Vowels Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Almodóvars Broken Embraces skal være bra, Land of the Lost skal være ok, mens Rottenetter har jeg ikke hørt noe om. Er det Cinema Neufs filmnatt det er snakk om her? Jupp, har du tenkt deg dit? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det var planen, men jeg får besøk av en god kamerat jeg ikke lenger ser så ofte. Men har meldt meg inn i klubben, og kommer utvilsomt til å få med meg de aller fleste visningene fremover. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 http://www.whatsthejackanory.com/wp-conten...-15-600x761.png Hahaha, hva er historien bak dette bildet her? En idiot som snakker i mobilen under filmen, en annen som lager en CAM-piratkopi og en drittunge som har sneket seg inn på voksenfilm kanskje? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hahaha, hva er historien bak dette bildet her? En idiot som snakker i mobilen under filmen, Quentin Tarantino en annen som lager en CAM-piratkopi og en drittunge som har sneket seg inn på voksenfilm kanskje? Brad Pitt, vel? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er fra månedens (?) Wired hvor de snakker om etikette. Brad Pitt er hentet inn som "bastarden" som ikke forstå noen av reglene for moderne atferd. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hahaha, hva er historien bak dette bildet her? En idiot som snakker i mobilen under filmen, Quentin Tarantino en annen som lager en CAM-piratkopi og en drittunge som har sneket seg inn på voksenfilm kanskje? Brad Pitt, vel? Hahaha nå fikk jeg nesten en like god latter, jeg vet vel godt hvem de er da. Tror du misforstod ironien min. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hahaha nå fikk jeg nesten en like god latter, jeg vet vel godt hvem de er da. Tror du misforstod ironien min. Ok, prøv sarkasme då. Er interessert i din variant av det. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hahaha nå fikk jeg nesten en like god latter, jeg vet vel godt hvem de er da. Tror du misforstod ironien min. Ok, prøv sarkasme då. Er interessert i din variant av det. Whatever, men du som bæsja på leggen, ikke jeg. Ironien kan jo forøvrig være at jeg faktisk synes at Tarantino ER en idiot, men det kan du heller få lure på. Endret 25. august 2009 av ballsack Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hva heter gutten på første rad? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Steven Seagal og Jessica Alba. Der har du noe jeg trodde jeg aldri skulle få se. På settet til filmen Machete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Han ser jo faktisk......kul ut. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 De har fått kappa hestehalen av mannen, så da blir det jo litt bedre. Machete kommer til å bli steinkul, det er jeg overbevist over Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Han så latterlig stiv ut på første bilde, haha. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det hadde jeg også vært hvis jeg hadde holdt Alba i hånda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Nei tror han har hestehalen, har bare knytta den opp. Ser en liten dusk baki der. Stephen Seagal har høye viker + hestehale som varemerke, kan ikke bare fjerne den, håper jeg. Plottet i JCVD er jo at Stephen Seagal har klippet hestehalen og fått en filmrolle han selv skulle ha. Hehe. Endret 25. august 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Han så latterlig stiv ut på første bilde, haha. Seagal stiv, hva er det du har røyket? Machete ser meget interessant ut. Tror dog at De Niro har hatt sin tid. Endret 25. august 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg så min første helaftens stumfilm i dag. "Broken Blossoms" av D.W Griffith. Den var ganske god og hadde en god moral, selv om moralen var litt hyklersk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg så min første helaftens stumfilm i dag. "Broken Blossoms" av D.W Griffith. Den var ganske god og hadde en god moral, selv om moralen var litt hyklersk. Som Bob Dylan sier; The Times They Are A-Changin' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Men hva i pokker er det slags jakke han har på seg? Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå