Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal jeg sortere DVDene mine i filmhyllene?

Er bare rot, så kom med tips. :)

Alfabetisk etter regissør -> Kronologisk innad

Alfabetisk etter regissør -> Alfabetisk innad

A-Å på filmtittel

Greit å få med seg at f.eks The Deer Hunter skal stå under D.

Lenke til kommentar

Fant ut etter en opprydding der jeg har fått alle DVD-ene inn i hyller at jeg har ca. 500 DVDer. Men jeg kommer til å måtte kjøpe en hylle til, de jeg har har bare plass til ca. 90% av dem, så det kan hende det er litt over 500. :dontgetit:

EDIT: Når jeg skriver "DVD", så mener jeg egentlig filmer, inkludert BD, men har bare blitt litt vandt til at alt jeg hadde av film var DVD. Har vel rundt 30-50 BD.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

For å forvirre meg og mine venner som skal lete etter film i hyllene mine så har jeg startet å sortere filmene alfabetisk etter bokstav nr. 4 fra venstre. Clerks 2 blir da satt under R, The Sting under N og Hard Boiled går under D, totalt forvirrende og folk finner ikke en dritt, har store problemer selv siden jeg stort sett ikke husker hvordan alfabetet går hele tiden...

Lenke til kommentar

Kan ikke forvente for mye av folk. ABC er vanskelige saker,til og med jeg sliter med det :(

Så Good Morning Vietnam i går. Artig film, Williams gjør sitt sedvanlige immitasjonsgreier og gjør det gnistrende selv om vi har sett det ganske mange ganger før så ler en forsatt.

Lenke til kommentar
For å forvirre meg og mine venner som skal lete etter film i hyllene mine så har jeg startet å sortere filmene alfabetisk etter bokstav nr. 4 fra venstre. Clerks 2 blir da satt under R, The Sting under N og Hard Boiled går under D, totalt forvirrende og folk finner ikke en dritt, har store problemer selv siden jeg stort sett ikke husker hvordan alfabetet går hele tiden...

Hvor ville du satt filmen LOL da?

Lenke til kommentar

Hvor ville du satt filmen LOL da?

De hiver jeg nederst i hylla sammen med filmer som har tall i tittelen som 300 osv. Den hylla blir sortert og gått igjennom hver gang jeg har vært på fylla så, er faktsik enda mer forvirrende enn de andre hyllene siden jeg gjør det med sikkert 3 i promille hver gang og jeg husker ikke grunnen for at de ble sortert sånn som de ble når jeg våkner og skal finne en film der nede, finner ikke en dritt i den hylla, helt håpløst!

Lenke til kommentar

Jeg er mer en type som finner orden i kaoset, sorterer de ikke på noe spesiell måte, men etter å ha tatt noen små blikk så husker jeg hvor alt står også virker det fullstendig ulogisk å ha dem noe annet sted. The Manchurian Candidate ved siden av Chihiro og Heksene og Waking Life, for eksempel. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...