co2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Har bestemt meg for hvilken film jeg ønsker mest å se bli en realitet: Endret 6. september 2009 av co2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg nevnte, og siktet heller ikke til, vold eller sex. Det er mange ting i filmer som barn rett og slett og skjønner. Ting som jeg ikke har skjønt før helt nylig. Og ting som jeg etter hvert bare vil skjønne bedre og bedre. Upassende kan det bety at de vil kjede seg, ikke fatte noen ting, eller få et feil inntrykk av ting. Men det er klart det også finnes vod og sex i filmer jeg liker, noe som ofte er upassende for barn. Jeg gleder meg til jeg får egne barn. Skal passe på at de bare ser filmer som Miyazaki sine. (ikke at det kommer til å skje, de kommer sikkert til å bli hekta på Lazytown.) Har bestemt meg for hvilken film jeg ønsker mest å se bli en realitet: www.trommelyd.no Endret 6. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Blade vs Twilight ville vært awesome. Men ganske ensidig vil jeg tro. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da hadde jeg tatt en tur på kino også selv om tittelen innholder ordet Twilight. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Da hadde jeg tatt en tur på kino også selv om tittelen innholder ordet Twilight. Mye fordi den også inneholder Blade, kanskje? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg nevnte, og siktet heller ikke til, vold eller sex. Det er mange ting i filmer som barn rett og slett og skjønner. Ting som jeg ikke har skjønt før helt nylig. Og ting som jeg etter hvert bare vil skjønne bedre og bedre. Upassende kan det bety at de vil kjede seg, ikke fatte noen ting, eller få et feil inntrykk av ting. Men det er klart det også finnes vod og sex i filmer jeg liker, noe som ofte er upassende for barn. Jeg gleder meg til jeg får egne barn. Skal passe på at de bare ser filmer som Miyazaki sine. (ikke at det kommer til å skje, de kommer sikkert til å bli hekta på Lazytown.) Samt. Finding Nemo. Det er vel kanskje den barnefilmen som underholder meg mest, sett den mange ganger. En fin far-sønn-film. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ja, også Pixars filmer. Det er sant. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Mye fordi den også inneholder Blade, kanskje? Ikke i det hele tatt Kan jo bare late som om de to er med i denne scenen og passe på at det ikke er en av de som overlever... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne?: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 District 9 har fått fremskjøvet premieredatoen i Norge fra 23. oktober til 11. september :--) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 No way, så kult! Enig. District 9 og Up er de filmene jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er My Summer of Love noe å anbefale? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Regissøren har jo et ikke-engelsk navn, så selvfølgelig er den bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Regissøren har jo et ikke-engelsk navn, så selvfølgelig er den bra. Gjelder det samme for Uwe Boll? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 I prinsippet så skulle han ha pumpet ut mesterverk på mesterverk, men av og til finner man untak. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Regissøren har jo et ikke-engelsk navn, så selvfølgelig er den bra. Haha, javel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Regissøren har jo et ikke-engelsk navn, så selvfølgelig er den bra. Haha, javel. Nei, det stemmer ikke helt. Iron Man gikk ikke helt hjem her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå