Xanman Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Den var dårlig. Det er jo ikke i nærheten av hva filmen handler om. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Kanskje meninga at de som ikke liker Gran Torino skal like den; men jeg likte både filmen og stripa. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Genialt. Både stripa og filmen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Så Stalker i kveld og jeg prøvde å utforme en mini-anmeldelse, men jeg klarte det ikke. Den var rett og slett så forbanna bra, at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Tror det er håp for videre Tarkovskytitting og vel så det. Muligens stikk i strid med hva Tarkovskypurister liker å se på filmene hans, men hva er deres tolkning på filmen? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg tenkte faktisk å kjøre et Stalker & Solyaris-gjensyn i helgen, så jeg kan sikkert skrive noe da. Tarkovskijs filmer er uten tvil mindblowing Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Det jeg likte best med Stalker var slutten, som var helt suggererende. Videre var det en ganske spesiell film, får vel kjøpe meg den på blu-ray og ta et gjensyn en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kul teneste, varsling av gode filmar på TV på Twitter og i RSS. http://www.godfilmvarsel.com/ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 50 " er den perfekte størrelse. Sitter 2 meter unna selv og er storfornøyd. Blir SD veldig pikslete i den størrelsen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Så Stalker i kveld og jeg prøvde å utforme en mini-anmeldelse, men jeg klarte det ikke. Den var rett og slett så forbanna bra, at jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Tror det er håp for videre Tarkovskytitting og vel så det. Muligens stikk i strid med hva Tarkovskypurister liker å se på filmene hans, men hva er deres tolkning på filmen? Yay! Gleder meg til ditt review av Le Samourai Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det jeg likte best med Stalker var slutten, som var helt suggererende. Videre var det en ganske spesiell film, får vel kjøpe meg den på blu-ray og ta et gjensyn en gang i fremtiden. Den er på en måte en oppsummering av hele filmen. Har gutten fått telekinetiske evner eller er det bare toget som får glassene til å flytte på seg? Er det en meteor eller aliens som har ankommet jorden eller finnes det en logisk forklaring på det, ala en atomkraftverkeksplosjon? Er rommets betydning rent BS eller er det noe i det? Man sitter igjen med mange spørsmål, men ikke som et spørsmålstegn sånn som i Speil. Er det forøvrig snakk om Stalker på BD? Endret 18. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Zerkalo er litt for mye av det gode. Stalker er mye bedre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Er det forøvrig snakk om Stalker på BD? Ikke inntil videre, men regner med / håper at det kommer i løpet av få år. Det spørs vel egentlig også hvor populært blu-ray som format blir. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 50 " er den perfekte størrelse. Sitter 2 meter unna selv og er storfornøyd. Blir SD veldig pikslete i den størrelsen? Nei, så lenge kilden er god. De fleste dvd utgaver ser overraskende bra ut når de blir oppskalert av min Panasonic BD35. Har en LG 47LH3000. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hadde gledet meg hele uka til å se District 9 på kino. Sjekker programmet idag og den går 2215 på sal seks, den minste. Det betaler jeg ikke hundre spenn for. Skuffende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Kul teneste, varsling av gode filmar på TV på Twitter og i RSS.http://www.godfilmvarsel.com/ Er egentlig smått forundret over å ikke finne flere filmforumfolk på twitter. Aldri før har jeg vært borte i noe som gir meg mer hurtig filmnyhet, det slår til og med filmprat-tråden. Såfremt man følger riktige personer vel å merke. Takker for tips! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Såfremt man følger riktige personer vel å merke. Det er akkurat det som er problemet med twitter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 50 " er den perfekte størrelse. Sitter 2 meter unna selv og er storfornøyd. Blir SD veldig pikslete i den størrelsen? Ja. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 UP! var awesome, men hadde vert enda bedre med engelsk dub. Fikk lyst å se igjennom Pixar filmene på nytt nå. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hadde gledet meg hele uka til å se District 9 på kino. Sjekker programmet idag og den går 2215 på sal seks, den minste. Det betaler jeg ikke hundre spenn for. Skuffende. Sjekk i nabobyen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 UP! var awesome, men hadde vert enda bedre med engelsk dub. Fikk lyst å se igjennom Pixar filmene på nytt nå. Du så den med ... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå