Dorian Gray Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 jeg har 343, og jeg er ikke misfornøyd. Mest fordi jeg gjør meg ikke til vane å se på alle mulige slags filmer som alle mener er dritbra. Apropos filmer som ikke er dritbra. Jeg har drevi å sett på diverse "mesterverk" fra Ed Wood Jr. og jeg lurer på om det er veldig feil av meg å mene at Glen or Glenda virkelig er et bedritent stykke cinematisk kaos? Ed Wood Jr. er ikke velkjent for at han var en veldig dyktig regissør, men jeg mener bestemt at Plan 9 from outer space er langt bedre enn Glen or Glenda Begge filmene er ubrukelige. Plan 9 er til tider morsom og underholdende fordi den er så dårlig, mens GoG bare er utrolig kjedelig og rotete og meningsløs. Du får det til å virke som det at mange mener at en film er dritbra er negativt. Hvorfor skulle man ikke sett filmer andre liker? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ja, begge filmene er ubrukelige, men jeg mener bestemt at plan 9 har en ganske høy gra av underholdning fordi den er i min mening mer gjenomført enn GoG. Ja, GoG er utrolig kjedelig, rotete og meningsløs. Det at mange mener at en film er dritbra ER som regel negativt. Jeg har enda ikke orka å sett Gudfaren, selv om jeg har den i hylla mi. Jeg blir avskrekka når jeg hører for mye bra om en film. Tenker da mest egentlig på de filmene som kommer ut, og folk begynner å skryte av allerede før filmen har truffet noe lerret. Problemet ligger nok med meg, men jeg har også lært meg at det meste som de fleste liker, liker ikke jeg. Som f.eks alt av Quentin Tarantino, The Matrix, Pan's Labyrinth, Sin City Endret 28. august 2009 av SnittLeif Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 I dag kjøpte jeg boks-settet til den nye Star Wars-triologien. Seks disker, tre av dem med ekstramateriale. Selv om I, II og III ikke er like bra som de gamle, gleder jeg meg til å se dokumentarene. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det at mange mener at en film er dritbra ER som regel negativt. Jeg har enda ikke orka å sett Gudfaren, selv om jeg har den i hylla mi. Jeg blir avskrekka når jeg hører for mye bra om en film. Tenker da mest egentlig på de filmene som kommer ut, og folk begynner å skryte av allerede før filmen har truffet noe lerret. Problemet ligger nok med meg, men jeg har også lært meg at det meste som de fleste liker, liker ikke jeg. Som f.eks alt av Quentin Tarantino, The Matrix, Pan's Labyrinth, Sin City Kva liker du då? Det andre reknar som middelmådig, det dei reknar som dårleg, eller er det berre slik at du har veldig snever smak? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Law Abiding Citizen - dette blir nok bra. Gerard Butler, Jamie Foxx og en handling som tar det beste fra Se7en og Silence of the Lambs. Jeg er spent. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 5. september. Béla Tarr kjem til Cinemateket i Oslo på visning av Satantango: http://www.nfi.no/cinemateket/_nyheter/vis.html?id=3486 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det at mange mener at en film er dritbra ER som regel negativt. Jeg har enda ikke orka å sett Gudfaren, selv om jeg har den i hylla mi. Jeg blir avskrekka når jeg hører for mye bra om en film. Tenker da mest egentlig på de filmene som kommer ut, og folk begynner å skryte av allerede før filmen har truffet noe lerret. Problemet ligger nok med meg, men jeg har også lært meg at det meste som de fleste liker, liker ikke jeg. Som f.eks alt av Quentin Tarantino, The Matrix, Pan's Labyrinth, Sin City Kva liker du då? Det andre reknar som middelmådig, det dei reknar som dårleg, eller er det berre slik at du har veldig snever smak? Jeg ville nok aldri påstå at jeg har snever smak i hverken det ene eller det andre.. Men det er nok mulig at det meste av problemene jeg har med oppskrytte filmer, er nettopp det at jeg har hørt såpass mye bra at jeg får en forutintatt mening om å ikke ville sette lista så høyt. Og da får jeg plutselig en forutintatt mening om at de ikke er så bra som alle skal ha det til Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 5. september. Béla Tarr kjem til Cinemateket i Oslo på visning av Satantango:http://www.nfi.no/cinemateket/_nyheter/vis.html?id=3486 Han orker altså nesten 8 timer med egen film? ^^ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Og jeg som knapt orker å lese over oppgaver jeg leverer inn på skolen. Den mannen ass. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg vet ikke hvordan Tarr føler det, men jeg syns alltid det er artig å se igjen mine egne filmer. Litt pinlig også, med tanke på at jeg ofte spiller hovedrollene selv, og det slipper jo Tarr... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 5. september. Béla Tarr kjem til Cinemateket i Oslo på visning av Satantango:http://www.nfi.no/cinemateket/_nyheter/vis.html?id=3486 Må man være medlem av filmklubben for å få sett den? Jeg har lyst til å se den igjen og i tillegg med regissøren Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som har sett The Hurt Locker? Anbefales eller utsettes? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som har sett The Hurt Locker? Anbefales eller utsettes? Anbefales! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen som har sett The Hurt Locker? Anbefales eller utsettes? Anbefales! +1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Digget hele From dusk til dawn^^ Både starten og slutten var kickass Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jau, masse feit dialog først, så overkill med sexy vampyrer og blod og gørr. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) From Dusk til Dawn: Synest From Dusk til Dawn kunne ha blitt enda betre om ein berre fulgde historien utan vampyr greiene. Synest starten på filmen var drit kul, men det vart jo ein veldig "what the fuck!?" når plutseleg alle vampyrane kom. Edit: beklagar koffeinkanin... Endret 28. august 2009 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Hehe. Endret 28. august 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du røpte det jo like mye. Leste narturligvis din først. Men nå har jeg jo sett filmen så ingen skade skjedd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå