Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kvinnelige maskinister
=
fucker opp ett eller annet stort sett hver gang

Tja, han som mistet fire filmer i bakken hadde noe dinglende mellom beina. Det hadde han som brant opp pæra også. De kvinnelige maskinistene jeg kjenner er veldig dyktige. De er forsiktige, effektive og raske.

 

Jeg gleder meg til å se District 9.

Endret av Lenne
Lenke til kommentar
Driver å ser 80-talls sex komedier for tiden.

 

Ah, minner fra ungdommen :thumbup:

Tror ikke det er mange av disse filmene fra 80-tallet jeg ikke har sett (det går vel egentlig for alt som var på utleiemarkedet på VHS i den perioden...).

 

Screwballs kommer forøvrig snart på BD!

 

Husker en del titler som School Spirit og Pretty Smart i tillegg til de du nevner.

 

Tomboy har jeg på VHS ett sted...

Lenke til kommentar

Da fikk jeg lakkert den siste rammen, og satt i det som er nødt til å være en av tidenes kuleste plakater. Så tusen takk til Lenne for hjelpen!

 

10424_275744160353_899805353_8897038_7942487_n.jpg

 

Entourage-plakaten ble degradert og flyttet til en annen vegg. Så nå må jeg egnetlig kjøpe inn mer rammer, og i hvert fall en plakat til. Noen tips til fete plakater i 24x36" (siden det er det Entourage-plakaten er, som skal henge ved siden av...)

Lenke til kommentar
Dokumentar-feelingen filmen hadde i traileren er fantastisk, men fortsatt skeptisk, ser ut som det er litt for mye action (ja, faktisk) andre halvdel.. (av traileren)

Noen trailere kan villede, og temaet har vært oppe flere ganger før. Det skal i grunn ikke stoppe meg i så den. :) Konseptet ser lovende ut. :D

Lenke til kommentar

Er nærmest autistisk på området og jeg vet akkurat hvordan jeg skal ha det, men har alltid sliti med sortering av filmmusikk. Selv plasserer jeg filmmusikk som har en "composer" sammen med "de vanlige artistene" også havner cd'ene med flere artister på, f.eks alle Tarantino sine i en annen hylle. Problemet er nå kommet til Lynch: En rekke Badalamentispor + enkeltartister på en og samme cd. Kveldens luksusproblem. What to do?

Lenke til kommentar
kvinnelige maskinister
=
fucker opp ett eller annet stort sett hver gang

Tja, han som mistet fire filmer i bakken hadde noe dinglende mellom beina. Det hadde han som brant opp pæra også. De kvinnelige maskinistene jeg kjenner er veldig dyktige. De er forsiktige, effektive og raske.

 

Ikke ta deg så nær av ting, da. :p Now, go make me a sandwich!

Lenke til kommentar
Så nettopp De zaak Alzheimer (2003) (morder uten minne) på nrk3. Ganske stilig konsept, og at den var på belgisk/fransk var egentlig bare artig, da man hørte en haug likheter til norsk og engelsk. Kan anbefales!

 

Flamsk, ikkje fransk, tenkjer eg ;)

Iflg IMDB ikkeno Flamsk, men heller intet belgisk. Nederlansk og fransk, faktisk. Ser ut som de i Antwerpen ikke snakker belgisk, men en dialekt av nederlandsk, samt fransk. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Olum: Bare et øyeblikk, kjære! Jeg skal vaske kjøkkenet og skifte bleier på ungen.

 

 

Jeg begynner å lure litt på hvorfor Ponyo on the cliff ikke har kommet til kinoen enda. Den har gått på flerfoldige kinoer i Oslo, og vi har plenty av reklame for den, men annet enn det er det ikke spor av den noe sted. e.e

Lenke til kommentar
Iflg IMDB ikkeno Flamsk, men heller intet belgisk. Nederlansk og fransk, faktisk. Ser ut som de i Antwerpen ikke snakker belgisk, men en dialekt av nederlandsk, samt fransk. :dontgetit:

 

Då forstår eg. Belgisk finst ikkje. Dei snakkar flamsk og vallonsk.

Flamsk=variant av nederlandsk.

Vallonsk=variant av fransk.

I tillegg er det ein tysk minoritet.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å lure litt på hvorfor Ponyo on the cliff ikke har kommet til kinoen enda. Den har gått på flerfoldige kinoer i Oslo, og vi har plenty av reklame for den, men annet enn det er det ikke spor av den noe sted. e.e

Det kan hende det bare er et par ruller som blir sendt rundt, et par kinoer om gangen. Selv så jeg at den var satt opp i Stavanger, dog bare med norsk tale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...