Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

det har jeg også, Bruce er ganske nøyaktig 30år eldre enn meg, +/- noen timer da.

8188640[/snapback]

Gratulerer til bruce og gunfreak :)

8188650[/snapback]

Enig SteffyPants. Faen så bra når han jakter på Ben Affleck på plattformen i begynnelsen. Gratulere med dagen til deg også gunfreak19.

8188747[/snapback]

Når vi er inne på temaet barske menn:

http://www.exclaim.ca/images/macguyver.jpg

Grattis med dagen Gunfreak  :fun:

8188858[/snapback]

takker for gratulasjonene, men nå legger jeg meg, da julenissen har sett det nødvendig å gi meg influensa på bursdagen min.

jeg antar jeg har vert en slem gutt. skulle ikke ha drept alle de hippiene, men de iriterer meg så veldig at jeg ikke hadde noe valg

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går en polsk svart-hvitt-thrillerdrama fra 1805 om borgerkrigen i Sibir på Cinemateket. Budsjettet var på 15 rubler og regissøren tok en del "shrapnel" til hodet under krigen, men hovedpersonen (utrolig velspilt av eselet "Manny") viser en utrolig evne til å uttrykke fortvilelsen den tidens arbeiderklasse opplevde gjennom snøft og knegg. Den har bare en stemme på IMDb, men Njål forsikrer meg om at da han så premieren i en skitten Uzbekistansk kjeller så var publikum helt stumme av begeistring.

Skal jeg bestille to billetter eller?

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

You do that.

Kom forøvrig over en ny Criterion-utgivelse av "Polzki" her om dagen. Den er eksklusiv for BetaMax og inneholder 40 nye scener som forlenger filmen med 698 minutter som gjør at den nå er oppe i utrolige 3 dager, 12 timer og 39 minutter. Det mange ikke vet er at regissøren tok opp filmen ved bruk av et A4-ark, syltetøyglass, sollys og utrolig mange strutseegg. Tilgjengeligheten er heller dårlig da den gis ut i et begrenset opplag på 4 eksemplarer. De to første som bestiller får med en signert papyrus + et nakenbilde av Aylar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...