Heilage Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Så Crank 2 her om dagen fordi jeg likte 1'ern men GUD for en møkkafilm... rett å slett motbydelig... Mange som har hatt samme erfaringen? Crap på et helt nytt nivå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Så Crank 2 her om dagen fordi jeg likte 1'ern men GUD for en møkkafilm... rett å slett motbydelig... Mange som har hatt samme erfaringen? Helt uenig. Filmen er en av mine favoritter i år, iform av underholdning og hva jeg så det som. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg klart faktisk å se filmen for det den prøver å være. Fullstendig tåpelig og rett ut teit underholdning uten noen andre mål. Så sånt sett synes jeg den var morsom og underholdende. .. men nå hadde jeg også svineinfluensa og feber når jeg så den. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Crank (både en og to) er hysterisk morsomt i perioder. Favorittscenen min i toeren er når Chev går inn i det kinesiske bordellhuset(?) og tar helt av. Hoder, ben, hender o.l blir kastet ut av vinduet. Når det er sagt, skjønner jeg godt at filmene ikke passer for alle Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Feil tråd. Endret 7. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kom over en film som jeg ikke har hørt om før, men den har sneket seg inn på imdb-250 på 111 plass. 500 Days of Summer http://www.imdb.com/title/tt1022603/. Zooey Deschanel Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kom over en film som jeg ikke har hørt om før, men den har sneket seg inn på imdb-250 på 111 plass. 500 Days of Summer http://www.imdb.com/title/tt1022603/. Zooey Deschanel Den ble roset i skyene av gutta i TRS, skal visst være veldig bra. Forøvrig, Zooey Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Virker som alle gutter/menn, inkludert meg selv, har en liten crush på den godeste Zooey Deschanel. Endret 8. september 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hun er jo utrolig søt da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hun er veldig pen og veldig snodig på en gang. Så henne i Hitchhiker's guide to the Galaxy-filmen, og hun var grunnen til at jeg ble sittende og følge med. Det at hun trodde søstra si var en alien er liksom sånn jeg regner med fra henne. Kjøpte Predator og Animatrix på BD idag, 2 for 300,- på spaceworld Har aldri sett animatrix før, faktisk. Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Are you a basterd? Fått pynta litt på rommet. Chaplin trengte besøk. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tøft, du skulle fått tak i hele dritten da, med bakgr. og alt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tøft, du skulle fått tak i hele dritten da, med bakgr. og alt Fått tak i en plakat også, en slik en, men vet ikke heeelt om jeg har plass. Men tror det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Innkalt til intervju på PK her i Bergen, men er det noen som vet om de da bare mener at dette er hvor man tar den testen på musik/fim osv eller er det fakisk et jobbintervju? Har hørt prakisen varierer litt fra sted til sted.. Ellers noen som har peiling på hva man bør ha kontroll på, på filmfronten? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ville heller hengt opp plakaten enn å bruke plass på den kjipe pappfiguren. Skal den plakaten være på italiensk? Hadde egentlig vært ganske kult. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ville heller hengt opp plakaten enn å bruke plass på den kjipe pappfiguren. Skal den plakaten være på italiensk? Hadde egentlig vært ganske kult. Nei, var ikke meningen. Plakaten min er på engelsk. Tror jeg ender med å henge opp plakaten ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ville heller hengt opp plakaten enn å bruke plass på den kjipe pappfiguren. Skal den plakaten være på italiensk? Hadde egentlig vært ganske kult. Nå har ikke jeg sett filmen, men foregår ikke handlingen i Frankrike? Hvorfor skulle plakaten vært på italiensk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det har med storyen å gjøre, uten å si noe mer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Er det håp om å få Inglourious Basterds på Blu-Ray før jul? Eller er det nettopp det som vil skje? Edit: Estimated for January 2010 Endret 8. september 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ifølge Release.no er utgivelsen satt til 9. desember 2009. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå