DoktorBacon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 MI:2. Det er jo søndag. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 American DreamzThe Big Lebowski Black Snake Moan Cassandra's Dream Cleaner Deception A Fistful of Dollars Mission Impossible 2 The Ninth Gate Ray Something's Gotta Give Superhero Movie Enten The Big Lebowski eller A Fistful of Dollars Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Mission: Impossible 2, helt klart. Som sagt, det er søndag. Hvis noen likte actionscenene i Children of Men, så kan jeg anbefale en spesiell scene i Knowing. "81"-scenen for de som har sett filmen, damn, like awesome hver gang. Beste flykrasj-scenen noensinne, jeg synes Lost var bra fordi den virket som et ganske realistisk framstilling av hvor traumatisk en sånn opplevelse må være (altså når flydeler ligger spredd, folk skriker, brann osv. Sikkert ikke sånn det skjer i virkeligheten, men hvis det hadde skjedd), men Knowing var mye bedre enn den igjen Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det var vel det eneste som var virkelig bra med den filmen. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg likte Knowing veldig godt til den siste halvtimen, de klarte rett og slett ikke å ro konseptet til lands.. Veldig skuffende slutt Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 American DreamzThe Big Lebowski Black Snake Moan Cassandra's Dream Cleaner Deception A Fistful of Dollars Mission Impossible 2 The Ninth Gate Ray Something's Gotta Give Superhero Movie The Big Lebowski Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, slutten er litt kjip, men resten av filmen var så bra at jeg egentlig ikke brydde meg om det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Også kan man prøve seg på TBL drinking game, tips: erstatt "drink" med slurk så overlever du hele filmen, Kanskje. The beginning of the movie - Entire cup or beer Dude smokes pot - 2 drinks Walter mentions Vietnam - 1 drink Donny says dude - 1 drink Someone bowls a strike - 2 drinks You see George Bush - 5 drinks Every time Dude drinks a White Russian - 1 drink Every time the Dude wears Jellies - 2 drinks Every time a weapon is in the film - 1 drink Every time Walter says Shomer Shabbas - 1 drink Every time Walter says "Shut the fuck up, Donnie!" - 1 drink The Dude rides in a car (not driving) - 1 drink Every time Flea is in the picture - 1 drink Song on soundtrack starts - 1 drink Every time the dude puts on sunglasses - 1 drink Everytime someone says gold bricker - 2 drinks End of movie - Finish what is left Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Alkoholforgiftning ftw? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Neida, holder man seg til en slurk øl eller vin går det greit. Har prøvd den med 2 kompiser. Vi var ganske smashed til slutt på så kort tid. Vi drakk bare øl. Skal man drikke hver gang Pacino sier FUCK i Scarface derimot er det vel bare å sette sugerøret oppi ei bøtte og suge konstant og ringe legevakta før filmen starter. Endret 20. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Gledet meg veldig til å se på Dead Man nå (som jeg forøvrig ikke har sett før), men vet ikke om jeg kanskje skal drøye det litt siden hun i nabohybelen hører på fjortissdunk med høyt volum :/ Kanskje sette på Beneath the Massacre på hjemmekinoen Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da venter du litt med Dead Man. Stemningen er sinnsykt viktig i den filmen. Anbefaler å se den midt på natten med alle lys avslått Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ok, da venter jeg til det er mørkt ute, så får jeg se på noe annet nå. Like greit det kanskje. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har kost meg med dc'en av Kingdom of Heaven i dag. Slående hvor mye bedre den var i forhold til kinoversjonen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har kost meg med dc'en av Kingdom of Heaven i dag. Slående hvor mye bedre den var i forhold til kinoversjonen. Det har jeg vel sagt i et par år nå. Godt å vite at flere oppdager den. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så akkurat L'année dernière à Marienbad... Spesiell, men fascinerende - kanskje ikke så rart siden Lynch er en av mine favorittregissører. Til tider veldig Lynchisk stemning DC'en av Kingdom of Heaven er en ganske så annen opplevelse enn theatrical release'n ja! (I positiv forstand) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Også kan man prøve seg på TBL drinking game, tips: erstatt "drink" med slurk så overlever du hele filmen, Kanskje. Tenkte på dette her om dagen, om jeg skulle nevne The Big Lebowski for å se om du begynte å prate om drikkeleken igjen. Så akkurat L'année dernière à Marienbad... Spesiell, men fascinerende - kanskje ikke så rart siden Lynch er en av mine favorittregissører. Til tider veldig Lynchisk stemning Noe av stemningen og klippingen var bra, men syns stort sett filmen var litt kjedelig. Kanskje fordi jeg er litt groggy i dag. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen som vet om en side hvor man kan laste ned DVD cover? Har endel dobbel DVD'er som jeg skulle gjort om til enkelt DVD'er. Har funnet noen på Google, men det er bare for registrerte brukere. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvor får man i så fall kjøpt tomme DVD-covre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Her f.eks. http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=dvd...=10225&mfr= 100-pack for 295,- Endret 20. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå