€uropa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det har med storyen å gjøre, uten å si noe mer. Kanskje jeg bør se filmen. Er det noen som vet hvor dyrt det er på Askim kino? Er det noen som vet hvor mye billigere kinoen vil være med kulturkortet jeg har fått utdelt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Askimkino.no vet. 95+5 for reservasjonsavgift. Vet ikke med kort. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi fikk 10kr rabatt med kulturkortet. Men det var ikke i Askim. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Var det i Østfold? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Når vi snakker om rabatt, noen som vet om man får studentrabatt på Tromsø kino? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet når District 9 kommer til Colosseum kino? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet når District 9 kommer til Colosseum kino? Det ser ut som den bare kommer til å gå på Eldorado og Klingenberg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oppdaget at båten hadde en del filmer, så skal jeg se Secret Window eller The Punisher? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oppdaget at båten hadde en del filmer, så skal jeg se Secret Window eller The Punisher? Hvilke av punisherfilmene er det snakk om? Jeg er vel en av de få som digget Thomas Jane utgaven. Secret Window er grei nok. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den som har war zone som oppfølger tror jeg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skal se Von Triers Antichrist og jeg skal se den i løpet av oktober. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skal se Von Triers Antichrist og jeg skal se den i løpet av oktober. Hvordan gjør jeg dette? Særemne? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skal se Von Triers Antichrist og jeg skal se den i løpet av oktober. Hvordan gjør jeg dette? Du skrur på TV-en og putter den i DVD-spilleren, eventuelt putter den i DVD-en først. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det ser ikke ut som den kommer på DVD før i Januar, men alternativer eksisterer jo hvis du ikke har noe i mot å leke Jack Sparrow... *wink wink* Endret 8. september 2009 av Venetar Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg skal se Von Triers Antichrist og jeg skal se den i løpet av oktober. Hvordan gjør jeg dette? Særemne? Hehe, kan selvfølgelig avgrense problemstillingen til å gjelde Triers karriere før Antichrist.. Finner bare kamera-inni-kinosalen-opptak. Og det gidder jeg ikke. Edit: Nemmen se der. DVDSCR. Ordnet seg. Endret 8. september 2009 av Speik Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den som har war zone som oppfølger tror jeg. Da er det nok Thomas Jane-utgaven, selv om War Zone egentlig ikke er en oppfølger til denne. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvem av dere er det som er denne karen? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvem av dere er det som er denne karen?Hahaha! Så kult, han her kunne jeg tenkt meg å bli bedre kjent med Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Montag gleder seg allerede. Clicky Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kom over en film som jeg ikke har hørt om før, men den har sneket seg inn på imdb-250 på 111 plass. 500 Days of Summer http://www.imdb.com/title/tt1022603/. Zooey Deschanel Det er en meget søt film du burde se med en du er glad i. Så den for 3 dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå