Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker hvordan tråden har utviklet seg fra "Høhø, harru sett nyeste American Pie?" til akademisk ordkløyveri/huggeri. Kudos, folkens. :)

8195143[/snapback]

Støyet skremmer jo vekk alle de normale kinofolkene.

Akademisk ordkløyveri er som å lese SV sitt partiprogram. Bare vås. :p

Jeg har for ordens skyld ikke sett den siste American Pie. Har du? :whistle:

Lenke til kommentar
Da har jeg begynt å gå igjennom Friday the 13th filmene. Gleder meg til å se om de er så bra som folk påstår, eller om de er crappy.

Første filmen og Jason er kickass, men resten suger villt. Lurer på hvilket 'folk' du har hørt så mye bra om disse fra?

8197102[/snapback]

Kamerater som har mobba meg for at jeg ikke har sett de ;)

Lenke til kommentar
Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem.

8197160[/snapback]

Og dette kommer fra forumets største Armageddon-forkjemper? PotC har historie, handling og en total mangel på fornuft, akkurat det en eventyr film skal ha. T.o.m. Bloom har begynt å vokse på meg, selvom det er Knightley (ikke Depp) som er filmenes store trekkplaster for min del.

Lenke til kommentar
Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem.

8197160[/snapback]

Og dette kommer fra forumets største Armageddon-forkjemper?

8197398[/snapback]

At jeg forkjemper Armageddon og er imot en god del andre slike filmer sier noe om Armageddon. Det er en helt annen type film enn de andre typiske eksemplene (Pirates, Bad Boys, Godzilla), og mange her inne ser forskjellen. Andre slenger Armageddon inn sammen med disse no-brainer actionfilmene, og det er greit nok, men å bruke det imot meg når jeg snakker om Pirates er litt tullete.

edit: Da var det kinotid, Lars&[email protected]=ftw

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

8197160[/snapback]

Mens du sitter alene og ensom på rommet ditt vil jeg som resten av landet være å finne i kinosalen for å se o'så store Captain Jack Sparrow, spilt av en av de desidert beste skuespillerne som er.

Enhver som mener mannen ikke kan spille eier ikke kritisk sans :wee:

Hvem vet, kanskje jeg skal sende deg en sympativibbe der du sitter alene mens vi andre koser oss med eventyrfilmer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...