Dorian Gray Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Første. Nummer to er en plakat. Madsen er på ingen måte hovedpersonen, så jeg ser ingen grunn til at han skal pryde coveret. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Det øverste coveret. Endret 26. august 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Som alltid har Dorian Gray en eller annen form for fasit. Den øverste, helt klart Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Takk, da blir den kjøpt! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Utrolig at så mange klarer å feilstave Tarantinos siste "feilstavete" filmtittel. Den heter faktisk Inglourious Basterds. Ikke Inglorious. Endret 26. august 2009 av ballsack Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Ja, det er utrolig. Inglorious, nei, inglourious er jo et vanlig ord i det norsk dagligtale. Endret 26. august 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Utrolig at så mange klarer å feilstave Tarantinos siste "feilstavete" filmtittel. Den heter faktisk Inglourious Basterds. Ikke Inglorious. Egentlig så er det vel ikke rart i det hele tatt. At mange feilstaver det. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Egentlig så er det vel ikke rart i det hele tatt. At mange feilstaver det. Jo, det er rart, når så mange digger den, og digger man en film så sørger vel man ihvertfall for å titulere den korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Så du må ha en date for å gå på en film du vil se, Danielzu? Må ikke, men er jo et pluss. Vi ser den imorgen. Gleder meg. ^^ Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Kan man få med faktura med ved kjøp fra play.com/uk og amazon.com.uk?? Eller må man betale med kort? Det er snakk om kjøp av film. Endret 26. august 2009 av Elwor Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Jeg synes det er mer utrolig at mer eller mindre hele forrige side er fylt opp med innlegg som spoiler hver sin del av filmen. Endret 26. august 2009 av Atald Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har hoppet over de siste sidene da jeg har jobbet for mye til å rekke kino. Alle på jobben snakker om den også, så jeg har egentlig ikke noe valg - jeg må se den imorgen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har hoppet over de siste sidene da jeg har jobbet for mye til å rekke kino. Alle på jobben snakker om den også, så jeg har egentlig ikke noe valg - jeg må se den imorgen. Kjenner meg igjen her. Så den heldigvis i går, men de siste dagene har vært en ulidelig spoilerfest (jeg kunne ikke legge innleggene i spoilertags heller, for da måtte jeg faktisk lese dem) ^^ Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Meldes nå at Megan Fox skal spille Catwoman Hadde vel egentlig ikke trodd at Nolan ville bruke Catwoman i det hele tatt, og jeg tviler også litt på at Nolan rekker å ferdigstille filmen til 2011, siden han er opptatt med Inception til neste sommer. Har forøvrig allerede nå kommet en teasertrailer til Inception. Endret 26. august 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg så The Dark knight en god stund etter at den kom på kino. Og selv om The Dark Knight stort var eneste samtaleemne her på forumet, klarte jeg faktisk å unngå å spoile filmen nevneverdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er det bare meg som syns Fox har veldig avlangt hode? Hvertfall på de bildene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan man få med faktura med ved kjøp fra play.com/uk og amazon.com.uk?? Eller må man betale med kort?Det er snakk om kjøp av film. Bare kort. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Meldes nå at Megan Fox skal spille Catwoman Hadde vel egentlig ikke trodd at Nolan ville bruke Catwoman i det hele tatt, og jeg tviler også litt på at Nolan rekker å ferdigstille filmen til 2011, siden han er opptatt med Inception til neste sommer. Kildene er visst TheSun og Femalefirst, så da tror jeg like mye på Eddie Murphy-ryktene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Nei, men det var en periode i filmen hvor det var veldig mye dialog ( ikke at det er negativt) men jeg synes vi skulle fått sett mere til Bastardene og hvordan de jobber osv. Det er det jeg mener er så fint med Tarantino han har mange gode og litt lange dialoger, jeg synes det bare er kos. Men mange av vennene mine som ikke liker filmer som f.eks Pulp fiction. De skal ha action og femti maskingevær hele tia for at en film skal være bra. Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Kan man få med faktura med ved kjøp fra play.com/uk og amazon.com.uk?? Eller må man betale med kort?Det er snakk om kjøp av film. Bare kort. Okey, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå