Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne filmen har jeg hørt så uendelig mye skryt om i løpet av det siste året (gjerne fra The Man Who Planted the Trees-fanboyza). Spørsmålet som da dukker opp er: hvordan skal jeg forholde meg til denne zombie-filmen med så mye skryt i bakhodet? Jeg vurderer å kjøpe den på blu-ray og se den sammen med dama (uten å fortelle henne om skryt-tiradene her inne, så klart), og forsøke så godt jeg kan å se den med åpent sinn (og sammen med en "uskyldig" person). Det tror jeg kan funke. Heldigvis er jeg en filmelsker som kan like filmer til tross for patetiske skrytseminarer, men denne filmen og menigheten har virkelig testet grensene for hva et menneske kan akseptere.

Lenke til kommentar
Denne filmen har jeg hørt så uendelig mye skryt om i løpet av det siste året (gjerne fra The Man Who Planted the Trees-fanboyza). Spørsmålet som da dukker opp er: hvordan skal jeg forholde meg til denne zombie-filmen med så mye skryt i bakhodet? Jeg vurderer å kjøpe den på blu-ray og se den sammen med dama (uten å fortelle henne om skryt-tiradene her inne, så klart), og forsøke så godt jeg kan å se den med åpent sinn (og sammen med en "uskyldig" person). Det tror jeg kan funke. Heldigvis er jeg en filmelsker som kan like filmer til tross for patetiske skrytseminarer, men denne filmen og menigheten har virkelig testet grensene for hva et menneske kan akseptere.

Filmen er helt grei, men ikke så god at den forsvarer et innkjøp på blu-ray. Lei eller lån, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

"Harry Brown" så vilt bra ut! :D Den skal sees!

Så "Number 23" på tv idag. Fy faen for en spesiell film! Synes den var bra, selv om den var så rar som den var. Synes også Jim Carrey spilte veldig bra. Han viser at han er en veldig god skuespiller. Selv om han er syk komedies konge, så håper jeg han får spilt litt flere varierte roller.

Endret av CThomassen
Lenke til kommentar

Da kan jeg bidra. Jeg synes Rec fortjener 1/10.

I går utnyttet jeg et "3 for 99 kroner"-tilbud i Töcksfors og kjøpte meg 12 filmer:

American Dreamz

The Big Lebowski

Black Snake Moan

Cassandra's Dream

Cleaner

Deception

A Fistful of Dollars

Mission Impossible 2

The Ninth Gate

Ray

Something's Gotta Give

Superhero Movie

I går så jeg Superhero Movie og Ninth Gate (som begge vil bli tilgjengelige for filmbytte). Hvilken film mener dere jeg bør se i kveld?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...