luser32 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Greit, jeg får ta en titt på dem og se hva som faller i smak da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Pat Johnson spiller dommer i Karate Kid , han koreograferte denne samt Mortal Kombat (han er forøvrig fra samme karatemiljø som Norris & Bob Wall) "It's the dough Roper or we gotta break something" (hans replikk i Enter the Dragon) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) 1 million years BC (1966) er en klassisk Harryhausen monsterfilm med en deilig ung Raquel Welch i trange små filler, og masse episke stop motion-battles mellom plastdinosaurer. Ser faktisk bra ut i filmen. http://www.imdb.com/title/tt0060782/ Endret 24. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som har en god side for film Merchandise? Har Filmting.no. Helst en norsk side Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kanskje Filmsirkus.no er noe for deg? http://www.filmsirkus.no/shop/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Hadde en fantastisk film-, eller skal jeg si kino-opplevelse i går. Først så vi Transformers (BD) på Sonys 55' toppmodel i Bravia-serien (skryte, skryte ), som forøvrig er et fantastisk TV, og så etter det så vi The Matrix (BD) på lerret. Først og fremst må jeg si det som var mest forskjell på BD og SD var farger, skarphet og når det var mørke, men da det var en stund siden jeg hadde sett begge filmene var det ikke så friskt i minne hvordan de ser ut i SD. Likevel så var det en veldig forskjell i kvaliteten fra SD til BD, noe begge filmene tjente veldig på, men akkurat den største wow-opplevelsen (vet egentlig ikke helt hva jeg forventet av Blu-Ray på bildesiden) når det kommer til bilde på BD uteble. En ting er jo det at vi så film på et tv til 55k, så jeg vet liksom ikke helt hvordan SD ville sett ut oppskalert, men jeg tror nok det er vesentlig forskjell. Så derfor spør jeg: Hva var den filmen som har hatt størst "x-faktor" på BD for dere? Tenkte på krigsfilm, men er det noen som har noen forslag? (andre kategorier er også aktuelle, og BHD er på innkjøpslisten) (hvis jeg har postet feil og det er en tråd for diskusjon av BD generelt, så skylder jeg på mine elendige søkeferdigheter) Endret 24. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 SD, Standard Disc? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Standard Definition Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 SD, Standard Disc? HD = High definition, SD = Standard Definition (DVD). Vet ikke helt hvorfor jeg ikke bare skrev DVD. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer mer på hva BD er. Regner med at det er Blu-ray, men hvorfor da ikke BR? Eller heter det Blu-ray Disc? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg lurer mer på hva BD er. Regner med at det er Blu-ray, men hvorfor da ikke BR? Eller heter det Blu-ray Disc? Sistnevnte, Blu-Ray Disc (BD). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så derfor spør jeg: Hva var den filmen som har hatt størst "x-faktor" på BD for dere? Tenkte på krigsfilm, men er det noen som har noen forslag? (andre kategorier er også aktuelle, og BHD er på innkjøpslisten) No Country for Old Men ser jævlig bra ut i hvert fall. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Var den jeg tenkte på ja. Hadde lyst til å se noen monsterfilmklassikere. Hvis jeg skulle kjøpt kun en av dem, hvilken ville dere foretrukket?(andre enn CypheroN that is). EDIT: Evt andre i samme sjanger^^ 20 Million Miles to Earth - vi var alle vettskremte da denne kom i 1957. Kan tenke meg du skvatt i kinosalen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hola guys. Vi trenger flere ildsjeler til å "drive" nyhetstråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1155073 Jeg vet at nyheter også blir publisert i denne tråden, men det hadde vært ganske nyttig med en "ren" nyhetstråd hvor vi delte de siste og mest spennende nyhetene med hverandre. Web 2.0 og sånt... Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så derfor spør jeg: Hva var den filmen som har hatt størst "x-faktor" på BD for dere? Tenkte på krigsfilm, men er det noen som har noen forslag? (andre kategorier er også aktuelle, og BHD er på innkjøpslisten) Prøv animasjonsfilm av typen Kung Fu Panda. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Quick one: Lost in translation eller Ethernal Sunshine? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Lost in Translation. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Veit dere hvor i Drammen man kan få kjøpt ringen fra Lord Of The Rings? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så derfor spør jeg: Hva var den filmen som har hatt størst "x-faktor" på BD for dere? Tenkte på krigsfilm, men er det noen som har noen forslag? (andre kategorier er også aktuelle, og BHD er på innkjøpslisten) No Country for Old Men ser jævlig bra ut i hvert fall. Takk for tipset, begge to! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Quick one: Lost in translation eller Ethernal Sunshine? Begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå