Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) NO FUCKING WAY! Jeg skal spamme "YOU'RE OUT OF YOUR ELEMENT" til jeg er blå i ansiktet. Håper vi får han med på nacht. Endret 20. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Damn! Nesten så man må ta seg ett tog nordover for det synet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Damn! Nesten så man må ta seg ett tog nordover for det synet. 8196404[/snapback] Koster da? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg liker hvordan tråden har utviklet seg fra "Høhø, harru sett nyeste American Pie?" til akademisk ordkløyveri/huggeri. Kudos, folkens. 8195143[/snapback] Støyet skremmer jo vekk alle de normale kinofolkene. Akademisk ordkløyveri er som å lese SV sitt partiprogram. Bare vås. Jeg har for ordens skyld ikke sett den siste American Pie. Har du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Noen som har sett "A night at the museum"? Lun og varm familie-komedie for dem som kun ønsker å bli underholdt og ikke trenger dypere meninger med filmen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Da har jeg begynt å gå igjennom Friday the 13th filmene. Gleder meg til å se om de er så bra som folk påstår, eller om de er crappy. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Da har jeg begynt å gå igjennom Friday the 13th filmene. Gleder meg til å se om de er så bra som folk påstår, eller om de er crappy.8197006[/snapback] Det geniale med dem er at det er nettopp det de er, IMO. Så crappy at de er bra. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Pirates of the Caribbean: At the Worlds End-trailer ute. Hva tror folket? Endret 20. mars 2007 av quakie Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Da har jeg begynt å gå igjennom Friday the 13th filmene. Gleder meg til å se om de er så bra som folk påstår, eller om de er crappy. Første filmen og Jason er kickass, men resten suger villt. Lurer på hvilket 'folk' du har hørt så mye bra om disse fra? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Pirates of the Caribbean: At the Worlds End-trailer ute. Hva tror folket? 8197048[/snapback] Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Da har jeg begynt å gå igjennom Friday the 13th filmene. Gleder meg til å se om de er så bra som folk påstår, eller om de er crappy. Første filmen og Jason er kickass, men resten suger villt. Lurer på hvilket 'folk' du har hørt så mye bra om disse fra? 8197102[/snapback] Kamerater som har mobba meg for at jeg ikke har sett de Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Pirates of the Caribbean: At the Worlds End-trailer ute. Hva tror folket? 8197048[/snapback] Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem. 8197160[/snapback] Mange som ser dem bare for underholdningens skyld også. Jeg aner ikke hvorfor jeg ser på dem, soundtracket er ganske bra da, av og til. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Mhm, de er rene underholdningsfilmer, eller blockbustere om du vil. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Enig quakie, synes de er helt greie popcorn filmer Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Man må teitere til verks for å få en grei popcorn-film. Da skal det være så latterlig at man absolutt ikke kan ta det seriøst. Eksempelvis I Bought a Vampire Motorcycle Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem. 8197160[/snapback] Og dette kommer fra forumets største Armageddon-forkjemper? PotC har historie, handling og en total mangel på fornuft, akkurat det en eventyr film skal ha. T.o.m. Bloom har begynt å vokse på meg, selvom det er Knightley (ikke Depp) som er filmenes store trekkplaster for min del. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem. 8197160[/snapback] Og dette kommer fra forumets største Armageddon-forkjemper? 8197398[/snapback] At jeg forkjemper Armageddon og er imot en god del andre slike filmer sier noe om Armageddon. Det er en helt annen type film enn de andre typiske eksemplene (Pirates, Bad Boys, Godzilla), og mange her inne ser forskjellen. Andre slenger Armageddon inn sammen med disse no-brainer actionfilmene, og det er greit nok, men å bruke det imot meg når jeg snakker om Pirates er litt tullete. edit: Da var det kinotid, Lars&[email protected]=ftw Endret 20. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem. 8197160[/snapback] Mens du sitter alene og ensom på rommet ditt vil jeg som resten av landet være å finne i kinosalen for å se o'så store Captain Jack Sparrow, spilt av en av de desidert beste skuespillerne som er. Enhver som mener mannen ikke kan spille eier ikke kritisk sans Hvem vet, kanskje jeg skal sende deg en sympativibbe der du sitter alene mens vi andre koser oss med eventyrfilmer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Who cares anymore? Pirates er filmer for småjenter, ingen med kritisk sans ser dem. 8197160[/snapback] Jeg gleder meg til POTC3. Toeren var faktisk overraskende god. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Blås i POTC3! Når får vi oppfølgeren til Pirates? Endret 20. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå