Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pokker, og jeg som skal drikke meg ufyselig ikveld. Det skal ikke mye til *badom-pish* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Grattis med 70 den 5.......traff'n 4 år siden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Stakkars George, 70 år og lever konstant under skyggen av "dårligste james bond noen sinne". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Å , det er nok flere som liker han og filmen OHMSS enn man skulle tro....liker'n bedre enn Brosnan i grunn. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja, OHMSS er en av de bedre Bond filmene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Oh Både Bruce og Arnold blir med i The Expendables Som wiki sier , "will feature the three action titans on screen together for the first time" Desverre er ikke Bruce action helt i denne filmen, Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Filmen OHMSS er jo grei nok i seg selv, men jeg syns Lazenby var for soft og poshy i rollen. Tilogmed Roger Moore var barskere. Men det var jo litt artig i starten av filmen, når Bond banker et par badguys etter å ha reddet dama fra å drukne, og hun hopper inn i Bond sin bil og stikker av, mens Bond står med skoene hennes i hånda og sier mot kamera "This never happened to the other fellow". Lite hint mot Connery, perhaps? Pluss den har en fin ski-chase scene. Det er vel også eneste bond-filmen der han har giftet seg? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor selv om dama dør like etterpå Endret 4. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja, OHMSS er en av de bedre Bond filmene. Nå er vel ikke Bond-standarden veldig høy heller da Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I kveld så jeg Låt den rätte komme in og jeg har et par spørsmål. Jeg vet at vampyrer ikke kan komme inn i et rom uten å bli invitert inn, men finnes det et svar på hvorfor? Hvorfor angrep kattene henne som var bitt og ble vampyr? Og betød det noe det Oskar så da han sniktittet på Eli? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ja, OHMSS er en av de bedre Bond filmene. Nå er vel ikke Bond-standarden veldig høy heller da Bond-standarden er den høyeste standarden vi har for Bondfilmer. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg tror du skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nå skal jeg se North by Northwest for første gang, gleder meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nå skal jeg se North by Northwest for første gang, gleder meg Hitchcocks morsomste film, og helt klart en av hans mest spennende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Eraserhead går på kino i Montreal! Men uten undertekster. Burde jeg gå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Eraserhead går på kino i Montreal! Men uten undertekster. Burde jeg gå? JA! Ikke en veldig dialog-drevet film, går mest på stemning og lyd. Jævlig braf film også. Tror jeg så den uten tekst selv. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I kveld så jeg Låt den rätte komme in og jeg har et par spørsmål. Jeg vet at vampyrer ikke kan komme inn i et rom uten å bli invitert inn, men finnes det et svar på hvorfor? Hvorfor angrep kattene henne som var bitt og ble vampyr? Og betød det noe det Oskar så da han sniktittet på Eli? Kan egentlig ikke svaret på de to første. Har egentlig bare regnet med at det bare er sånn, og at katter ikke liker vampyrer. Når det gjelder Oscars sniktitting så er det et ganske stort hint til at Eli egentlig er en gutt, det er dette hun/han mener med "Jag er ingen flicka"(Selv om det som oftest blir tolket som "Jeg er en vampyr"). I boken viser Eli Oscar et flashback til middelalderen hvor Eli får snoppen kappet av og bitt så han blir en vampyr. Dette flashbacket skulle egentlig være med i filmen, der Eli setter seg oppå Oscar og sier "Bli meg lite", men regissør Alfredson mente til slutt at scenen ville bli for grafisk og den ble derfor aldri filmet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Pokker, og jeg som skal drikke meg ufyselig ikveld. Det skal ikke mye til *badom-pish* Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Once Upon A Time In America er gull. Har ikke mer å si nå. Hodet må behandle den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Bond satte en standard før mange andre actionhelter (Eastwood , Bruce Lee , Arnold ,Sly osv)......bare av den grunn i seg selv fortjener han cred. IMO , Lazenby var 1000 ganger bedre enn Moore i actionscenene , se bare den scenen hvor han slår ned den SPECTRE resepsjonist jæveln på Piz Gloria...det minner veldig om Bruce Lee koreografi : 2-3 slag og motstandern ligger der som en dau sild lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå