Xtra Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så akkurat L'année dernière à Marienbad... Spesiell, men fascinerende - kanskje ikke så rart siden Lynch er en av mine favorittregissører. Til tider veldig Lynchisk stemning DC'en av Kingdom of Heaven er en ganske så annen opplevelse enn theatrical release'n ja! (I positiv forstand) Jeg så akkurat også den samme filmen. Veldig pene s/h-bilder, suggerende stemning og totalt sett ganske så interessant. Ikke fantastisk god, men interessant og annerledes. (8/10 I say) DC'en av Kingdom of Heaven er langt langt bedre enn theatrical, jeg er også en av fanskaren til den. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Selve coverne har jeg nok av, jeg leter etter "bildet" som sitter inne i coveret. Edit: Fant det jeg lette etter. Endret 20. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal se Public Enemies. Har alt for store forventninger i og med at det er en mafiafilm me bale og depp. Kan noen senke dem for meg? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal se Public Enemies. Har alt for store forventninger i og med at det er en mafiafilm me bale og depp. Kan noen senke dem for meg? En Christian Bale som er lik den han "var" i Terminator Salvation, dvs 1 ansiktsuttrykk gjennom hele filmen. Men det må sies at han gjør en bedre jobb enn i T4. Ellers så hadde jeg ikke så mye å klage over... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal se Public Enemies. Har alt for store forventninger i og med at det er en mafiafilm me bale og depp. Kan noen senke dem for meg? En Christian Bale som er lik den han "var" i Terminator Salvation, dvs 1 ansiktsuttrykk gjennom hele filmen. Men det må sies at han gjør en bedre jobb enn i T4. Ellers så hadde jeg ikke så mye å klage over... Keep em comming Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Public Enemies suger hardt. Jeg har ikke sett den, men snill som jeg er, vil jeg hjelpe ham med å få en god filmopplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sophia Loren 75 i dag....... I går hadde forøvrig Adam "Batman" West burdag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Se filmen hos Youtube 60-tallet hadde også Vincent Price sine beste filmer. Endret 20. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da var District 9 bannlyst i Nigeria. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sikkert fordi det er slemme nigerianere med i filmen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kanskje den spionerte på Kongo. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da var Dead Man sett ferdig. Veldig merkelig filmopplevelse. Jeg kjedet meg absolutt ikke, noe jeg på forhånd fryktet at jeg skulle, men har veldig vanskeligheter med å sette ord på det jeg opplevde. Vet i hvert fall at jeg likte den på en eller annen måte! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Enig! Helt ubeskrivelig, en film like no other. Musikken, s/h og historien klaffer perfekt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Lost in Translation på NRK2 om 5 minutter. Slikt må man jo benytte seg av. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Treet sier ikke GET OFF MY LAWN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå