Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det play som styrer hvor lang tid det tar, når de kjører med "gratis" frakt så må de selvfølgelig betale noen for å frakte pakkene sine. De fyller helt sikker opp store konteinere med filmer før de sender avgårde pakkene sine, er man heldig så ender man på toppen og filmen kommer i løpet av en uke ti dager, eller man kommer i bånn av konteineren og må vente til den er fylt opp, de sender jo selvfølgelig ut en beskjed om at pakken er sendt når den er ferdig pakken og lagt i konteineren, men det hender sikkert at det tar 10-14 dager før den konteineren er full og leveringstiden blir lang.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det play som styrer hvor lang tid det tar, når de kjører med "gratis" frakt så må de selvfølgelig betale noen for å frakte pakkene sine. De fyller helt sikker opp store konteinere med filmer før de sender avgårde pakkene sine, er man heldig så ender man på toppen og filmen kommer i løpet av en uke ti dager, eller man kommer i bånn av konteineren og må vente til den er fylt opp, de sender jo selvfølgelig ut en beskjed om at pakken er sendt når den er ferdig pakken og lagt i konteineren, men det hender sikkert at det tar 10-14 dager før den konteineren er full og leveringstiden blir lang.

Klart, ut av Norge er det kanskje en sak, men når posten ankommer Norge skal det ikke ta så lang tid, og med tanke på at jeg har mottatt en av filmene som ble sendt samtidig, så er det tydeligvis noe som ikke er som det skal.

Og grunnen til at de kan tilby gratis frakt har nok mye med momsfritaket på Jersey å gjøre. Masse annet man kan kjøpe fra amazon, og få til omtrent samme prisen etter VAT deduction, med frakt.

Lenke til kommentar

Kan være noe så enkelt som at den ene konteineren var full og resten ble lagt i den tomme.

Å skylde på posten her blir for dumt, jeg har aldri opplevd at ting har tatt mer enn 3 dager maks hvis noe har blitt sendt til meg i fra norske forhandlere.

Masse annet man kan kjøpe fra amazon, og få til omtrent samme prisen etter VAT deduction, med frakt.

Har faktisk fått med meg det for mange år siden, har også prøvd å forklare det til ørten folk her inne men stort sett så har de hengt seg opp i "gratis" frakt så da er det ikke så farlig at ting er billigere i fra amazon.co.uk med frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...