Fløyelsbøtte Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 However, in the tropics, the jungle that covers 3% of the planet's surface supports 50% of its species. Other species shown include New Guinea's birds of paradise, African hunting dogs in their efficient pursuit of impala, elephants in Africa migrating towards the waters of the Okavango Delta, a seasonal bloom of life in the otherwise arid Kalahari Desert, and 300,000 migrating Baikal teal, containing the world's entire population of the species in one flock. Joda. Here is the sadness. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det er denne serien du snakker om?http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Earth_(TV_series) Ser ikke noe om triste elefanter i første episode-synopsis... Nei vel? Episodes... 1. "From Pole to Pole" UK broadcast 5 March 2006, 9.41 million viewers (34% audience share)[24]; US broadcast 25 March 2007... ...elephants in Africa migrating towards the waters of the Okavango Delta... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet om noen kinoer er villige til å gi bort/selge plakater for filmer? Har sykt lyst på plakaten for Inglourious Basterds som kinoene bruker i promoteringen, og den finner jeg ikke for salg... Noen som vet? Når filmene slutter å gå så kan du stikke hodet innom å spørre om å få den for en sum eller bli kjent med noen som jobber på kinoen som kan gi deg den Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 En mengde Basterds-plakater her. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser ut som det er en liten bug på 250films.net nå. The Shawshank Redemtion er ranket som nummer 0. Da må det vel være 251 filmer på lista der nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ser ut som det er en liten bug på 250films.net nå. The Shawshank Redemtion er ranket som nummer 0. Da må det vel være 251 filmer på lista der nå Det skjedde i forigårs eller noe. Er ikke 251 på lista, men nederst hopper den fra 248 til 250. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Disney to Buy Marvel for $4 Billion Deal Gives Disney Ownership of Iconic Comic Book Characters, Including Spider-Man and Iron Man The Walt Disney Company announced today that it will buy comic book giant Marvel in a cash and stock deal valued at $4 billion. The deal will give Disney ownership of more than 5,000 Marvel comic book characters, including Spider-Man, Iron Man, X-Men, Captain America and the Fantastic Four. Disney is the parent company of ABC News. "I'm incredibly excited by the acquisition," Disney President and Chief Executive Officer Robert Iger said in conference call with analysts this morning. "It presents Disney a unique opportunity to strengthen its strategic position as a leading global provider of high-quality branded content. It also represents a meaningful growth opportunity across Disney's many complementary businesses and we believe Marvel can help us build significant long-term shareholder value." Wall Street, however, was less excited about the deal. Disney stock was down nearly 3 percent to about $26 by the late morning. Disney hopes to complete the purchase by the end of the year.The boards of both companies have approved the deal, but it still requires clearance from the government under antitrust law and the approval from Marvel shareholders. Under the Disney purchase, Marvel shareholders would receive $30 per share in cash and approximately 0.745 Disney shares for each Marvel share they own. Both Disney executives and analysts have drawn comparisons between the Marvel deal and Disney's $7.4 billion purchase of Pixar Animation Studios in 2006. Iger said cooperation between Marvel and Pixar executives could result in "some exciting product," but he stopped short of saying they w Endret 31. august 2009 av b-real Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan ikke si noe annet enn "WOW! " Hva kan vi vente oss nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hannah Montana og Zac Efron i Spiderman 4? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Den skal vi ikke se hvertfall. Edit: skrev vi for jeg håpet at jeg snakket for alle, men kan jo ikke være helt sikker Endret 31. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Wow, det er jo rene armageddon idag. Dimmu Borgir splittes, pen jente tar kontakt og nå kjøper Disney Marvel Edit: For å gjøre det verre så må jeg bytte ut MSN 7.5 >< Endret 31. august 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Lurer på om alle Marvel seriene blir barnevenlige. Punisher blir medlem av Mickey Mouse club Fantdonal og Volverine slår seg sammen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Punisher blir medlem av Mickey Mouse club Kan vi ikke snu om på den der, MMC går inn i universet til Punisher? Britney Spears hadde jo ikke overlevd et sekund, tenk hvor mye smerte vi kunne ha unngått. Skal jo sies at det burde jo ha skjedd for x antall år siden, men men... Edit: Jeg regner med at Marvel har skaffet seg en god deal når det kommer til distribusjon av filmene sine oppe i alt dette Endret 31. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Rovdyr noe skummel eller bra? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Rovdyr er direkte pinlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Rovdyr noe skummel eller bra? Den er hysterisk, jeg og kameraten min satt med tårer i øynene. Men så er vi litt snåle da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kan vi ikke snu om på den der, MMC går inn i universet til Punisher? Kan se for meg Mikke mus torturere en narko dealer, mens donald blåser hode av en pedofil med hagle. Kunne blitt den ultimate crossoveren. Pluttselig blir det 18 års grense på disney jul, der donald faktisk får tak i snipp og snapp og griller dem levende i peisen som straff for at dem roter med juletreet hans Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da må jeg teste den ut ^^ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hehe. Den er hysterisk, ja. De ufrivillige morsomhetene gjorde at jeg tok et gjensyn etter bare noen dager. For å vise noen andre hvor klein den var riktignok. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hehe. Den er hysterisk, ja. De ufrivillige morsomhetene gjorde at jeg tok et gjensyn etter bare noen dager. For å vise noen andre hvor klein den var riktignok. Spoiler om Rovdyret. Roger er den beste karakteren ever. Mine tre roger øyeblikk: 1. Når hun dama vil sette på radioen så klikker han og smikker hun på hånden. 2. Når han er godt gjemt i skogen, når de andre blir stoppet av de der jegerene nesten helt i begynnelsen. Han kunne fint ha gjemt seg men han velger heller og springe fram og rope "Hva er det som skjer her?" selv om han hørte hagleskuddet. 3. Når han er bundet fast i ett tre også slåss Camilla med en fyr eller noe sånt, så sniker hun opp en kniv bak ryggen til han onde. Så skriker Roger "GJØR DET CAMILLA, GJØR DET!". Ja, minnet er ikke helt på topp og jeg er dårlig og forklare skriftlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå