Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No Country for Old Men ser jævlig bra ut i hvert fall.

 

Takk for tipset, begge to! :)

Den jeg har vært mest imponert over visuelt sett (og selve filmen er jævlig bra også) er In The Line of Fire, Clint som Secret Service-agent og John Malcovich som psyko presidentmorder hvis du ikke har hørt om den.

 

Ellers så likte jeg Children of Men veldig godt visuelt også, skjønte jo at den ville være bra på BD før jeg kjøpte den omtrent.

Lenke til kommentar
The Matrix var rimelig lite imponerende egentlig, virket litt kornete enkelte steder, la ikke merke til noen av de typiske "wow"-greiene som vanligvis er i BD, men kan hende jeg overså de.

 

Vel, jeg er vant til SD på et 32' fra steinalderen. Var faktisk ganske distraherende at man kunne se "alle" porene/"arrene" i ansiktet til Morpheus. Blir sittende og se på småting som egentlig er uvesentlig.

 

Takker for tips... får ha klar BHD og kanskje Sunshine til neste gang. Gleder meg allerede... :p

 

Ooh... Sin City har fått 5.0 på både bluray.com og highdefdigest, den skal kjøpes...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Er fantastisk. Må være på top 3 lista mi.

Kan godt hende jeg ble påvirka av å se den på en mini-tv i en varm stue på Gran Canaria; men jeg kjedet meg nokså mye under en del av scenene. Fargebruken ble også litt masete synes jeg, selv om det i bunn og grunn er ganske stilig. Og jeg synes det var litt plagsomt at historiene ikke var forbundet på noen spesiell måte. Han gule fyren i slutten, f. eks. Wtf.

Lenke til kommentar
Bestilte meg Ed Wood(94), Apocalypse now!Redux(?), Alien box og Schindlers List. Bare sett SL og Alien 1, hva har jeg og forvente av resten? Samme nivå som de filmene jeg har sett?

 

Aliens: En av tidenes beste actionfilmer, for min del bare slått av T2:Judgement Day. (innen action) Alien 3 og 4 er helt kurant og Apocalypse Now! er en god film, men jeg synes ikke den er så fantastisk om folk skal ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...