Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy fader, så stress det er å lage top30-liste nå sånn to år etter shompy (top 20) gikk ned. (vanskelig for jeg har ingen eksisterende oversikt å jobbe ut fra)

 

Nå må jeg virkelig tenke her... har ikke en gang begynt å tenke på rekkefølge.. :s

 

Får si meg fornøyd, link ligger i sig.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Bare en månede til Coens nye film kommer nå, noen som gleeder seg? Greit snitt på IMDb og, selv om bare litt over hundre har stemt.

Jeg så traileren og synes egentlig ikke at det var noe. Det er derfor overraskende å få den linket som "Den geniale nye traileren til Coen-brødrene", uten at den er verken morsom eller interessant.

 

Gleder meg å se andre synes det samme. Endel har det til å overdrive når det kommer til Coen brødrene.

Lenke til kommentar

LOS ANGELES — Walt Disney’s proposed $4 billion acquisition of Marvel Entertainment may come with a headache: newly filed claims challenging Marvel’s long-term rights to some of its superhero characters.

Heirs to the comic book artist Jack Kirby, a creator of characters and stories behind Marvel mainstays like “X-Men” and “Fantastic Four,” last week sent 45 notices of copyright termination to Marvel and Disney, as well as Paramount Pictures, Sony Pictures, 20th Century Fox, Universal Pictures, and other companies that have been using the characters.

 

The notices expressed an intent to regain copyrights to some of Mr. Kirby’s creations as early as 2014, according to a statement disclosed on Sunday by Toberoff & Associates, a law firm in Los Angeles that helped win a court ruling last year returning a share of the copyright in Superman to heirs of one of the character’s creators, Jerome Siegel.

 

Reached by telephone on Sunday, Marc Toberoff, the firm’s founding partner, declined to elaborate on his firm’s statement. A spokeswoman for Marvel had no comment.

 

Disney said in a statement, “the notices involved are an attempt to terminate rights 7 to 10 years from now, and involve claims that were fully considered in the acquisition.” Fox, Sony, Paramount and Universal had no comment.

 

Marvel’s management agreed to sell the company to Disney last month, though the deal still requires the approval of Marvel’s shareholders.

 

Even before the Kirby family sent its notices, Disney was facing criticism from some Wall Street analysts who expressed concern that Marvel’s complex web of copyright agreements might prevent Disney from capitalizing on some Marvel assets. nytimes.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...