Elwor Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Format: Box Set, PAL Og det er et jaa....?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Så nettop The Insider på TV2. Noen som har noen forslag til gode filmer innenfor samme sjanger? Trenger ikke nødvendigvis å være lik handling, men jeg liker måten historien blir fortalt på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Freebird: Quiz Show. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 The Truman Show på TV2 Zebra kl. om et kvarter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Så nettop The Insider på TV2. Noen som har noen forslag til gode filmer innenfor samme sjanger? Trenger ikke nødvendigvis å være lik handling, men jeg liker måten historien blir fortalt på. Her er i hvert fall tre andre gode reporter filmer hvis det var noe slikt du tenkte på. -State of Play (2009) -Frost/Nixon (2008) -All the President's Men (1976) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Blir så forbannet over at noen enkelte av vennene mine bare vil se drittfilmer som bare handler om college livet med struttende pupper og fulle mannfolk. Filmer som rikmannsfolk fra US har lagd bare for å ha noe av skryte av. Iriterendes, nok en drittfilm jeg har sett. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 College-liv med struttende pupper? Fysj. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Joa, normalt sett burde en sånn film kanskje vært morsom for folk på min alder. Men jeg fatter ikke hva som er så gøy. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Joa, normalt sett burde en sånn film kanskje vært morsom for folk på min alder. Men jeg fatter ikke hva som er så gøy. Du er på god vei til å bli en ekte... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som vet om noen kinoer er villige til å gi bort/selge plakater for filmer? Har sykt lyst på plakaten for Inglourious Basterds som kinoene bruker i promoteringen, og den finner jeg ikke for salg... Noen som vet? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Så nettop The Insider på TV2. Noen som har noen forslag til gode filmer innenfor samme sjanger? Trenger ikke nødvendigvis å være lik handling, men jeg liker måten historien blir fortalt på. Her er i hvert fall tre andre gode reporter filmer hvis det var noe slikt du tenkte på. -State of Play (2009) -Frost/Nixon (2008) -All the President's Men (1976) Network (1976) kan også anbefales. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Når vi prater om gode journalistfilmer: Good Night and Good Luck og The Killing Fields. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Noen som vet om noen kinoer er villige til å gi bort/selge plakater for filmer? Har sykt lyst på plakaten for Inglourious Basterds som kinoene bruker i promoteringen, og den finner jeg ikke for salg... Noen som vet? Bare prøv å spør på en.. Jeg har fått på sagatun i hamar før, tror ikke de betaler noe for de så det er nok ikke noe stress for de å gi bort. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bare for å informere litt, så heter det ikke Sagatun lenger, men Hamar Kino Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Noen som vet om noen kinoer er villige til å gi bort/selge plakater for filmer? Har sykt lyst på plakaten for Inglourious Basterds som kinoene bruker i promoteringen, og den finner jeg ikke for salg... Noen som vet? Bare prøv å spør på en.. Jeg har fått på sagatun i hamar før, tror ikke de betaler noe for de så det er nok ikke noe stress for de å gi bort. Før hadde jeg rommet fullt av filmplakater, vegger, tak og under senga. Disse stammet fra videosjappa, fikk dem gratis når de var ferdig å bruke dem selv, eller om de hadde fått for mange. Dette innebærer selvsagt at du må vente til den er ferdigpromotert i leiemarkedet. Ellers vil jeg tro at kinoen har plenty til overs når filmen ikke sendes lenger på kino. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Var det jeg tenkte, spørre om det var mulighet for at jeg kunne få/kjøpe når de tar de ned når filmen ikke sendes lengre. Får rulle innom der en dag. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Strengt talt ikke en film, menneh. Så nettopp første episode av Planet Earth og jeg tror jeg aldri har grini mer. Er sjelden typen som griner men kombinasjonen av vanvittig bra foto, svært bevisst dramaturgi, musikk og ikke minst den subtile, nærmest guddommelig stemmen til Attenborough var mer enn nok til at tårene spratt ut. Tagningen hvor elefanten går feil vei har brent seg fast i netthinnen. Fy så vond den var. Utvilsomt en serie som kommer til å presse ut mange tårer. Endret 31. august 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Den er utrolig vakker og fascinerende. I skeiv tilstand tar den helt luften fra deg. Endret 31. august 2009 av Olum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det er denne serien du snakker om? http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Earth_(TV_series) Ser ikke noe om triste elefanter i første episode-synopsis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå