Kranjcar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 The Dark Knight kan du jo nyte nok en gang. Allerede sett den 3 ganger, da. Men nå har jeg funnet ut av jeg vil se en komedie! Kriterier: - Helst ha noen kjente skuespillere - Helst ha kommet etter år 2000 - Helst humor alà American Pie, Blades Of Glory, Step Brothers etc. Takker! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skjønner at du sparer den flotte telesync'en til helgen. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Superbad, Forgetting Sarah Marshall, The Hangover og I Love You, Man Skjønner at du sparer den flotte telesync'en til helgen. TS?, du er ikke godt nok oppdatert Endret 16. september 2009 av Glutar Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skjønner at du sparer den flotte telesync'en til helgen. Der tar du feil! Som han over her sa, du er ikke godt nok oppdatert! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 The Dark Knight kan du jo nyte nok en gang. Allerede sett den 3 ganger, da. Men nå har jeg funnet ut av jeg vil se en komedie! Kriterier: - Helst ha noen kjente skuespillere - Helst ha kommet etter år 2000 - Helst humor alà American Pie, Blades Of Glory, Step Brothers etc. Takker! Da vil jeg gjerne foreslå at du ser enten Grandma's Boy eller Waiting.... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Big momas house 1 og 2 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 De Dødes Tjern kommer på dvd 14.10.09 for de som ikke har fått det med seg! Clicky Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 ENDELIG! Har ventet lenge på dette Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hun er også mye med i spillet Batman Arkham Asylum, er nok der ideen til mockup-plakaten kommer fra. Den plakaten der er gammel, kom lenge før Batman AA. Det var vel flere i samme serie også hvis jeg ikke husker helt feil med mange forskjellige skurker på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Da var District 9 sett. Den hadde i vært fall noe nytt. Det var bra underholdning, men jeg hadde trodd at den var dypere. Så litt skuffet er jeg, men det var en bra film. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har nå sett Funny People, og med ingen forventninger i det hele tatt ble jeg fullstendig tatt på sengen. En utrolig god filmopplevelse hvor jeg vekslet mellom å le så jeg hikstet og nesten felle en tåre. Anbefales. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nå skaper du jo store forventninger til filmen med kommentarene dine om den. Nå har jeg ikke lenger muligheten til å gå inn i kinosalen med et blankt sinn, med mindre jeg finner en eller annen måte å fremprovosere anterograd amnesi på, men da ville jeg jo ikke visst at det er en film jeg burde se, så da er vi like langt. Nei, jeg mener ikke at man skal avstå fra å si sin mening om filmer man har sett. Ja, jeg er bare ute etter å kverulere. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen her som gleder seg til Paranormal Activity? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Nei OK. Jeg gleder meg til den, virker spennende. Endret 17. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Gjør det ganske interessant at det er en skrekkfilm hvor samtlige av anmeldelsene jeg har lest skriver at den faktisk er skummel. Siste filmen jeg så som skremte meg var The Shining. Endret 17. september 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Siste filmen som skremte meg var Signs. Alvorlig. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Siste filmen som skremte meg var Signs. Alvorlig. Den skremte meg også. Kan ikke forstå hvorfor, men.. Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 REC her. Kan gå god for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå