Kranjcar Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Gå for Karate Kid! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Karate Kid er safe. Mener å huske jeg syntes ET var verre selv. Karate Kid er mer action, mens ET går mer på følelser. Skummel og rørende. Nok til å få en stakkars unge til å gjemme hodet ned i sofaputen og holde seg for ørene til noen sa det skumle/triste var over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Er egentlig bare i turneringen på slutten det er mye slåssing i Karate Kid, resten av filmen er jo bygging av far-sønn forholdet til Daniel og Miyagi. En flott film på alle måter. Jeg har forresten på meg Sweep The Leg! t-skjorte i dag ET stimulerer nok grinekjertelen i mye større grad enn KK. Endret 22. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Samsvarer vel selv med hvordan jeg husker Karate Kid. Wax on, wax of it is then Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Fått muligheten til å teste BD på skikkelig TV og annlegg... problemet er at jeg vil se Matrix, mens kameraten vil se Transformers. Da jeg "ser" etter BD som gir mest mulig "wow-effekt" (best mulig bilde/lyd) hvilken er best på BD? (På high-def digest er det bare en halv stjerne på video quality som skiller de to, i favør Matrix) (fant ikke en generell tråd om BD-diskusjon) Endret 22. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fått muligheten til å teste BD på skikkelig TV og annlegg... problemet er at jeg vil se Matrix, mens kameraten vil se Transformers. Da jeg "ser" etter BD som gir mest mulig "wow-effekt" (best mulig bilde/lyd) hvilken er best på BD? (På high-def digest er det bare en halv stjerne på video quality som skiller de to, i favør Matrix) (fant ikke en generell tråd om BD-diskusjon) Transformers ser ihvertfall helt fantastisk ut på Blu-Ray, så det er en sikker vinner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I starten var det bare morsomt med det der, men utover i filmen ble det mer og mer plagsomt. :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei, nei, nei, det finnes ikke plagsomt, Jaaaaa? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Mange som har sett Gojira her; er den noe ålreit? Endret 23. september 2009 av luser32 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Mange som har sett Gojira her; er den noe ålreit? Regner med at du snakker om originalen fra 1954? Synes den faktisk ikke var noe særlig. King Kong fra 1933 er en mye bedre, eldre, monsterfilm. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Var den jeg tenkte på ja. Hadde lyst til å se noen monsterfilmklassikere. Hvis jeg skulle kjøpt kun en av dem, hvilken ville dere foretrukket?(andre enn CypheroN that is). EDIT: Evt andre i samme sjanger^^ Endret 23. september 2009 av luser32 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Ser ut som om det blir begge to filmene... og hvis ikke blu-ray "frelser" meg da, kommer det nok "aldri" til å gjøre det. (Transformers og The Matrix) Ellers anågende IB, så synes jeg Brad Pitt var tidvis ganske døll... Endret 23. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Var den jeg tenkte på ja. Hadde lyst til å se noen monsterfilmklassikere. Hvis jeg skulle kjøpt kun en av dem, hvilken ville dere foretrukket?(andre enn CypheroN that is). EDIT: Evt andre i samme sjanger^^ The Giant Claw Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har lyst til å se noe feel-good i dag. Er Willow å anbefale? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har lyst til å se noe feel-good i dag. Er Willow å anbefale?Har ikke sett Willow dessverre, men Kenny spratt opp i hodet mitt med en gang jeg tenkte på feel-good film. Mye bedre film enn hva førsteinntrykket fra omtale / trailer skulle tilsi. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har dessverre ikke den tilgjengelig. Jeg tror jeg sparer Willow, og slår til med en litt kortere film. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 The Giant Claw Kremen av monsterfilm. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Var den jeg tenkte på ja. Hadde lyst til å se noen monsterfilmklassikere. Hvis jeg skulle kjøpt kun en av dem, hvilken ville dere foretrukket?(andre enn CypheroN that is). EDIT: Evt andre i samme sjanger^^ 20 Million Miles to Earth - vi var alle vettskremte da denne kom i 1957. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå