b-real Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Lengde? Det er da egentlig to forskjellige filmer. Jeg syns den amerikanske utgaven var best men den ble sett i ung alder på ungdomskolen... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Aaah, ser på IMDB at det finnes en amerikansk TV-film (om det var den du siktet til?). Den har jeg ikke sett - men kan anbefale den tyske filmen. Jürgen Vogel spiller glimrende som vanlig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tyske versionen er ikke så dum nei,men jeg mener å huske at sluttscenen i den amerikanske gjord seg bedre en den tyske. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne så jeg på skolen får noen år siden. Mener å huske at den var ganske bra Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det mulig å få kjøpt sonefri dvd/blu-ray spiller i Norge?? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sonefri på dvd, eller sonefri på bluray? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne så jeg på skolen får noen år siden. Mener å huske at den var ganske bra Ganske kjip, så den selv. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det mulig å få kjøpt sonefri dvd/blu-ray spiller i Norge?? Ja. Du må tasta inn "1,2" kvar gong du vil sjå Sone A, då. United-spelaren på Spaceworld/El Nor og Tecsonic-spelaren på Coop. Eg måtte også oppdatera FW på Tecsonic'en for å få spelt av dei nyaste BDane. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Sonefri på dvd, eller sonefri på bluray? Sonefri Blu-Ray spiller helst, for da går jeg ut ifra at man kan spille av dvder med forskjellige regioner også. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne så jeg på skolen får noen år siden. Mener å huske at den var ganske bra Ganske kjip, så den selv. Er vel en 5-6år siden, trenger kanskje ett gjensyn. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan kan du stemme på Scream Award. Både Død Snø og svenske La Den Rette Komme Inn er blant flimene som er nominerte til div. skrekk priser. http://www.spike.com/event/scream2009/page.../category/33663 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne så jeg på skolen får noen år siden. Mener å huske at den var ganske bra Ganske kjip, så den selv. Jeg likte den godt da jeg så den for noen år siden. Håper den tyske er minst like god. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kan kan du stemme på Scream Award. Både Død Snø og svenske La Den Rette Komme Inn er blant flimene som er nominerte til div. skrekk priser. http://www.spike.com/event/scream2009/page.../category/33663 Transformers: Revenge of the Fallen som en av de nominerte til årets scream? Er de seriøse? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) De har kategori for sci-fi filmer på Scream Awards også. For et par år siden vant f.eks. Star Trek II: Wrath of Khan prisen for beste skrik, når cpt. Kirk innser at Khan drepte Spock. KHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Sci-fi går under "nerdete" akkurat som splatter-horror filmer gjør det. Endret 1. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) The Men Who Stare at Goats http://www.apple.com/trailers/independent/...hostareatgoats/ Haha! *Glede seg til denne* Og så med Jeff Bridges også da! Dette kan bli nais!! Angående klapping i kinosalen er dette et fenomen jeg egentlig bare opplever på filmfestivaler. Da synest jeg det er en del av sjarmen og klapper selvsagt med om jeg også ble begeistret over filmen *Glede seg til BIFF* Endret 1. september 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 For dere som enda er våkne: Skal jeg sette på Woyzeck eller Rashomon? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har kun sett Woyzeck av disse. Har du sett noe av Herzog før? Dette er i mine øyne en av hans svakeste, og da kanskje ingen god film å begynne med. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har kun sett Rashomon av disse. Har du sett noe av Kurosawa før? Dette er i mine øyne hans svakeste (av de jeg har sett), og kanskje ikke den filmen jeg ville begynt med. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har sett både Kurosawa og Herzog før^^ Da var jeg like langt Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hehe. Gå for Herzog du. Han er alltid gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå