Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakk om å melke sier jeg bare...

7244159[/snapback]

Ja. Dere snakket noe om Pulp Fiction 2'r her. Og jeg er ofte litt i mot sånt selv. Tenk dere en tv serie med en knall første sessong. Også kommer det flere sessonger hvor serien taper seg. Da blir serien ikke husket som den geniale første sessongen og får ikke sånn legende status på en måte. For å si det på en måte.

Lenke til kommentar
Snakk om å melke sier jeg bare...

7244159[/snapback]

Ja. Dere snakket noe om Pulp Fiction 2'r her. Og jeg er ofte litt i mot sånt selv. Tenk dere en tv serie med en knall første sessong. Også kommer det flere sessonger hvor serien taper seg. Da blir serien ikke husket som den geniale første sessongen og får ikke sånn legende status på en måte. For å si det på en måte.

7244239[/snapback]

 

Det blir på en måte slik, ja.

Lenke til kommentar
Oj! Var dere klar over at selveste Ruggero Deodato er skuespiller i Hostel: Part II? Festelig med slike homage-skuespillere.

7244510[/snapback]

 

Jeg la merke til det. Det som jeg ble ennå mer overrasket over var at han snakket om en Cannibal Holocaust 2. Lenge siden jeg så den første, og jeg så den faktisk på en PC med mye folk i et rom, så jeg skal ikke uttale meg om hva jeg syntes om den, men må si at det virker ganske så interessant. De som er interesserte i dette kan lese mer om det her.

Lenke til kommentar

Vel vi får se hva det blir til, det er mange år siden jeg så CH og har egentlig lagdt den i skuffen for filmer som det er greit å ha sett og ikke noe mer en det...

 

Den første fikk jo mye gratis pr siden mange trodde den var ekte, spørs om en oppfølger vil ha like stor interresse...

 

Edit:

 

Dette har vi alle ventet på Bloodrayne 2...

 

Og som alle vet så pleier jo oppfølgere stort sett å være hakket dårligere en den første :ermm:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Edit:

 

Dette har vi alle ventet på Bloodrayne 2...

 

Og som alle vet så pleier jo oppfølgere stort sett å være hakket dårligere en den første :ermm:

7244837[/snapback]

 

He never stops, does he?

 

EDIT:

...Extra Tidbit:  Natassia Malthe is half-Norwegian, half-Malaysian, and likes to show the inner half of her boobs.

 

OK, jeg skal innrømme at filmen ble bittelitt mer interessant nå. :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg la merke til det. Det som jeg ble ennå mer overrasket over var at han snakket om en Cannibal Holocaust 2. Lenge siden jeg så den første, og jeg så den faktisk på en PC med mye folk i et rom, så jeg skal ikke uttale meg om hva jeg syntes om den, men må si at det virker ganske så interessant. De som er interesserte i dette kan lese mer om det her.

7244671[/snapback]

 

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/108499/Cann..._2/Product.html

 

...og her er filmen på dvd allerede :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...