Gunfreak Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er mange oppfølgere som er like gode eller bedre enn orginal filmen. Lethal weapon 2 er et godt stykke bedre enn 1eren. Wrath if khan er LANGT bedre enn Motion picture, Terminator 2 er den nest beste action filmen laget. Aliens, selv om jeg syns 1neren var bedre var aliens ekstremt bra. Star Wars 2(ja den orgianle 2eren ikke den dritt filmen som ble laget for noen år siden) Er jo den beste filmen i serien. Du har jo også serier det selv om oppfølgerne ikke er akurrat like gode eller bedre, er de fremdeles gode filmer. Die hard 2 og 3 er bedre enn de fleste action filmer der ute. lethal weapon 3-4 er fornøylige filmer. Samt flere av star trek filmene. Ja det er nok flere bomerter enn mål, men de målene gjør opp for bomertene. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ikke pokker om jeg skulle levd i en verden uten The Dark Knight, Aliens, Godfather Part II, Die Hard 3 og utallige Bondfilmer. Dårlige oppfølgere er det bare å styre unna. Edit: Altså, hvem setter seg ned med Jaws 4 og forventer en helaften av filmhistoriske proposjoner? Endret 3. september 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Naked Gun 2 ftw Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Edit: Altså, hvem setter seg ned med Jaws 4 og forventer en helaften av filmhistoriske proposjoner? Freddy. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha, dagens Oppfølgere kan være veldig gode(Godfather Part 2) og veldig elendige (Transformers 2). Cinemassacre har en sånn Horror guide der han reviewet en skrekkfilm for hverdag i hele oktober. Han begynte med Calegari også forsatte han oppover. Han laget også en om Godzilla. Disse falt veldig i smak, vet noen om noe lignende eventuelt dokumentar(serie) ala I, Videgame? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så det må være en overaskelse for å toppe? Nemlig en... twist? For min del ja. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Samme faen om de lager oppfølgere eller ikke. Den første filmen blir ikke noe dårligere av den grunn. Vi har fått flere gode oppfølger. De dårlige er det bare å styre unna. Utifra traileren til The Boondock Saints 2, virket det som den manglet litt av den sjarmen som var med i den første. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Faktisk en rimelig nøyaktig oppsummering av Tarantinos filmer, av Cracked.com: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det blir litt det samme som om jeg skulle snu et bilde av en hai og si "I has cracked code". Temmelig teit, egentlig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Takk til Infenso for etterretningen om ICheckMovies.com. Lettere å holde styr på sakene nå. Også greit å forholde seg til en side. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen her som har sett Hunger? Er den å anbefale? Mulig jeg kjøper den i dag så jeg har noe å se på i helgen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Takk til Infenso for etterretningen om ICheckMovies.com. Lettere å holde styr på sakene nå. Også greit å forholde seg til en side. Samt mye gøyere og se film Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen her som har sett Hunger?Er den å anbefale? Mulig jeg kjøper den i dag så jeg har noe å se på i helgen Ja, det er ein veldig sterk film. Gripande. Fantastisk sekvens mellom presten og Bobby Sands. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Once Upon a Time in America på NRK2 i dag kl. 21.45. Skal sees. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Once Upon a Time in America på NRK2 i dag kl. 21.45. Skal sees. En av de lengre filmene som ikke føles lang. Gled deg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I do. Lange filmer har jeg sjelden noen problemer med og denne ser bare elsk ut. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pokker, og jeg som skal drikke meg ufyselig ikveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå