Lawliet Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Ett fett igrunn. Bare man vet hva man går til så burde det ikke spille noen stor rolle. Endret 14. september 2009 av Lawliet Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Etter å ha sett Grizzly Man for noen uker siden har jeg fått en Herzog dilla, så My Best Fiend i går kveld og den filmen ga meg bare mer lyst til å kjøpe en ny Herzog film. Noen tips om hvor jeg bør starte? Aguirre, Nosferatu, Fitzcarraldo eller Balladen om Bruno Stroszek? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lånte med meg Stalker og Offret fra skolen i dag. Hva ville dere sett først? Ville ventet med Offret. Tror man får litt mer ut av den hvis man har sett litt av Tarkovsky fra før. Følte det ihvertfall slik selv. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) x Endret 24. februar 2010 av Loffelur Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Etter å ha sett Grizzly Man for noen uker siden har jeg fått en Herzog dilla, så My Best Fiend i går kveld og den filmen ga meg bare mer lyst til å kjøpe en ny Herzog film. Noen tips om hvor jeg bør starte? Aguirre, Nosferatu, Fitzcarraldo eller Balladen om Bruno Stroszek? Sats på Fitzcarraldo. Den er lett og underholdende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vil si at Rescue Dawn er langt lettere. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Alt dette om valget får meg til å tenke på favorittdokumentaren min. Se den folkens. Se filmen hos Youtube EDIT: Stemmer ikke Ap selv, men hvis Jensemann vinner tror jeg at jeg skal se den for 5. gang i løpet av uka. Endret 14. september 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jadda, da blir det District 9 i kveld uten å ha sett trailere for den på forhånd, så da er jeg ganske spent på hvordan filmen kommer til å bli. Satser på at den innfrir... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 fikk du ordna filmanmeldelse av inglorious bastards , Thrusthamster? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå har jeg sett Inglorious Basterds på Askim kino. Den var helt grei, typisk Tarantino. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Den var like under Jacky Brown, men over GrindHouse. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har lugget og slappet av med noen gamle tegnefilmer idag. Jeg må virkelig si at gamle tegnefilmer er tidløse. Fantastiske greier, veldig moro at de har våpen og slikt, noe som sikkert ikke hadde vært lv og lage idag. The Great Piggy Bank Robbery http://www.youtube.com/watch?v=9Dwvw_wMUC4 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Batnobbit Denne er også bra Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Se filmen hos Youtube "..your hairdresser" Jajaja. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 God gammeldags action er alt jeg forventer, alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 fikk du ordna filmanmeldelse av inglorious bastards , Thrusthamster? Harr harr, til helga, til helga. Har liksom jobb, trening, jusstudiet og skal gjøre ferdig en langfilm i tillegg, så tid er det ofte litt dårlig med nå. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 God gammeldags action er alt jeg forventer, alt jeg trenger. Jeg forventer at filmen er litt lengre enn Rambo 4 (den varte vel i et kvarter?). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Batnobbit Denne er også bra Haha, morsomme greier Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 God gammeldags action er alt jeg forventer, alt jeg trenger. Samme her. I approve! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 God gammeldags action er alt jeg forventer, alt jeg trenger. God gammeldags søplete, lattervekkende og infantil action uten det minste tegn til handling samt skuespilerprestasjoner som står til Razzlenivå er det jeg forventer av den filmen, men slett ikke det jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå