Gjest medlem-105082 Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg ville sett de fra 1-6 Men dog så er det jo noen som liker å se 4-6, 1-3 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094&st=1420 *hint hint* Edit: Satser på at L@sse hadde rett. *sette på film* Endret 18. mars 2007 av dimiles Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Hmm.. to forskjellige meninger her ja. Jeg har ikke peiling på hva som er lurest, men jeg må jo begynne et sted. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg og noen kompisser skal gjøre akkurat det samme som deg "AngryPolarBear" Tror vi går for og se denye filmene først. Er iallefall den metoden jeg liker best... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg og noen kompisser skal gjøre akkurat det samme som deg "AngryPolarBear"Tror vi går for og se denye filmene først. Er iallefall den metoden jeg liker best... 8183957[/snapback] Blir jo på en måte rett i forhold til storyen å se de i den rekkefølgen da... I og med at hele historien starter i Episode 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg og noen kompisser skal gjøre akkurat det samme som deg "AngryPolarBear"Tror vi går for og se denye filmene først. Er iallefall den metoden jeg liker best... 8183957[/snapback] Blir jo på en måte rett i forhold til storyen å se de i den rekkefølgen da... I og med at hele historien starter i Episode 1 8183987[/snapback] Jeg ser egentlig ikke poenget med å følge Anakin hvis man ikke allerede har sett ham i IV-VI. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kan også nevne Luke/Vader-forholdet, også kjent som tidenes filmoverraskelse noensinne, ikke blir overraskende i det hele tatt hvis man ser de nye først. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Ingen som vet hvor man kan bestille slike små navnelapper med navn og tlf.nr ? 1x2.5cm omtrent, for og merke dvd'er. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Tror jeg ville gått for 4-6 og så 1-3 om jeg aldri hadde sett dem før. Men nå som jeg kan historien ut og inn så går jeg får 1-6. Det er liksom litt kjekkere å begynne med de dårlige å så bevege seg over til de gode Ingen som vet hvor man kan bestille slike små navnelapper med navn og tlf.nr ? 1x2.5cm omtrent, for og merke dvd'er. Mener jeg så slike billige på clas olson for ikke så alt for lenge siden... Endret 18. mars 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Da ser jeg Re-Animator 3. Virker mye bedre enn 2eren hittil, for den var relativt sugen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg og noen kompisser skal gjøre akkurat det samme som deg "AngryPolarBear"Tror vi går for og se denye filmene først. Er iallefall den metoden jeg liker best... 8183957[/snapback] Blir jo på en måte rett i forhold til storyen å se de i den rekkefølgen da... I og med at hele historien starter i Episode 1 8183987[/snapback] Jeg ser egentlig ikke poenget med å følge Anakin hvis man ikke allerede har sett ham i IV-VI. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kan også nevne Luke/Vader-forholdet, også kjent som tidenes filmoverraskelse noensinne, ikke blir overraskende i det hele tatt hvis man ser de nye først. 8184027[/snapback] Så sant så sant... Hvis man skal se dem for første gang er det den beste måten å se de på... Men når man har sett de fra før av, synes jeg det er best å se de fra 1-6... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Serien er ment for å sees 4-6, 1-3. Man kan bare merke det på hvordan Episode 3 er filmet, den er filmet for at man skal få den enorme nostalgitrippen. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Greit, da blir det 4-6, 1-3. Skal se om jeg orker 4'ern i kveld. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2007 Sett et par filmer i helgen: Gudfaren 2: Utrolig bra, nesten like bra som 1 eren Gudfaren 3: Bedre enn jeg husket den fra forrige gang, men et par hakk bak 2eren. The Running Man: Helten Arnold Schwarzenegger i en av de filmene hvor han blir gitt de mest latterlige replikker. Adaptation: Merkelig, men morsomt å se Chris Cooper i en slik rolle Casablanca: Den beste (av de jeg har sett) kjærlighetsfilmen, kombinert med en utrolig vakker Ingrid Bergman. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Herregud, andre gang jeg ser Fight Club, og jeg må bare si for en fantasisk film. Et mesterverk av David Fincher! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Serien er ment for å sees 4-6, 1-3. Man kan bare merke det på hvordan Episode 3 er filmet, den er filmet for at man skal få den enorme nostalgitrippen. 8184951[/snapback] Eg måtte seriøst kjempe for å holde gledestårene mot slutten av filmen. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Oj, har helt glemt hvordan episode III slutter Knowledgen er inne, men det er de siste scenene. Det sier vel litt om at jeg må se den igjen Hm, apropos... Star Wars - Episode III + Blu-Ray/HD DVD = sikle Endret 19. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Herregud, andre gang jeg ser Fight Club, og jeg må bare si for en fantasisk film. Et mesterverk av David Fincher! 8185466[/snapback] Jeg leser boken as we speak (jeg har vel 5-6 sider igjen, sovnet på toget), og den er helt fantastisk. Det er så mange scener og situasjoner og uttrykk og følelser som er beskrevet i den som er direkte transplantert til filmen, at jeg får en helt utrolig respekt for forfatteren. Jeg trodde at Pitt gjorde Tyler, men jeg sitter og leser boken og innser at Tyler fantes allerede med alle sine sære antrekk og paranoia og replikker, så det var bare for Pitt å være sexy og sjarmerende, så holdt det. Det er for øvrig en del kapitler som ikke er med i filmen, så hvis noen av dere er interessert i "deleted scenes", så kan dere lese boken og late som dere ser film^^ Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 I dag fyller Bruce Willis 52 år. Gratulerer! Da passer det med en liten oppsummering av mine favoritter med denne barske amerikanern: Pulp Fiction, Sin City, Twelve Monkeys, Die Hard 1 & 3, Sixth Sense, Unbreakable, Lucky Number Slevin og Last Man Standing Så har han spilt i mye greie filmer (Hostage, Bandits, The Siege, 13 Blocks, Die Hard 2++) pluss noen kjipe filmer (armageddon, Mercury Rising) og en del jeg ikke har sett. By the way, Brucern er en av Hollywoods tøffeste skuespillere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Det er for øvrig en del kapitler som ikke er med i filmen, så hvis noen av dere er interessert i "deleted scenes", så kan dere lese boken og late som dere ser film^^ 8185675[/snapback] Boken har samme navn eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2007 Boka heter "Fight club", ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå