lurer på om det faktisk er den svakeste av Scorsese jeg har sett. Taxi Driver all the way Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Haha, nå kommer vel Cyph til å fyre seg opp Er vel favorittfilmen hans. Fant den forøvrig ganske langdryg selv. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kiss Kiss, Bang Bang eller søvn? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Søvn er oppskrytt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 I høyeste grad enig, men jeg har ikke sett den, og fant den plutselig hjemme (kan ikke husket å ha kjøpt den heller), så lurte vel egentlig bare på om den var verdt å se. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er jo bare en måte å finne å finne ut om den er bra på - og det er å se den. Ifølge IMDB ga jeg den 7/10, og jeg mener å huske at den til tider var hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kiss, Kiss, Bang, Bang er i aller høyeste grad verdt å se. Mange hysterisk morsomme scener. RDJR og VKilmer er strålende begge to. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg liker KKBB veldig godt, har vel sett den 3-4 ganger. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 En av favorittkomediene mine, anbefaler den, spesielt hvis du liker Robert Downey Jr. sin stil. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Sett den nå, den var utrolig morsom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Randy Quaid på flukt fra loven.....litt skuffet , trodde ikke han kunne finne på sånt "Blu-Ray" Hvorfor ikke bare si BR da.....mye enklere å huske enn BD Endret 25. september 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva er den tristeste filmen dere noensinne har sett? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eternal Sunshine for kjærlighetssorg, Requiem og Hotel Rwanda ellers. Ellers er det småscener som får det til å gå opp for meg hvor kjip verden kan være, f eks rullestolen i The Pianist og flashbackscenen med soldatene og den sårede i In the Valley of Elah. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hva er den tristeste filmen dere noensinne har sett? Dancer In The Dark Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Enig med over. Dancer in the Dark fucka meg faktisk litt opp. En film har aldri skapt et emosjonelt utslag på meg, med unntak av den. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dancer in The Dark er ikke sunn. Ellers kan Cinema Paradiso nevnes. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Så nettopp Raging Bull, og gid så skuffet jeg ble. De fikk til den visuelle biten, og forholdet mellom Pesci/de Niro var veldig underholdende, men filmen var jo så kjedelig. Virket som den varte i fire timer.Lurer på om det faktisk er den svakeste av Scorsese jeg har sett. Taxi Driver all the way Haha, nå kommer vel Cyph til å fyre seg opp Er vel favorittfilmen hans. Fant den forøvrig ganske langdryg selv. Fire timer? Vil heller si en halvtime. Dette er for dårlig, Merkwürdichliebe! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tristeste film ever er uten tvil Elefantmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå