L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har et lite tips til en artig feel good film jeg kom over i dag. Frequently asked questions about time travel Anbefales! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Fy faen regissøren bak Boondocks saints er en gjennomsyret idiot, karen var så selvopptatt og nedlatende at Hollywood ignorerte han fullstendig. Latterlig at de nå gir han en ny sjangse. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Helt ut av det blå, lizzom. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Er [REC] noe særlig? Lurer på å se den. Spørs dog om jeg finner undertekster til den. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg synes Rec er en dårlig zombie-film. Jeg hadde den, men ble heldigvis kvitt den i den gamle "gi bort en DVD-film"-tråden. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Herregud så bra: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Personlig så likte jeg [Rec] Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvorfor? Hva er det å like i den? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 jeg så den til tross for det Zarac sa, og jeg likte den veldig godt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Den er knallgod. Kameraet får det til å virke ordentlig levende, som en dokumentar. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Synes den var helt grei egentlig. Ikke noe spesielt Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg likte [Rec] veldig godt. Ble skremt og levde meg skikkelig inn i filmen. Veldig bra skrekkfilm rett og slett. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Denne filmen har jeg hørt så uendelig mye skryt om i løpet av det siste året (gjerne fra The Man Who Planted the Trees-fanboyza). Spørsmålet som da dukker opp er: hvordan skal jeg forholde meg til denne zombie-filmen med så mye skryt i bakhodet? Jeg vurderer å kjøpe den på blu-ray og se den sammen med dama (uten å fortelle henne om skryt-tiradene her inne, så klart), og forsøke så godt jeg kan å se den med åpent sinn (og sammen med en "uskyldig" person). Det tror jeg kan funke. Heldigvis er jeg en filmelsker som kan like filmer til tross for patetiske skrytseminarer, men denne filmen og menigheten har virkelig testet grensene for hva et menneske kan akseptere. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Denne filmen har jeg hørt så uendelig mye skryt om i løpet av det siste året (gjerne fra The Man Who Planted the Trees-fanboyza). Spørsmålet som da dukker opp er: hvordan skal jeg forholde meg til denne zombie-filmen med så mye skryt i bakhodet? Jeg vurderer å kjøpe den på blu-ray og se den sammen med dama (uten å fortelle henne om skryt-tiradene her inne, så klart), og forsøke så godt jeg kan å se den med åpent sinn (og sammen med en "uskyldig" person). Det tror jeg kan funke. Heldigvis er jeg en filmelsker som kan like filmer til tross for patetiske skrytseminarer, men denne filmen og menigheten har virkelig testet grensene for hva et menneske kan akseptere. Filmen er helt grei, men ikke så god at den forsvarer et innkjøp på blu-ray. Lei eller lån, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 cun: Hvis det hjelper så likte jeg den ikke. 3/10 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) "Harry Brown" så vilt bra ut! Den skal sees! Så "Number 23" på tv idag. Fy faen for en spesiell film! Synes den var bra, selv om den var så rar som den var. Synes også Jim Carrey spilte veldig bra. Han viser at han er en veldig god skuespiller. Selv om han er syk komedies konge, så håper jeg han får spilt litt flere varierte roller. Endret 20. september 2009 av CThomassen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har et lite tips til en artig feel good film jeg kom over i dag. Frequently asked questions about time travelAnbefales! Artig liten film, jeg støtter anbefalingen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Filmen er helt grei, men ikke så god at den forsvarer et innkjøp på blu-ray. Lei eller lån, sier nå jeg. Too late Kosta bare 129,- inkludert frakt på cdon.com. cun: Hvis det hjelper så likte jeg den ikke. 3/10 Takk. Trenger denne motvekten for å dra ned forhåndsinntrykket litt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da kan jeg bidra. Jeg synes Rec fortjener 1/10. I går utnyttet jeg et "3 for 99 kroner"-tilbud i Töcksfors og kjøpte meg 12 filmer: American Dreamz The Big Lebowski Black Snake Moan Cassandra's Dream Cleaner Deception A Fistful of Dollars Mission Impossible 2 The Ninth Gate Ray Something's Gotta Give Superhero Movie I går så jeg Superhero Movie og Ninth Gate (som begge vil bli tilgjengelige for filmbytte). Hvilken film mener dere jeg bør se i kveld? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 The Big Lebowski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå