Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karate Kid er safe. Mener å huske jeg syntes ET var verre selv. Karate Kid er mer action, mens ET går mer på følelser. Skummel og rørende. Nok til å få en stakkars unge til å gjemme hodet ned i sofaputen og holde seg for ørene til noen sa det skumle/triste var over.

Lenke til kommentar

Er egentlig bare i turneringen på slutten det er mye slåssing i Karate Kid, resten av filmen er jo bygging av far-sønn forholdet til Daniel og Miyagi. En flott film på alle måter.

Jeg har forresten på meg Sweep The Leg! t-skjorte i dag :)

ET stimulerer nok grinekjertelen i mye større grad enn KK.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Fått muligheten til å teste BD på skikkelig TV og annlegg... problemet er at jeg vil se Matrix, mens kameraten vil se Transformers.

Da jeg "ser" etter BD som gir mest mulig "wow-effekt" (best mulig bilde/lyd) hvilken er best på BD?

(På high-def digest er det bare en halv stjerne på video quality som skiller de to, i favør Matrix)

(fant ikke en generell tråd om BD-diskusjon)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Fått muligheten til å teste BD på skikkelig TV og annlegg... problemet er at jeg vil se Matrix, mens kameraten vil se Transformers.

Da jeg "ser" etter BD som gir mest mulig "wow-effekt" (best mulig bilde/lyd) hvilken er best på BD?

(På high-def digest er det bare en halv stjerne på video quality som skiller de to, i favør Matrix)

(fant ikke en generell tråd om BD-diskusjon)

Transformers ser ihvertfall helt fantastisk ut på Blu-Ray, så det er en sikker vinner.

Lenke til kommentar

Ser ut som om det blir begge to filmene... og hvis ikke blu-ray "frelser" meg da, kommer det nok "aldri" til å gjøre det. (Transformers og The Matrix)

Ellers anågende IB, så synes jeg Brad Pitt var tidvis ganske døll...

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...