Bytex Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Får man kjøpt denne Planet Earth-serien i Norge enda? Eller er det bare torrents som gjelder? Liker ikke torrents. Endret 9. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Går vel under navnet "Planeten Vår" her i Noreg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Er vel denne da: http://cdon.no/film/bbc%3a_planeten_vår_-_...(5_disc)-777518 Serien koster 300kr mere på blu-ray..argh. Edit: eller £24.99 på play.com Står forresten endel om produksjonen og filmingen her http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Earth_...series)#Filming " The latter, a distinctive feature of Planet Earth, were shot using a technique borrowed from Hollywood action films. Mark Kelem, the aerial cameraman, had previously worked on Mission: Impossible III and Black Hawk Down. The camera was mounted in a device called a Heligimbal, a gyroscopically-stabilised housing attached to the underside of a helicopter and controlled by joystick from inside the cockpit. The unit was lightweight, enabling lenses with a longer reach to be attached (up to 40x magnification). This enabled him to capture steady images of individual creatures from a height which prevented the noise of the helicopter from disturbing them." Endret 9. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Med fire år på seg med tilhørende budsjett så er det vel nesten forventet at en skal kunne produsere noe mer enn hva NRK klarer på Ut i Naturen. Tørr ikke å tenke på hvor mange timer med råmateriale de har til overs. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Klipp fra Harmony "Gummo" Korines kommende "Trash Humpers": Se filmen hos Youtube Crazy. Ser ut som han klarer det umulige, å lage en film enda styggere enn Gummo. Dette blir interessant. Endret 9. september 2009 av Speik Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Harmony Korine <3 Gummo og Julien Donkey-Boy er to fantastiske filmer, så jeg har klokketro på alt denne karen lager. Kids og Ken Park (skrevet av Korine og regissert av Larry Clark) er derimot ikke allverdens, spesielt førstnevnte er klein. Men dette kan ha noe med at Clark ikke er allverdens til regissør. Også Bully er ganske svak. Jeg må få sett Mister Lonely før denne kommer ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Harmony Korine er syk i huet. Denne skal seff sees. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Har i det siste blitt eindel interessert i film, og skal til å bestille nokre frå cdon. Filmane eg har funne og som eg har høyrt mykje bra om/ser bra ut er: Crank, the usual suspects, save private ryan, donnie darko, fight club, reservoir dog, gladiatoren, pianisten og lock, stock & two smoking barrels. Alt detta til 400 kr. Så eg lurer kva dokke syns om desse filmane. Er dette ei bra kupp? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er et kupp ja. Mange gode filmer til en billig penge. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så eg lurer kva dokke syns om desse filmane. Er dette ei bra kupp? Ekstremt bra. Kjør på, tviler på at du kommer til å angre hvis du ikke har sett dem før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så Harry Potter and the Half-Blood Prince på kino i dag. Andre gang på kino faktisk. Må si den var mye bedre i dag. Oppdaget mange småtriks jeg ikke så første gangen. Med andre ord gikk det opp for meg at det faktisk er en bra film. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Klipp fra Harmony "Gummo" Korines kommende "Trash Humpers":Crazy. Ser ut som han klarer det umulige, å lage en film enda styggere enn Gummo. Dette blir interessant. Herregud, hva er vitsen? Korine har låst seg fast i et oppgulpaktig spor som tilfører seeren svært lite interessant å reflektere over bortsett fra fortvilelse og sinne over å ha kastet bort tid og penger på mølet hans. Endret 9. september 2009 av Montag Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Så nettopp De zaak Alzheimer (2003) (morder uten minne) på nrk3. Ganske stilig konsept, og at den var på belgisk/fransk var egentlig bare artig, da man hørte en haug likheter til norsk og engelsk. Kan anbefales! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Klipp fra Harmony "Gummo" Korines kommende "Trash Humpers": Se filmen hos Youtube Crazy. Ser ut som han klarer det umulige, å lage en film enda styggere enn Gummo. Dette blir interessant. Likte Gummo veldig godt, men ikke Mr Lonely. Burde jeg se Julien Donkeyboy i kveld? Blir spennende å se Trash Humpers Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Der var billett til District 9 bestillt! *Glede seg til i morgen* Endret 10. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Der var billetter til District 9 bestillt! *Glede seg til i morgen* +1 Ikke overraskende fikk den svært gode anmeldelser i dag. Gleder meg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 District 9 er en film jeg har gledet meg lenge til. Blir nok et kinobesøk i løpet av helgen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Dokumentar-feelingen filmen hadde i traileren er fantastisk, men fortsatt skeptisk, ser ut som det er litt for mye action (ja, faktisk) andre halvdel.. (av traileren) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvorfor dømme en film ut fra traileren? Det kan vel knapt nok kalles ett grunnlag for å kritisere filmen? Godt mulig jeg tar turen selv, får se om jeg får med meg noen. Må vel prøve å få sett Inglorious Basterds snart og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå