Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dotten: Vil bare gjøre deg oppmerksom på dette innlegget . Lenge siden det har vært noe aktivtet i den tråden, så jeg vil bare være sikker på at du får det med deg. :)

Takker, skal se på det i morgen. Cuneax har sendt et flott dokument med tips til forbedring som gjennomgås og vi skal se på alle forslag.

Filmforumet er faktisk det forumet så langt i år som er på 4. plass hva produsert innhold angår. Vi har mange entusiaster.

Involvering av flere brukere på et "høyere" nivå vil også finne sted. Mer om det kommer :)

Lenke til kommentar
Jeg får bare importa litt over halvparten av filmene jeg har sett fra IMDb til ICheckMovies...:/

Det er fordi ICheckMovies kun tar for seg de filmene som befinner seg på en av topplistene der.

Flott, Dotten! :)

Importerer den automatisk flere filmer etterhvert som man legger de til i IMDb Vote History?

Lenke til kommentar

Så Inglorious Bastards, og den var bra, men skjønner meg ikke på folk som hypet den som den beste Tarantino-filmen noensinne også videre. Beste siden Pulp Fiction, men så er ikke den terskelen så jævlig høy at det gjør noe. Litt for mye dialog, selv om det meste av den faktisk førte et sted, så er det et tegn på at det blir litt for mye koseprat når man begynner å lure på når poenget kommer. Litt for lite Bastards. Ikke noe vold å bli kvalm av, hvis man blir kvalm av det er man rimelig pingle uansett.

Menn Som Hater Kvinner hadde interessante karakterer, men endte opp med å bare bli en vanlig kjedelig krim, bare med noen interessante karakterer såklart. Kommer nok til å se oppfølgeren siden potensialet til å bli bra er til stede.

Lenke til kommentar
Jeg får bare importa litt over halvparten av filmene jeg har sett fra IMDb til ICheckMovies...:/

Det er fordi ICheckMovies kun tar for seg de filmene som befinner seg på en av topplistene der.

Flott, Dotten! :)

Importerer den automatisk flere filmer etterhvert som man legger de til i IMDb Vote History?

Det tviler jeg på.

Lenke til kommentar

jeg har 343, og jeg er ikke misfornøyd. Mest fordi jeg gjør meg ikke til vane å se på alle mulige slags filmer som alle mener er dritbra.

Apropos filmer som ikke er dritbra. Jeg har drevi å sett på diverse "mesterverk" fra Ed Wood Jr. og jeg lurer på om det er veldig feil av meg å mene at Glen or Glenda virkelig er et bedritent stykke cinematisk kaos?

Ed Wood Jr. er ikke velkjent for at han var en veldig dyktig regissør, men jeg mener bestemt at Plan 9 from outer space er langt bedre enn Glen or Glenda

Lenke til kommentar

Så From Dusk til Dawn i gårkveld.. Hadde ikke kjempeforventninger, men jeg gledet meg jo selvsagt til Tarrantino/Rodriguez. Filmen åpnet svært svært lovende, og jeg var sikker på at dette kom til å bli topp, helt til den lille "twisten" (:p) på Titty Twister. ... wtf?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...