Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg nevnte, og siktet heller ikke til, vold eller sex. Det er mange ting i filmer som barn rett og slett og skjønner. Ting som jeg ikke har skjønt før helt nylig. Og ting som jeg etter hvert bare vil skjønne bedre og bedre. Upassende kan det bety at de vil kjede seg, ikke fatte noen ting, eller få et feil inntrykk av ting.

Men det er klart det også finnes vod og sex i filmer jeg liker, noe som ofte er upassende for barn.

Jeg gleder meg til jeg får egne barn. Skal passe på at de bare ser filmer som Miyazaki sine.

(ikke at det kommer til å skje, de kommer sikkert til å bli hekta på Lazytown.)

Har bestemt meg for hvilken film jeg ønsker mest å se bli en realitet:

www.trommelyd.no

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Jeg nevnte, og siktet heller ikke til, vold eller sex. Det er mange ting i filmer som barn rett og slett og skjønner. Ting som jeg ikke har skjønt før helt nylig. Og ting som jeg etter hvert bare vil skjønne bedre og bedre. Upassende kan det bety at de vil kjede seg, ikke fatte noen ting, eller få et feil inntrykk av ting.

Men det er klart det også finnes vod og sex i filmer jeg liker, noe som ofte er upassende for barn.

Jeg gleder meg til jeg får egne barn. Skal passe på at de bare ser filmer som Miyazaki sine.

(ikke at det kommer til å skje, de kommer sikkert til å bli hekta på Lazytown.)

Samt. Finding Nemo. Det er vel kanskje den barnefilmen som underholder meg mest, sett den mange ganger. En fin far-sønn-film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...