Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg mine to første Blu-Ray-filmer i går, Transformers og The Matrix. Jeg så Transformers i går på min lille 32" 720p-TV og selv det var en opplevelse av de sjeldne. Jeg er frelst. :)

 

Selv så jeg den nettopp på blu-ray min nye 42", 1080p plasma-tv med hjemmekinoanlegg :cool: Det var pure awesomeness. Roboteksplosjoner på sitt beste.

 

Edit: Transformers, that is.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg mine to første Blu-Ray-filmer i går, Transformers og The Matrix. Jeg så Transformers i går på min lille 32" 720p-TV og selv det var en opplevelse av de sjeldne. Jeg er frelst. :)

 

Selv så jeg den nettopp på blu-ray min nye 42", 1080p plasma-tv med hjemmekinoanlegg :cool: Det var pure awesomeness. Roboteksplosjoner på sitt beste.

 

Edit: Transformers, that is.

 

Målet mitt er at det innen jul står en 46" FullHD-TV og 5.1 surround i stua mi. Om jeg får det til, blir det Transformers en gang til. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Etter at jeg begynte å se DVD på en spiller koblet til en 42" HD-TV med HDMI, har jeg ikke et umiddelbart behov for 720 eller 1080. SD holder for meg enda. Pleier å se HD på pc-en (24"), men jeg klarer fint å gå tilbake til SD igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...