Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Sikker? Filmen hadde da ikke så god kvalitet. Husker den som meget kornete. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Vist du blåser opp det bildet til full størrelse, så blir den nok litt kornete den også skal jeg tro. Ellers så finnes det noe som heter Photoshop. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Er det kanskje fra toeren? Fant et lignende bilde fra den: Apropos Tetsuo, treeren er på vei. Endret 22. september 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Rimelig sikker, har 3 DVD'er i hylla til å backe meg opp. Har i tillegg tatt bildet selv en gang i tiden. Fra en gammel DVD-rip. Sannsynligvis den samme som ligger på nettet enda. Edit: Ikke fra toern. Den er i farger. Endret 22. september 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok. Skuffende at den er farget... Der gav meg mindre lyst til å se den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Panserkrysseren Potemkin går på NRK2 søndag kl 15:20. Hver søndag ettermiddag sender NRK2 en gammel klassiker, så det er verdt å følge med på denne kanalen på søndager Ja, det er glimrende at statskanalen ordner opp. Fått med meg tre artige Lloyd-klassikere på rad nå. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok. Skuffende at den er farget... Der gav meg mindre lyst til å se den. Kjekt å høre at også ungdommen kan se verdien av s/h film. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Panserkrysseren Potemkin går på NRK2 søndag kl 15:20. Hver søndag ettermiddag sender NRK2 en gammel klassiker, så det er verdt å følge med på denne kanalen på søndager Ja, det er glimrende at statskanalen ordner opp. Fått med meg tre artige Lloyd-klassikere på rad nå. Jeg sendte en skrytemail til NRK pga. dette. At de har matiné hver søndag er intet mindre enn strålende. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 NRK avsluttet søndagen med Lost in Translation. Yey. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Ok. Skuffende at den er farget... Der gav meg mindre lyst til å se den. Kjekt å høre at også ungdommen kan se verdien av s/h film. Når den er laget på 90-tallet, så... Endret 22. september 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ok. Skuffende at den er farget... Der gav meg mindre lyst til å se den. Kjekt å høre at også ungdommen kan se verdien av s/h film. Ventet på den Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Men dessverre er ungdom som kan se verdien i s/h-film i stort mindretall. Kompisene mine spør ofte meg om filmtips, men avfeier forslagene mine med latter om filmene er eldre enn dem Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hehe, kjenner meg igjen der. Jeg fikk kompisen min til å se 12 Angry Men og Citizen Kane da, og han likte begge. Så da er det håp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har sett Etegildet (vet ikke helt hvordan det staves) eller Blowout, som jeg tror den heter på engelsk? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Har sett førstnevnte. Mini-anmeldelse kan du lese her. Endret 22. september 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hehe, kjenner meg igjen der. Jeg fikk kompisen min til å se 12 Angry Men og Citizen Kane da, og han likte begge. Så da er det håp. Har også matet en kompis med 12 Angry Men, og han likte den meget godt han også. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Kan vel kalles en dokumentar, så jeg tar meg friheten til å opplyse dere om en helt utrolig historie; http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Parnell_(Australian) Den gikk nettopp på Nat Geo, watch out for reruns! Uskyldig dømt, noen utrolige(i ordets rette forstand)alt-går-galt fluktforsøk - han dør tilogmed en stund. Selv satt jeg ihvertfall igjen med hakeslepp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har sett Etegildet (vet ikke helt hvordan det staves) eller Blowout, som jeg tror den heter på engelsk? Jeg har sett Blowout. Men det er så lenge siden at jeg ikke husker om den er bra. Kanskje på tide å se den igjen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Panserkrysseren Potemkin går på NRK2 søndag kl 15:20. Hver søndag ettermiddag sender NRK2 en gammel klassiker, så det er verdt å følge med på denne kanalen på søndager De har gjort det en stund, søndager foran NRK2 er bankers. En av de få gode ting man får igjen for lisensen Har dilemma hva lørdagens filmkveld med ungene angår. Karate Kid eller E.T ? Har ikke sett Karate Kid på gudene vite hvor mange år, men den grå vel greit for en 7-åring som fint takler alle Star Wars filmene? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Slossescenene er i hvert fall ikke noe verre. Veit ikke om man kan kalle den litt mer "realistisk" og at det er et problem jeg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå