Gunfreak Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) det har jeg også, Bruce er ganske nøyaktig 30år eldre enn meg, +/- noen timer da.8188640[/snapback] Gratulerer til bruce og gunfreak 8188650[/snapback] Enig SteffyPants. Faen så bra når han jakter på Ben Affleck på plattformen i begynnelsen. Gratulere med dagen til deg også gunfreak19. 8188747[/snapback] Når vi er inne på temaet barske menn: http://www.exclaim.ca/images/macguyver.jpg Grattis med dagen Gunfreak 8188858[/snapback] takker for gratulasjonene, men nå legger jeg meg, da julenissen har sett det nødvendig å gi meg influensa på bursdagen min. jeg antar jeg har vert en slem gutt. skulle ikke ha drept alle de hippiene, men de iriterer meg så veldig at jeg ikke hadde noe valg Endret 19. mars 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Gratulerer med dagen Gunfreak. Nå skal Willis bursdag feires med Die Hard. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Nettopp sett The Jacket for andre gang. Da kunne jeg ikke unngå å se at halve rumpa til Keira Knightley vises i det hun setter seg ned på en stol. Total avsporing fra selve filmen , men jeg synes det burde nevnes Har lagt ved link til et SnapShot. Du ser det 00:52:06 ute i filmen Keira Knightley Rumpestump Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Nettopp sett The Jacket for andre gang. Da kunne jeg ikke unngå å se at halve rumpa til Keira Knightley vises i det hun setter seg ned på en stol. Total avsporing fra selve filmen , men jeg synes det burde nevnes Har lagt ved link til et SnapShot. Du ser det 00:52:06 ute i filmen Keira Knightley Rumpestump 8192152[/snapback] Linken funker ikke Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Funker utmerket hos meg. Har du flere bilder, Sha9ick? :!: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Noen som veit kor eg kan få kjøpt Ringenes Herre i extended edition med figur? Eller har dei gått ut av produksjon? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Irriterer meg grønt over at nærmeste kino er så innimardi treig! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 I dag blir det The Fountain, på fredag 300. Det blir en god filmuke, jeg har også skaffet en del godbiter som Harvey, The Killing Fields, The Wild Bunch og Bonnie and Clyde. Is nice. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Min hypotese er at The Fountain blir årets film. Dette bygger jeg på at den ble totalslaktet av Kulturo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Min hypotese er at The Fountain blir årets film. Dette bygger jeg på at den ble totalslaktet av Kulturo. 8193059[/snapback] Jeg har hørt rykter om at den ikke har noe særlig bra mise-en-scene. Kanskje vi skal se Elias i stedet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Ja, du har nok rett. Elias formerlig oser av polsk metaformalisme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det går en polsk svart-hvitt-thrillerdrama fra 1805 om borgerkrigen i Sibir på Cinemateket. Budsjettet var på 15 rubler og regissøren tok en del "shrapnel" til hodet under krigen, men hovedpersonen (utrolig velspilt av eselet "Manny") viser en utrolig evne til å uttrykke fortvilelsen den tidens arbeiderklasse opplevde gjennom snøft og knegg. Den har bare en stemme på IMDb, men Njål forsikrer meg om at da han så premieren i en skitten Uzbekistansk kjeller så var publikum helt stumme av begeistring. Skal jeg bestille to billetter eller? Endret 20. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 You do that. Kom forøvrig over en ny Criterion-utgivelse av "Polzki" her om dagen. Den er eksklusiv for BetaMax og inneholder 40 nye scener som forlenger filmen med 698 minutter som gjør at den nå er oppe i utrolige 3 dager, 12 timer og 39 minutter. Det mange ikke vet er at regissøren tok opp filmen ved bruk av et A4-ark, syltetøyglass, sollys og utrolig mange strutseegg. Tilgjengeligheten er heller dårlig da den gis ut i et begrenset opplag på 4 eksemplarer. De to første som bestiller får med en signert papyrus + et nakenbilde av Aylar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 I morra skal vi i filmvitenskap nok en gang se en überpretensiøs, intetsigende kunstfilm med overdreven vekt på surrealistisk mise-en-scène, møysommelig bruk av kinematografi og for å ikke snakke om pregløst Kubuki-inspirert skuespill. Filmens navn er Blade Runner. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Snakk om film som har bommet på sine fremtidsvisjoner. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg liker hvordan tråden har utviklet seg fra "Høhø, harru sett nyeste American Pie?" til akademisk ordkløyveri/huggeri. Kudos, folkens. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Noen som har sett Epic Movie? Jeg måtte være litt motvekt, egeulf. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 20. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 fredrik: Du har alltid vært en motvekt til det intellektuelle. Ta det rolig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2007 Og nå over til noe helt annet: Buscemi åpner Kosmorama Steve Buscemi blir hedergjest når han kommer til åpningen av Kosmorama med sin nye film «Delirious». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå