Hyperio Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det finnes fremdeles håp ... om at den ikke kommer. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Anbefaler Seven Pounds, du som lurte på hvilken film du skulle se, selv om det er litt seint nå kanskje. Personlig setter jeg på Taken på BD nå, en stund siden jeg så den sist. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det finnes fremdeles håp ... om at den ikke kommer. Har du en kjæreste som tvinger deg på kino eller noe? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Så du sitter og ber om at den blir realisert? Jeg vet bare at jeg kommer til å irritere meg over alt oppstyret som følger av en slik lansering. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Meg: Har du en kjæreste som tvinger deg på kino eller noe? Deg: Så du sitter og ber om at den blir realisert? wut. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Depp har et ganske bra rulleblad når det kommer til filmer, så hvis det var en historie som var såpass bra at han ble interessert i å lage en film til, så vil jeg la tvilen komme han til gode. Han har litt å gå på fremdeles, men den filmen kan/kunne være det som gjorde utslaget. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nei, jeg har ikke en kjæreste som tvinger meg på kino eller noe. Men det virket som om du ikke fattet hvorfor jeg ikke vil ha noe av den filmen. Og, nei, jeg trenger da ikke å se den, men jeg ser helst at den ikke kommer. Den må da kunne forstås. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Nei, jeg har ikke en kjæreste som tvinger meg på kino eller noe. Men det virket som om du ikke fattet hvorfor jeg ikke vil ha noe av den filmen. Og, nei, jeg trenger da ikke å se den, men jeg ser helst at den ikke kommer. Den må da kunne forstås. Poenget var ikke at jeg ikke forstod det, jeg ville bare påpeke for deg og alle andre hvor teit det er at vi såkalte filmelskere hater så mye film, mens de vi ser ned på fordi de ikke vet hvem Werner Herzog er liker det meste og hater svært lite - spesielt ikke filmer de ikke har sett. Bare se på Montag, han hater jo alt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Hadde vært en spennende undersøkelse. Hater filmentusiaster mer enn andre kulturgrener? Disser Dostojevskijfans folk som leser Harry Potter? Endret 21. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 En film du så og ikke likte får nå en oppfølger - gjør dette deg sur? Ja Nei Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Poenget var ikke at jeg ikke forstod det, jeg ville bare påpeke for deg og alle andre hvor teit det er at vi såkalte filmelskere hater så mye film, mens de vi ser ned på fordi de ikke vet hvem Werner Herzog er liker det meste og hater svært lite - spesielt ikke filmer de ikke har sett. Bare se på Montag, han hater jo alt. Du har et poeng der. Jeg har f. eks. alltid hatet komedier, de er som regel mer teit enn artig. Men så fikk jeg poengtert hvor mye jeg har gått glipp av ved å skippe en hel sjanger. Var f. eks. veldig negativ da den ene søstra mi ville se The Accidental Husband, men jeg ble positivt overrasket. En bra film rett og slett. Når det gjelder Pirates of the Caribbean-filmene har jeg sett alle de foregående og har dermed opparbeidet meg en erfaring som tilsier at den neste også kommer til å være elendig. Synes også det er synd at en så bra kar som Depp har spilt i disse makkverkene og kanskje spiller i en til. Det er bare unødvendig. IMO da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 POTC-filmer vil glede mange, så jeg ser ikke helt problemet. Nå har jeg et stort ego, men det går vel grenser å forvente at Hollywood og alle andre kun skal lage filmer for meg. Jeg lever i håpet om at filmen blir en realitet. Det er artige karakterer, med mye lek og morro. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Så du så den første og likte den ikke? Og likevel så du den andre? Og du likte ikke den heller? Og likevel så du den tredje? Og du er overrasket over at de fortsetter å lage filmene, når selv du som hater filmene ser de? Dette er tid du kunne brukt på den type film du liker men alltid snakker om at du skal få sett. Ingen burde kritisere den tredje eller fjerne filmen i en serie hvis den er like god som de to-tre som kom før - enten så vil man like den fordi man likte de forrige eller så burde man sette seg ned med den fordi man burde vite hva man går til. Endret 21. september 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Poenget var ikke at jeg ikke forstod det, jeg ville bare påpeke for deg og alle andre hvor teit det er at vi såkalte filmelskere hater så mye film, mens de vi ser ned på fordi de ikke vet hvem Werner Herzog er liker det meste og hater svært lite - spesielt ikke filmer de ikke har sett. Bare se på Montag, han hater jo alt. Du har et poeng der. Jeg har f. eks. alltid hatet komedier, de er som regel mer teit enn artig. Men så fikk jeg poengtert hvor mye jeg har gått glipp av ved å skippe en hel sjanger. Var f. eks. veldig negativ da den ene søstra mi ville se The Accidental Husband, men jeg ble positivt overrasket. En bra film rett og slett. Når det gjelder Pirates of the Caribbean-filmene har jeg sett alle de foregående og har dermed opparbeidet meg en erfaring som tilsier at den neste også kommer til å være elendig. Synes også det er synd at en så bra kar som Depp har spilt i disse makkverkene og kanskje spiller i en til. Det er bare unødvendig. IMO da. Vet ikke hva som er merkeligst: å unngå en hel sjanger eller at du fikk fornyet tillitt til en sjanger av en film som The Accidental Husband. Uansett, det er lov til å være selektiv og ikke velge filmen som står rett framfor deg i videokiosken. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Arrg, kverulanter! Gi dere snart, da. Har noen her sett både normalversjonen og BC av Watchmen og kan fortelle meg hvilken som er best? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Panserkrysseren Potemkin går på NRK2 søndag kl 15:20. Hver søndag ettermiddag sender NRK2 en gammel klassiker, så det er verdt å følge med på denne kanalen på søndager Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Har de ikke gjort det lenge? Har egentlig ikke peiling -- har ikke TV lenger. Har for øvrig oppgradert til 100x100px avatar. Visste ikke at det var lov før nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvor er avataren din fra, forresten? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hvor er avataren din fra, forresten? Tetsuo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå